Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan slutter 15/16?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Fcn har altid deres plastic græs at falde tilbage på. Det skal nok give dem en god midter placering. Tror deres hjemmebane skaffer dem 10-15 point på en sæson. Deres største problem er i mine øjne træneren. Ham har jeg ikke meget tiltro til .....
    det er sikkert på deres plastikgræs de skal overleve i denne sæson. Seneste gav 10 sejre og 5 nederlag og 1 uafgjort, markant bedre end udebane med 3 sejre og 9 nederlag. Det virker på mig som at de andre klubber er ved at knække koden til deres bane, men det kan da være at deres fordel stadig er stor nok
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      syntes godt nok det tegner til en tæt sæson....top 3 bør næsten være givet, men herefter.....der er ikke nogen jeg syntes man kan kalde "sikre" nedrykkere. AGF og VFF virker som to rigtigt stærke oprykkere - modsat sidste sæson med SIF (og Hobro som vi vidst var mange der regnede for sikkert bundhold)
      Randers har set solide ud - så mon ikke de holder sig i toppen, men så begynder det sgu at blive svært - vi har fået en spændende ny træner ind - og med de nye folk i truppen tror jeg på vi går en god sæson i møde (ifht de sidste 5 sæsonner) men omvendt så er truppen også relativt ung og uerfaren - hvad sker der hvis vi lægger dårligt fra land?
      Nedrykker - Sønderjydske rykker aldrig ud.....jooo måske - eller hobro ;)

      FCK
      FCM
      BIF
      RFC
      EFB
      OB
      AAB
      AGF
      FCN
      VFF
      Hobro
      Sønderjydske

      Comment


        #18
        1 FCK
        2 BIF
        3 AAB
        4 FCM
        5 AGF
        6 RFC
        7 OB
        8 FCN
        9 Hobro
        10 EFB
        11 Sønderjydske
        12 VFF
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          FCK
          BIF
          FCM
          Randers
          OB
          AAB
          EFB
          FCN
          AGF
          Sønderjyske
          Hobro
          VFF

          Comment


            #20
            Colin Todd tror på top placering til OB
            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ld-oeje-med-ob

            Comment


              #21
              Jeg tror også top3 er givet, men jeg vil prøve at udfordre min egen formodning. Plus lidt tanken om andre hold.

              FCK
              FCK ser klart stærkest ud - både i truppen og ledelsesmæssigt. Det er godt nok svært at finde huller i osten.

              FCM
              Spørgsmålet er om vi kun har set toppen af isbjerget af fnidder i FCM og om Thorup virkelig har psyken til at banke i bordet og holde fokus. Den pinlige indsats mod Lincoln giver ekstra guf til konspirationsteorien. Der er sprækker i fortet.

              BIF
              Jeg ved fra yderst pålidelig og tæt tilknyttet kilde at Thomas Frank var alt andet end begejstret ansættelsen af TB. Det kan give masser af fnidder og render BIF ind i et skadeshelvede hos Agger, Kalle og Elmander så er det nogle løntunge drenge der optager pladser i truppen. Her er der også sprækker i fortet. Bronzepladsen sidste år skyldtes også at RFC gik helt i stå i foråret og ikke kun BIF's egen præstation.

              RFC
              RFC lugter langt væk af stabilitet og har fordelen af samme træner og koncept i lang tid. Kan de holde fokus og undgå skader kan de måske udfordrer top3, hvis FCM og/eller BIF falder sammen.

              OB
              Med lidt påskønnelse fra Frk. Fortuna, en markant 1. keeper og hvis vi undgår for mange skader, så kan jeg godt se os nappe en 5. plads. Vores defensiv ser dog stadig for skrøbelig ud, til jeg tør melde os højere op.

              AaB
              Bolcherne fra klisterkanalen ser svækkede ud. Thelander væk, Thomsen ryger nok og der vil konstant være spørgsmåltegn ved AK frem mod nytår. De har endnu ikke hentet noget nævneværdigt ind. AaB kan sagtens ende under top6.

