Oprindeligt indsendt af mågen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Hobro - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBestemt en mulighed. Men mon ikke at han napper et eller andet eksotisk hvis muligheden byder sigLast edited by manner; 14-07-2015, 07:09.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægEr du sikker på at de kan streames fra nutv.dk? Det sidste lange stykke tid har diverse studieværter/journalister fra Discovery snakket om at de arbejder på "en ny spændende løsning" hvad angår streaming, de vil dog aldrig uddybe og nu står vi under en uge fra SL-start, og aner ikke om man som cablecutter kan se SL. Det er pænt frustrerende.
Derudover ser det også ud til at blive pænt dyrt: Viaplay sportspakke koster 229kr/md. (De sætter ikke prisen ned selv om at de mister 1/3 af kampene), og hvad end Discovery finder på, bliver det næppe billigere end de 99kr/md. som nutv.dk koster. Altså minimum 328kr/md. for at at se Superliga..
Comment
-
Alle mand klar til søndag. Og lidt om de dilemmaer der opstår offensivt når alle er klar
http://www.fyens.dk/sport/Alle-OBere...rtikel/2748576
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAlle mand klar til søndag. Og lidt om de dilemmaer der opstår offensivt når alle er klar
http://www.fyens.dk/sport/Alle-OBere...rtikel/2748576
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJa stiften gætter på at enten Desler eller Emil må tage pladsen på bænken i stedet for Falk. Jeg tror faktisk at Kent godt kunne finde på at smide Ari på bænken og så rykke Falk ned på midten, for at have lidt kreativitet centralt også. Hvis ikke så tror jeg at det bliver Festersen, der må tage pladsen på bænken, da Kent ser et stort lys i Desler, og jeg ved også at han vil gå langt få at få Emil i gang, hvilket han ser ud til at have været i de fleste af træningskampene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægOgså dejligt at se at Hobro formegentlig når at sælge Hvilsom inden vi skal møde dem. Det er trods alt sidste sæsons topscore de må undvære, selvom Antipas altid plejer at gøre ondt på os.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJa, svært at se hvem fra vores defensiv der kan matche Antipas på speed. Måske Lund, men Antipas plejer vist at holde sig i venstre side, set fra vores vinkel. Kan Kirke følge med ham?
MvT
Er der en udvikling i dette, som jeg ikke har set?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægDet sidste jeg læste var Tipsbladets optakt, hvor de skriver: "Desuden er Quincy Antipas skadet, så Hobro stiller ikke i stærkeste opstilling. "
Er der en udvikling i dette, som jeg ikke har set?
Så det kræver at vi lige skal score en 2-3 stykker selv da de nok scorer på en dødbold eller lign
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHar også læst at han er skadet og nok ikke blev klar. Så er de lidt tamme oppe foran.
Så det kræver at vi lige skal score en 2-3 stykker selv da de nok scorer på en dødbold eller lign
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment