Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    beklager - den opstilling tror jeg ikke på. En Desler på bænken er urealistisk
    Jeg tror heller ikke på den opstilling, men mindst lige så meget fordi jeg ikke tror vi 'slipper' for Skula på midtbanen.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Bestemt en mulighed. Men mon ikke at han napper et eller andet eksotisk hvis muligheden byder sig
      rygtet har jo sagt at det sikkert var Rønnow/JH som de foretrukne, og alternativt en rutineret journeyman på en ½-1 årig kontrakt. Ikke at jeg håber på TS men jeg kan faktisk godt se ham som supplement til truppen, fremfor en eller anden random keeper der støves op i Indien eller et andet "retræte-land" med et fornemt cvsom skal have den sidste tid til at gå
      Last edited by manner; 14-07-2015, 07:09.
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Hvilsom
        Kommer vidst ikke med da han nok skal en tur til Tyskland :p

Comment

Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
          Er du sikker på at de kan streames fra nutv.dk? Det sidste lange stykke tid har diverse studieværter/journalister fra Discovery snakket om at de arbejder på "en ny spændende løsning" hvad angår streaming, de vil dog aldrig uddybe og nu står vi under en uge fra SL-start, og aner ikke om man som cablecutter kan se SL. Det er pænt frustrerende.

Derudover ser det også ud til at blive pænt dyrt: Viaplay sportspakke koster 229kr/md. (De sætter ikke prisen ned selv om at de mister 1/3 af kampene), og hvad end Discovery finder på, bliver det næppe billigere end de 99kr/md. som nutv.dk koster. Altså minimum 328kr/md. for at at se Superliga..
          Men kan man ikke på NUTV købe dagsadgang frem for en hel måned?

Comment

Alle mand klar til søndag. Og lidt om de dilemmaer der opstår offensivt når alle er klar

http://www.fyens.dk/sport/Alle-OBere...rtikel/2748576

Comment

Alle mand klar til søndag. Og lidt om de dilemmaer der opstår offensivt når alle er klar

http://www.fyens.dk/sport/Alle-OBere...rtikel/2748576
              Ja stiften gætter på at enten Desler eller Emil må tage pladsen på bænken i stedet for Falk. Jeg tror faktisk at Kent godt kunne finde på at smide Ari på bænken og så rykke Falk ned på midten, for at have lidt kreativitet centralt også. Hvis ikke så tror jeg at det bliver Festersen, der må tage pladsen på bænken, da Kent ser et stort lys i Desler, og jeg ved også at han vil gå langt få at få Emil i gang, hvilket han ser ud til at have været i de fleste af træningskampene.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Ja stiften gætter på at enten Desler eller Emil må tage pladsen på bænken i stedet for Falk. Jeg tror faktisk at Kent godt kunne finde på at smide Ari på bænken og så rykke Falk ned på midten, for at have lidt kreativitet centralt også. Hvis ikke så tror jeg at det bliver Festersen, der må tage pladsen på bænken, da Kent ser et stort lys i Desler, og jeg ved også at han vil gå langt få at få Emil i gang, hvilket han ser ud til at have været i de fleste af træningskampene.
                Tja. Vi burde bare spille med 2 rigtige angribere mod Hobro.. Når AK kommer bliver der sgu rigtig gang i konkurrencen..

Comment

Også dejligt at se at Hobro formegentlig når at sælge Hvilsom inden vi skal møde dem. Det er trods alt sidste sæsons topscore de må undvære, selvom Antipas altid plejer at gøre ondt på os.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Også dejligt at se at Hobro formegentlig når at sælge Hvilsom inden vi skal møde dem. Det er trods alt sidste sæsons topscore de må undvære, selvom Antipas altid plejer at gøre ondt på os.
                    Ja, svært at se hvem fra vores defensiv der kan matche Antipas på speed. Måske Lund, men Antipas plejer vist at holde sig i venstre side, set fra vores vinkel. Kan Kirke følge med ham?

MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Ja, svært at se hvem fra vores defensiv der kan matche Antipas på speed. Måske Lund, men Antipas plejer vist at holde sig i venstre side, set fra vores vinkel. Kan Kirke følge med ham?

MvT
                      Det sidste jeg læste var Tipsbladets optakt, hvor de skriver: "Desuden er Quincy Antipas skadet, så Hobro stiller ikke i stærkeste opstilling. "

Er der en udvikling i dette, som jeg ikke har set?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                        Det sidste jeg læste var Tipsbladets optakt, hvor de skriver: "Desuden er Quincy Antipas skadet, så Hobro stiller ikke i stærkeste opstilling. "

Er der en udvikling i dette, som jeg ikke har set?
                        Har også læst at han er skadet og nok ikke blev klar. Så er de lidt tamme oppe foran.
                        Så det kræver at vi lige skal score en 2-3 stykker selv da de nok scorer på en dødbold eller lign

Comment

Har også læst at han er skadet og nok ikke blev klar. Så er de lidt tamme oppe foran.
                          Så det kræver at vi lige skal score en 2-3 stykker selv da de nok scorer på en dødbold eller lign
                          fmprOB, jeg er helt enig. Har jo kaldt 4-1. Justesen kan nok sætte en ind

MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            fmprOB, jeg er helt enig. Har jo kaldt 4-1. Justesen kan nok sætte en ind

MvT
                            4 mål er godt nok mange
                            Kan godt nøjes med 3

Comment

Kan sagtens nøjes med en 1-0 sejr hvor bolden bliver fumlet ind over stregen af en motorisk udfordret fumler-tumler med ukontrollerede spasmer

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                                Kan sagtens nøjes med en 1-0 sejr hvor bolden bliver fumlet ind over stregen af en motorisk udfordret fumler-tumler med ukontrollerede spasmer

Comment

Working...
                                X