Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp - Nottingham Forrest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Fandme, Kent skaber virkelig en målmaskine...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Jeg ved det, jeg ved det...det er kun en træningskamp osv osv, men er der ikke andre end mig der allerede nu glæder sig til sæsonstarten 😄
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #93
        Greve var ham der scorede til 4-2 :)
        1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg ved det, jeg ved det...det er kun en træningskamp osv osv, men er der ikke andre end mig der allerede nu glæder sig til sæsonstarten 
          Der er, der er...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg ved det, jeg ved det...det er kun en træningskamp osv osv, men er der ikke andre end mig der allerede nu glæder sig til sæsonstarten 😄
            jo nu begynder suppe abstinenserne for alvor at kunne mærkes..

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg ved det, jeg ved det...det er kun en træningskamp osv osv, men er der ikke andre end mig der allerede nu glæder sig til sæsonstarten 
              hehe humøret og lyst til den nye sæson er ikke blevet mindre
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg ved det, jeg ved det...det er kun en træningskamp osv osv, men er der ikke andre end mig der allerede nu glæder sig til sæsonstarten 😄
                For en gang skyld er jeg håbefuld før en sæsonstart, men man skal aldrig sige aldrig, det er jo OB vi snakker om ;-)

                Comment


                  #98
                  Angreb - Good. Forsvar - Bad.

                  Hobro scorede også 4 i deres træningskamp i dag. Resultat OB-Hobro. 6-4?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg ved det, jeg ved det...det er kun en træningskamp osv osv, men er der ikke andre end mig der allerede nu glæder sig til sæsonstarten 
                    Bestemt! Kan slet ikke vente!
                    Håber på en rigtig god sæson med god fodbold, det har vi ventet længe på i et godt stykke tid efterhånden :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                      Forest brændte selv et straffe inden OB scorede:

                      Ny OB-mand El Makrini for meget til makronerne. Begår straffespark men Forest brænder i to omgange. Stadig 1-0 til Forest #sportfyn#sldk
                      Nogen der ved, om det var redning ell træværket der gjorde, at de brændte straffe?
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        hehe humøret og lyst til den nye sæson er ikke blevet mindre
                        4 angribermål 😀 hvornår hulan er det sidst sket i OB...
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Angreb - Good. Forsvar - Bad.

                          Hobro scorede også 4 i deres træningskamp i dag. Resultat OB-Hobro. 6-4?

                          MvH ChrisOB
                          Gerne. (Er i hvert fald meget bedre end i sidste år...)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Falkesg, Lund, Jonasson, Kasper L, Kirkeskov - Desler, El Makrini, Skulason, Emil L - Falk, Zohore

                            Min første tanke var også WTF, men

                            Jeg har også set en træning i sidste uge og LN ser altså ikke så stærk ud i alle øvelserne mere, nu hvor de bliver lidt mere presset på teknikken. Kirke gjorde det faktisk fornuftigt til den træning jeg så. Ari på midten, dehhh, men okay nu er det jo ikke som kontrollerende "6ér" som da han brændte helt sammen (tænker jeg).

                            Dog stadigvæk, det er træningskamp, det er ikke sikkert det er idealopstillingen. bliver spændende at høre hvad KN siger til det.

                            Comment


                              Godt at høre

                              Niels Abildtrup@Niels_Abildtrup 2 min.2 minutter siden
                              4-2 til OB m Forest. OB viste habile og lovende takter. Festersen, Lund, El Makrini giver nyt liv, og Kent N. mikser kort. #sportfyn #sldk
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Så længe vi score flere mål end modstanderne er jeg egentlig godt tilfreds. Vi har ny målmand ny forsvarskonstalation, så måske vi lige skulle trække vejret lidt, inden vi begynder at snakke om dårligt målmandsspil og dårligt forsvar.

                                Comment

                                Working...
                                X