Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Hobro - OB
Collapse
X
-
Jeg har været i kontakt med NUTV, og man kan naturligvis ikke købe dagsadgang for at se fodbold. Dertil er man nødt til at have deres dyre månedsabonnement, hvilket reelt betyder, at man er nødt til både at have Viaplays dyre abonnement samt NUTVs dyre abonnement, hvis man ønsker at se ens favorithold spille 4 gange om måneden. Lækkert for forbrugerne med den her nye aftale... Især når man ikke har en skid interesse i resten af det lort, der findes på både Viaplay og NUTV....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg har været i kontakt med NUTV, og man kan naturligvis ikke købe dagsadgang for at se fodbold. Dertil er man nødt til at have deres dyre månedsabonnement, hvilket reelt betyder, at man er nødt til både at have Viaplays dyre abonnement samt NUTVs dyre abonnement, hvis man ønsker at se ens favorithold spille 4 gange om måneden. Lækkert for forbrugerne med den her nye aftale... Især når man ikke har en skid interesse i resten af det lort, der findes på både Viaplay og NUTV....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægRigtig meget apropos, er der så nogen der ved om Krølben viser kampen på søndag nu hvor det ikke er på de vandte kanaler?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægTak for info, det er heller ikke noget dumt bud :)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Falke
Desler* - Halgrimur - Larsen - Barrett***
Markinine - Diarra**
Falk Festersen Emil
Zohore
* Jeg mener at Desler er det bedste bud på en højre back pt - og vi er fint dækket ind på de forreste pladser.
**Ari på midtbanen er jeg lidt lunken ved. Diarra mener jeg alrig har fået en reel chance. Han har gjort det godt de gange han har spillet på midten. Og har gjort det hæderligt på i uvante roller på backerne, hvor han slet ikke passer ind. Måske er Kent Nielsen manden der kan puste nyt liv i vores franske ven.
***Det bliver nok kirkeskov der spiller. Og har ikke meget at have det i, når jeg siger at jeg gerne så Barrett spille. Men de rapporter og de få gange jeg har set ham spille - har jeg set en back der er utrolig arbejdsivrig og som rigtig gerne vil frem i banen. Hvis man bruger Ari/Diarra/JJT og Markini på midten - så ville det være fint med to backer der gerne vil med frem i overlaps med mere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlægFalke
Desler* - Halgrimur - Larsen - Barrett***
Markinine - Diarra**
Falk Festersen Emil
Zohore
* Jeg mener at Desler er det bedste bud på en højre back pt - og vi er fint dækket ind på de forreste pladser.
**Ari på midtbanen er jeg lidt lunken ved. Diarra mener jeg alrig har fået en reel chance. Han har gjort det godt de gange han har spillet på midten. Og har gjort det hæderligt på i uvante roller på backerne, hvor han slet ikke passer ind. Måske er Kent Nielsen manden der kan puste nyt liv i vores franske ven.
***Det bliver nok kirkeskov der spiller. Og har ikke meget at have det i, når jeg siger at jeg gerne så Barrett spille. Men de rapporter og de få gange jeg har set ham spille - har jeg set en back der er utrolig arbejdsivrig og som rigtig gerne vil frem i banen. Hvis man bruger Ari/Diarra/JJT og Markini på midten - så ville det være fint med to backer der gerne vil med frem i overlaps med mere
Comment
-
* Jeg mener også Desler skal tage højre backen, der er nød til at være et eller andet stabilt element i forsvarskæden...
** Er heller ikke sikker ved Ari på midten, så ham helst på vb´en, også for at det ikke bliver 3 nye i den kæde, så kunne det være fint at beholde ham på backen...
*** 3. træner han har i OB nu, det er vel nu han snart skal til at have noget spilletid, ellers bliver det svært at se en fremtid for ham i Striwet... Nu må vi se hvornår han evt. får spilletid, synes også han er spændende, og har i mange kampe vel ikke kunne gøre det værre end det vi har set fra andre... Det samme med Diarra...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment