Så længe vi score flere mål end modstanderne er jeg egentlig godt tilfreds. Vi har ny målmand ny forsvarskonstalation, så måske vi lige skulle trække vejret lidt, inden vi begynder at snakke om dårligt målmandsspil og dårligt forsvar.
Jeg har også set en træning i sidste uge og LN ser altså ikke så stærk ud i alle øvelserne mere, nu hvor de bliver lidt mere presset på teknikken. Kirke gjorde det faktisk fornuftigt til den træning jeg så. Ari på midten, dehhh, men okay nu er det jo ikke som kontrollerende "6ér" som da han brændte helt sammen (tænker jeg).
Dog stadigvæk, det er træningskamp, det er ikke sikkert det er idealopstillingen. bliver spændende at høre hvad KN siger til det.
KN tror åbenbart på second chances... Personligt tror jeg det er et spørgsmål om tid, før også han vil droppe begge eksperimenter.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Så længe vi score flere mål end modstanderne er jeg egentlig godt tilfreds. Vi har ny målmand ny forsvarskonstalation, så måske vi lige skulle trække vejret lidt, inden vi begynder at snakke om dårligt målmandsspil og dårligt forsvar.
Det kan da også godt være KL og Jonasson passer bedre sammen. En 4-2 sejr mod en habil modstander uanset om det er en træningskamp eller ej, er altid lovende.
Der er plus på kontoen i dag.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Dejligt at se Zohore lave 2 mål, og også at Festersen er i gang allerede fra day one. Jeg ved godt man ikke skal ligge for meget i træningskampe, men for angribere er det altid vigtig at få scoret, og så ringe er Forrest jo heller ikke. Tror faktisk ikke startopstillingen er langt fra den vi starter med mod Hobro. Jeg Med de offensive kræfter vi har, tror jeg gerne Kent vil ligge med to defensive midtbanespillere, til at lukke af foran et nyt forsvar, i hvert fald i kampe hvor vi kan forvente også at blive presset en del defensivt. I andre kampe, som f.eks. mod Hobro, vil man nok bruge Makrini og så en mere offensiv type (Greve eller JJT).
Ja, man sidder lidt med en fornemmelse af at vide noget Kent ikke gør
men forhåbentlig bliver han jo så klogere på hvad han skal og vil gøre i disse testkampe - det er jo det de er til for....al ære og respekt for sommerkampene mod ærø og....men næppe der han lære det helt vilde om sin trup.
Positivt at vi får en sejr i dag - og angriberne score mål.
Forventningerne til den nye sæson er da ihvertfald ikke blevet mindre ;)
Træls at vi ikke lige har en rigtig træningskamp på hjemlig grund, man kan komme ud og lure på. Må holde sæsonstarts-stådrengen i ro 1½ uges tid endnu.
Ja, man sidder lidt med en fornemmelse af at vide noget Kent ikke gør
Tjo. Ari på midtbanen tror jeg nok heller ikke på i længden. Måske i kampe hvor vi skal stå defensivt.
Jeg er også overrasket over flere valg i den start11'er, men grundlæggende tænker jeg det er sundt, at han kommer med et friskt syn på tingene og forsøger at danne sig sine egne indtryk. Han har naturligvis gjort sig sine overvejelser ud fra hvad han har set fra Aalborg af, men det må være noget andet at prøve det af med sine egne modifikationer.
Tænker Ari på midtbanen måske også kan være på hans egen opfordring. Hvis jeg som træner kom til en ny klub ville jeg i hvert fald tage en snak med ledertyper (og andre der kan have brugbar information) i truppen og spørge hvad de synes har fungeret og hvad de evt. tror kunne gøre det bedre.
Tjo. Ari på midtbanen tror jeg nok heller ikke på i længden. Måske i kampe hvor vi skal stå defensivt.
Jeg er også overrasket over flere valg i den start11'er, men grundlæggende tænker jeg det er sundt, at han kommer med et friskt syn på tingene og forsøger at danne sig sine egne indtryk. Han har naturligvis gjort sig sine overvejelser ud fra hvad han har set fra Aalborg af, men det må være noget andet at prøve det af med sine egne modifikationer.
Tænker Ari på midtbanen måske også kan være på hans egen opfordring. Hvis jeg som træner kom til en ny klub ville jeg i hvert fald tage en snak med ledertyper (og andre der kan have brugbar information) i truppen og spørge hvad de synes har fungeret og hvad de evt. tror kunne gøre det bedre.
enig - han skulle jo gerne gøre sig egne erfaringer med truppen - og ikke bare køre videre som Ove gjorde.
En ting er Ari på midten - men også Kirkeskov - på holdet - kan jeg godt have mine betænkeligheder ved, men det er jo nu det skal prøves af.
Jeg ved simpelthen ikke, hvad Kent Nielsen tænker med dén; for på den centrale midtbane duede Skula overhovedet ikke. Måske i enkelte kampe, men generelt var der alt for mange boldtab - alt for mange tabte dueller.
Har dog en fidus til, at han tænker, at han har brug for en arbejdsmand ved siden af den dybe 6'er, som jeg går ud fra El Makrini skal være; men så ville jeg da meget hellere ha' at Greve kommer derind eller smide Desler ind på den centrale, for jeg frygter stadig en gentagelse af sidste efterår, hvor Skula, også efter eget udsagn "ikke ramte sit topniveau" (For at sige det mildt)
MvH ChrisOB
Comment