              Resten af holdene er der godt mange spørgsmålstegn ved, så jeg tror bund6 bliver ekstrem tæt. På papiret skal FCN, EfB og AGF vel slås om 7. pladsen. Det skal dog siges at FCN's trup kun er på 18 spillere og der er ikke handlet ind endnu, så tæt på sæsonstart. FCN ser skrøbelige ud.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #22
                Jeg ved godt, at jeg alt for ofte har sortseerbrillerne på, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad det er, der skal gøre, at vi forbedrer vores placering ret meget! Bevares vi har fået en ny træner+setup, men for h......, det tager jo tid før det slår igennem. Jeg er heller ikke vildt begejstret for vores indkøb, vi har købt fra nedrykkerne, en hollandsk mellemklub og BIFs reservelager... Jeg ser stort potentiale i holdet, men jeg tvivler stærkt på, at det bliver forløst i første sæson. mit bud på en slutstilling er:

                1 FCM
                2 FCK
                3 BIF
                4 RFC
                5 FCN
                6 EfB
                7 SDJ
                8 AaB
                9 AGF
                10 OB
                11 Hobro
                12 VFF

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlæg
                  Jeg ved godt, at jeg alt for ofte har sortseerbrillerne på, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad det er, der skal gøre, at vi forbedrer vores placering ret meget! Bevares vi har fået en ny træner+setup, men for h......, det tager jo tid før det slår igennem. Jeg er heller ikke vildt begejstret for vores indkøb, vi har købt fra nedrykkerne, en hollandsk mellemklub og BIFs reservelager... Jeg ser stort potentiale i holdet, men jeg tvivler stærkt på, at det bliver forløst i første sæson. mit bud på en slutstilling er:

                  1 FCM
                  2 FCK
                  3 BIF
                  4 RFC
                  5 FCN
                  6 EfB
                  7 SDJ
                  8 AaB
                  9 AGF
                  10 OB
                  11 Hobro
                  12 VFF
                  Sortseer er vel okay at være, men man kan altså også have en urealistisk negativ vurdering af tingene. Du har til dels en pointe, da KN sled en del med AaB i første sæson og først derefter fik ført sine idéer ud i livet. Dog har KN nu endnu mere erfaring og vi har et af de mest erfarne trænerteams i Danmark. Festersen har scoret 10 i 31 for en nedrykker, hvilket er ret godt. El Makrini er ikke 'bare' fra et midterhold. Han var anfører og en af ligaens mest pasningssikrer midtbanespillere - i en liga der er noget bedre end suppen.

                  Omvendt synes jeg din vurdering af AGF, SDJ, EfB og FCN er overdrevet positive, så på deres vegne er du bestemt ikke sortseer

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #24
                    Jeg har svært ved at se, hvor det er vi skal have forbedret os så meget, at vi for alvor rykker fremad.

                    København
                    midtjylland
                    bif
                    Nordsjælland
                    Esbjerg
                    Randers
                    Sønderjyske
                    Aab
                    OB
                    Hobro
                    Viborg
                    AGF
                    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlæg
                      Jeg ved godt, at jeg alt for ofte har sortseerbrillerne på, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad det er, der skal gøre, at vi forbedrer vores placering ret meget! Bevares vi har fået en ny træner+setup, men for h......, det tager jo tid før det slår igennem. Jeg er heller ikke vildt begejstret for vores indkøb, vi har købt fra nedrykkerne, en hollandsk mellemklub og BIFs reservelager... Jeg ser stort potentiale i holdet, men jeg tvivler stærkt på, at det bliver forløst i første sæson. mit bud på en slutstilling er:

                      1 FCM
                      2 FCK
                      3 BIF
                      4 RFC
                      5 FCN
                      6 EfB
                      7 SDJ
                      8 AaB
                      9 AGF
                      10 OB
                      11 Hobro
                      12 VFF
                      du har da nogle pointer - og nej der er ingen der siger det kommer til rigtigt at spille den første sæson med ny træner.
                      - Men Sønderjydske har også fået ny træner, endda en uprøvet en af slagsen på dette niveau - plus de da vidst heller ikke ligefrem har handlet fra øverste hylde - alligevel placere du dem på en 7. plads

                      AAB kan det samme jo siges om, ny træner - fra en bundklub og uden de har shoppet det store

                      Så hvorfor det lige skal være os der places på den 10 plads har jeg lidt svært ved at se

