Fandme, Kent skaber virkelig en målmaskine...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp - Nottingham Forrest
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg ved det, jeg ved det...det er kun en træningskamp osv osv, men er der ikke andre end mig der allerede nu glæder sig til sæsonstarten "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg ved det, jeg ved det...det er kun en træningskamp osv osv, men er der ikke andre end mig der allerede nu glæder sig til sæsonstarten 😄
Comment
-
Angreb - Good. Forsvar - Bad.
Hobro scorede også 4 i deres træningskamp i dag. Resultat OB-Hobro. 6-4?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg ved det, jeg ved det...det er kun en træningskamp osv osv, men er der ikke andre end mig der allerede nu glæder sig til sæsonstarten
Håber på en rigtig god sæson med god fodbold, det har vi ventet længe på i et godt stykke tid efterhånden :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægAngreb - Good. Forsvar - Bad.
Hobro scorede også 4 i deres træningskamp i dag. Resultat OB-Hobro. 6-4?
MvH ChrisOB"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægFalkesg, Lund, Jonasson, Kasper L, Kirkeskov - Desler, El Makrini, Skulason, Emil L - Falk, Zohore
Jeg har også set en træning i sidste uge og LN ser altså ikke så stærk ud i alle øvelserne mere, nu hvor de bliver lidt mere presset på teknikken. Kirke gjorde det faktisk fornuftigt til den træning jeg så. Ari på midten, dehhh, men okay nu er det jo ikke som kontrollerende "6ér" som da han brændte helt sammen (tænker jeg).
Dog stadigvæk, det er træningskamp, det er ikke sikkert det er idealopstillingen. bliver spændende at høre hvad KN siger til det.
Comment
-
Godt at høre
Niels Abildtrup @Niels_Abildtrup 2 min.2 minutter siden
4-2 til OB m Forest. OB viste habile og lovende takter. Festersen, Lund, El Makrini giver nyt liv, og Kent N. mikser kort. #sportfyn #sldkForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment