Efter at jeg overværede noget af træningen den anden dag er jeg faktisk ikke overrasket, der var Lasse N også degradet til det der tydeligvis ikke er starteren ... og Skula var på midten, det sidste må ikke ske i suppen!
Har du nogen fornemmelse af, hvorfor LN er degraderet?
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
MvT
Hmm, jeg tænkte at det må være p.g.a. Lasse`s manglende tekniske evner, men der er Jonasson vel ikke bedre?
Umiddelbart vil jeg mene at begge er bløde punkter på holdet, især når de har bolden eller udfordres med speed ... men er Lasse ikke bedre i duellerne?
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Hmm, jeg tænkte at det må være p.g.a. Lasse`s manglende tekniske evner, men der er Jonasson vel ikke bedre?
Umiddelbart vil jeg mene at begge er bløde punkter på holdet, især når de har bolden eller udfordres med speed ... men er Lasse ikke bedre i duellerne?
Arh, tror nu HJ ville blive ked af at få kaldt hans tekniske formåen på niveau med LN. HJ spillede trods alt central midt for os sidste år (dog uden kæmpe succes), men det kræver en eller anden form for teknisk niveau, som LN slet ikke besidder. Er nu ret sikker på, at HJ har været tiltænkt rollen som stopper oprindeligt, og også det jeg ser, han har størst potentiale. Tror, at han kam blive en udemærket stopper for os
MvT
Kent sagde også nogle af spillerne var meget trætte efter de sidste par dages hårde træning, så måske derfor han starter ude. Når det er sagt, så har jeg aldrig været vildt imponeret af Lasse. Ja, han er en rigtig stærk duelspiller, men hans placeringsevne og boldomgang er altså ikke i nærheden af superliganiveau. Det ser ofte godt ud når han kommer glidende i en takling og redder os i sidste øjeblik, men ofte er det hans egen fejl eller fejlplacering, der koster chancen i første omgang. Som sagt, han er en fremragende duelspiller, men han har godt nok også sine mangler.
Comment