Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Kan sagtens nøjes med en 1-0 sejr hvor bolden bliver fumlet ind over stregen af en motorisk udfordret fumler-tumler med ukontrollerede spasmer
    Gode gamle Thomas Mikkelsen
    Ej, jeg synes det er vigtigt at vi spiller en god kamp i premieren, hvor vores angribere scorer mål. Det er det bedste udgangspunkt til turneringen
    Lykken er at se Brøndby fejle.

Comment

Hobro har måske ny angriber med søndag

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-angrebsprofil

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hobro har måske ny angriber med søndag

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-angrebsprofil
        udenlandsk spiller med profil potentiale...hmmm så er det ikke TM. Hvis vi bliver i DK er Pourie en mulighed men det er næsten for usandsynligt, med det ego han besidder passer han næppe på en Hobro spillerprofil
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          udenlandsk spiller med profil potentiale...hmmm så er det ikke TM. Hvis vi bliver i DK er Pourie en mulighed men det er næsten for usandsynligt, med det ego han besidder passer han næppe på en Hobro spillerprofil
          Mon ikke at det er en eller anden afrikaner. Deres DNA som hårdt arbejdene fyraftensprofiler der er en sammen tømret gruppe syntes mindre og mindre..
          Tror det snart vil afspejle sig

Comment

Mon ikke at det er en eller anden afrikaner. Deres DNA som hårdt arbejdene fyraftensprofiler der er en sammen tømret gruppe syntes mindre og mindre..
            Tror det snart vil afspejle sig
            det forventer jeg også, men det er stadig de andre klubber der skal bringe spillerne i tvivl om det...sker det ser det skidt ud for Hobro, jvf. mit indlæg i tråden om den kommende sæson
            Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det forventer jeg også, men det er stadig de andre klubber der skal bringe spillerne i tvivl om det...sker det ser det skidt ud for Hobro, jvf. mit indlæg i tråden om den kommende sæson
              Med hvilsom solgt og Anti skadet ser det noget tyndt ud. De burde få store problemer her i 2. Sæson
              Vi kan passende starte problemerne søndag

Comment

Med hvilsom solgt og Anti skadet ser det noget tyndt ud. De burde få store problemer her i 2. Sæson
                Vi kan passende starte problemerne søndag
                enig...og i så fald er det ikke første gange det set at 2. sæson er sværere end første. En heldig et måls sejr er ok for mig, men spillerne må også gerne prygle dem ud af stadion og hjem til Hobro. Det sidste sker næppe, men vi ka da drømme om noget godt
                Believe OB

Comment

Hvilsom solgt - tak, Braunschweig, for at nå det inden weekenden.

Comment

Træning fredag på TREFOR inden kampen søndag

http://www.ob.dk/artikel/fredagstrae...ark-24411.aspx

Comment

Vi spiller da hjemme mod Hobro? Eller det bare mig? :b

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Vi spiller da hjemme mod Hobro? Eller det bare mig? :b
                        Ja vi spiller på Odense stadion

Comment

Her er Hobro's nye angriber vi måske skal slås med søndag

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-rica-angriber

Comment

Lidt mere her

http://www.bold.dk/nyt/hobro-kup-hen...ansk-targetman

Comment

Neeeeeej!! Opdager lige, at kampen på søndag IKKE!! vises på Viaplay!?! WTF!!?? Har kun sjældent mulighed for at komme på stadion, og har derfor en Viaplay-konto. Kan det virkelig passe? De plejer at vise alle kampe! Jeg har vist sovet i timen. Er det pga den/de nye sportskanaler, eller...?
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                                Neeeeeej!! Opdager lige, at kampen på søndag IKKE!! vises på Viaplay!?! WTF!!?? Har kun sjældent mulighed for at komme på stadion, og har derfor en Viaplay-konto. Kan det virkelig passe? De plejer at vise alle kampe! Jeg har vist sovet i timen. Er det pga den/de nye sportskanaler, eller...?
                                Ja der træder nye aftaler i kraft. Og en ny kanal(Eurosport DK) skal have noget reklame.
                                Så vores første kamp vises der

Comment

Working...
                                X