Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nogen der har styr på hvem der har kontrakt udløb sommer 2016?

Comment

Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
      Hvilke positioner er det du mener at han har gjort det 'ok'? Jeg er med på at mange herinde ser et stort lys i ham, men jeg kan altså ikke huske at have set ham spille noget der minder om godt. Og den ene kamp han har fået på højre back (hvor mange gerne ser ham spille) var han rendyrket katastrofe.

Jeg er med på at han har noget potentiale, og burde kunne udvikle sig til en habil spiller under de rette forudsætninger, men jeg er altså ikke enig i det herskende mantra om at han er blevet snyltet. Grunden til at han ikke er med i truppen mod Hobro er fordi han ikke er god nok, og jeg har meget svært ved at se hvem han skulle erstatte.
      Generelt er jeg enig. Han kunne måske erstatte Kryger. Men ingen af dem ville nok komme på banen alligevel

Comment

Kent føler vi er klar til i morgen

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rliga-premiere

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nogen der har styr på hvem der har kontrakt udløb sommer 2016?
          Filme mange: Falk, Emil, Kryger, Azer, Lasse Nielsen, Anders Thomsen, Magnus P.,Diarra, Radza, Lado. Ari og Hallgrimur har et halvt år mere hver. Hvorfor? Håber ikke - og synes ikke - at en træner skal kigge på det; han skal bare sætte bedste hold.

Comment

Satme en PINLIG fejl at ob.dk har lavet her

http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-hobro-24419.aspx

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Filme mange: Falk, Emil, Kryger, Azer, Lasse Nielsen, Anders Thomsen, Magnus P.,Diarra, Radza, Lado. Ari og Hallgrimur har et halvt år mere hver. Hvorfor? Håber ikke - og synes ikke - at en træner skal kigge på det; han skal bare sætte bedste hold.
              Uha en stor udskiftning igen..
              Falk og Emil er væk eller solgt inden
              Kryger,Diarra og Lado får 100% ikke forlænget
              Azer,Lasse,AT,MP og Radza har gode chancer for at fortsætte

Men lækkert at se at vi kommer af med en 3-4 ligegyldige spillere. Dette tal kan blive højere hvis spillere som Azer,Thomsen og Radza ikke viser fremskridt

Comment

Satme en PINLIG fejl at ob.dk har lavet her

http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-hobro-24419.aspx
                jeg kan ikke finde den.....

Comment

Men lækkert at se at vi kommer af med en 3-4 ligegyldige spillere. Dette tal kan blive højere hvis spillere som Azer,Thomsen og Radza ikke viser fremskridt
                  Øhhh mangler der ikke minum en 2-3 "igenner".....synes desværre det har været det gennemgående træk de sidste år, at vi igen og igen har skulle rydde op, men måske er det bare mig
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                  2025 stadig med armene over kors

Comment

jeg tror at Lasse er fortid meget snart. Hvis man vil i top 4 igen skal der købes en klasse center forsvarer. Det tror jeg er på blokken til næste eller næste vindue igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      jeg kan ikke finde den.....
                      Mikkel Falkesgaard...?

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                        Mikkel Falkesgaard...?
                        der var den og tipsbladet læser åbenbart ikke korrektur når du copy/paster

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Øhhh mangler der ikke minum en 2-3 "igenner".....synes desværre det har været det gennemgående træk de sidste år, at vi igen og igen har skulle rydde op, men måske er det bare mig
                          Det tror da pokker, JH har leveret 4 mere eller mindre elendige vinduer, når det kommer til tilgange, plus at der stadig er lidt rester fra TV-Poul, så det giver jo sig selv, at der skal skiftes ud, når hitraten har været så horribel.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                            Mikkel Falkesgaard...?

Pinligt OB

Comment

Hvis startopstillingen i morgen hedder:

Falkesgaard
                              Lund Larsen Hallgrimur Kirkeskov
                              Desler El Mak Ari Falk
                              Festersen Zohore

Så er gennemsnitsalderen 24,5 år. Vi kommer sandsynligvis op imod et Hobro-hold med en gennemsnitsalder over 27. Vi så i går, hvad der kan ske, når et ungt, talentfuldt hold (FCN havde gennemsnit på 23 år i start-11er!) spiller imod et mere erfarent hold (Sønderjyske 26,8 år). Gruer for deres dødbolde, men mest for at de får os ned i tempo, skaber frustration og masser af duelspil, som de jo gerne vil have. Fart bliver helt afgørende - kom så, striwerne!

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Der vil nok altid være nogen man gerne vil af med i et vindue. Justeringer vil altid ske..
                                Men hvis man allerede har udmeldt at Top6 er målsætning hvert år skal truppen ydeligere forstærkes med profiler næste sommer..
                                Så man kan da håbe at de 3-6 mand der ryger bliver erstattet med 1-2 fra U19 og 2-4 profiler

Comment

Working...
                                X