Nogen der kan svare mig på hvad det helt præcis er at Niels Abildstrup får løn for? Kæft et sløvt live update....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp - Nottingham Forrest
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægNogen der kan svare mig på hvad det helt præcis er at Niels Abildstrup får løn for? Kæft et sløvt live update....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægHan får vel løn for at skrive artikler for Fyens Stiftstidende? I mine øjne burde det være OB, der skulle sørge for nogle opdateringer. I det mindste indeholdende startopstillinger/udskiftninger og mål...
Comment
-
Dårlige Tegn med vores nuværende førstekeeper???
Odense_Boldklub @Odense_Boldklub 7 sek.8 sekunder siden
74. Nottingham scorer til 3-2 direkte på frispark fra spids vinkel. #obdkStop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægDårlige Tegn med vores nuværende førstekeeper???
Odense_Boldklub @Odense_Boldklub 7 sek.8 sekunder siden
74. Nottingham scorer til 3-2 direkte på frispark fra spids vinkel. #obdkForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet kan jo være flere ting. Muren, godt skud bl.a bl.a. bl.a. Men dit bud er så godt som mit- Nottingham Forest FC @Official_NFFC 5 minfor 5 minutter siden Vis oversættelse
74' Goal: A stunning free-kick from Paterson with echoes of Ian Woan's effort against Tottenham. He bent the ball into the far corner
Comment
- Nottingham Forest FC @Official_NFFC 5 minfor 5 minutter siden Vis oversættelse
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet kan jo være flere ting. Muren, godt skud bl.a bl.a. bl.a. Men dit bud er så godt som mit
Synes de selv, men de er jo heller ikke objektive.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Formoder der hentydes til det sidste mål her til 2-2... Se 2:40
https://www.youtube.com/watch?v=jIhvCzEFo34Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
Comment