                      Men - for det er et stort men - tror det bliver ret tæt i midt-til-bunden i denne sæson, så forestiller mig at det er et par point der kommer til at afgøre placeringerne....så en 10 plads kan det da blive til......men det betyder jo så også overlevelse

                      Comment


                        #26
                        1) FC København
                        2) FC Midtjylland
                        3) Odense Boldklub
                        4) Brøndby IF
                        5) Randers FC
                        6) Esbjerg FB
                        7) Aalborg BK
                        8) Hobro IK
                        9) SønderjyskE
                        10) Aarhus GF
                        11) FC Nordsjælland
                        12) Viborg FF

                        Her er mit bud på en slutstilling.
                        Jeg har placeret os på 3. Pladsen - jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle være i stand til det; Randers er stabile, ja, men jeg synes efterhånden at vores trup ser bedre ud. Også trænerteamet. FCK og FCM er bare bedre - FCK har købt vanvittigt ind og FCM har en rigtig god trup som udgangspunkt. De mister sandsynligvis Sisto, bevares, men der er kommet dygtige folk ind, og mon ikke Thorup har nogle ønsker også?
                        Brøndby hader jeg sådan set bare. Usandsynligt meget. Så de får ikke en top 3 placering, sådan er det.

                        jeg tror ikke på, at FCN klarer sig denne gang. De har ikke været gode siden de blev mestre, og de andre hold ser jeg med et flot overlevelsesinstinkt. Måske ikke AGF. Mavefornemmelse!

                        god aften derude
                        Lykken er at se Brøndby fejle.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                          1) FC København
                          2) FC Midtjylland
                          3) Odense Boldklub
                          4) Brøndby IF
                          5) Randers FC
                          6) Esbjerg FB
                          7) Aalborg BK
                          8) Hobro IK
                          9) SønderjyskE
                          10) Aarhus GF
                          11) FC Nordsjælland
                          12) Viborg FF

                          Her er mit bud på en slutstilling.
                          Jeg har placeret os på 3. Pladsen - jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle være i stand til det; Randers er stabile, ja, men jeg synes efterhånden at vores trup ser bedre ud. Også trænerteamet. FCK og FCM er bare bedre - FCK har købt vanvittigt ind og FCM har en rigtig god trup som udgangspunkt. De mister sandsynligvis Sisto, bevares, men der er kommet dygtige folk ind, og mon ikke Thorup har nogle ønsker også?
                          Brøndby hader jeg sådan set bare. Usandsynligt meget. Så de får ikke en top 3 placering, sådan er det.

                          jeg tror ikke på, at FCN klarer sig denne gang. De har ikke været gode siden de blev mestre, og de andre hold ser jeg med et flot overlevelsesinstinkt. Måske ikke AGF. Mavefornemmelse!

                          god aften derude
                          og dog har du placeret dem på en 11 plads - der sikre dem endnu en sæson i superligaen ;)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            og dog har du placeret dem på en 11 plads - der sikre dem endnu en sæson i superligaen ;)
                            Arhmen altså, ny reform, min fejl!
                            Nå, men som jeg sagde - FCN klarer sig med nød og næppe, Viborg forsvinder og bliver ikke husket for noget positivt
                            Lykken er at se Brøndby fejle.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              1. FCK
                              2. BIF
                              3. FCM
                              4. RFC
                              5. OB
                              6. AaB
                              7. EfB
                              8. AGF
                              9. SDJ
                              10. FCN
                              11. VFF
                              12. Hobro
                              1. FCK
                              2. BIF
                              3. FCM
                              4. AaB
                              5. RFC
                              6. Hobro
                              7. OB
                              8. FCN
                              9. EfB
                              10. SDJ
                              11. VFF
                              12. AGF

                              Første sæson under Kent og med rigtig meget udskiftning i truppen så tør jeg ikke skyde meget højere. Har dog et lille håb om at Kent kan trylle et slagkraftigt hold frem på rekordtid, som kan blande sig endnu højere oppe, men lige pt. tror jeg vi skal være glade for en solid midterplacering.
                              Last edited by OleKBH; 16-07-2015, 08:13.

                              Comment


                                #30
                                FCK
                                FCM
                                Bif
                                Rfc
                                EfB
                                AaB
                                OB
                                FCN
                                AGF
                                VFF
                                Sønderjyske
                                Hobro
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X