Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp - Nottingham Forrest

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Så har OB.dk lagt et sammendrag ud:

http://www.ob.dk/artikel/lovende-ob-...od-forest.aspx

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Så har OB.dk lagt et sammendrag ud:

http://www.ob.dk/artikel/lovende-ob-...od-forest.aspx
      Yes. Med en ny anfører

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        Referat fra Nottingham Forrest' hjemmeside:

http://www.nottinghamforest.co.uk/ne...t-2534158.aspx
        Jo jo. Falkesgaard reddede straffesparket, og hvis det var ham der stod på kassen i 2. Halvleg også, lader det til, at han havde et par fine redninger. Dejligt at læse, at Desler var meget med i opbygningsspillet med succes, og at vores angribere faktisk er farlige! Jeg begynder at få fine forventninger til sæsonen! Tror og håber på, at KN kan skubbe os gevaldigt i den rigtige retning
        Lykken er at se Brøndby fejle.

Comment

Hallgrimur Som anfører... Det lyder som om han er fast mand i forsvaret fremover.. Vildt især med alle de fejlafleveringer i sidste sæson

Comment

Jeg har absolut ikke lige overskud til at skrive et længere referat efter sådan en tur, men jeg kan da lige knytte et par kommentarer til de nye spillere.

Falkesgaard gjorde det fint. Han virkede rimelig rolig med bolden i fødderne og kommunikerede generelt fint med bagkæden. Snuppede et straffespark, der dog ikke var super godt placeret. Jeg så desværre ikke frisparksmålet, så det kan jeg ikke kommentere på.

Oliver Lund spillede en rimelig anonym 1. halvleg, dog uden at falde igennem. Havde et par fine overlap i højresiden. I 2. halvleg, da Forrest satte et par af "stjernerne" på banen, blev han overløbet et par gange af en rigtig hurtig Antonio på venstrekanten.

El Makrini så ikke ret godt ud. Havde set lidt highlights med ham inden, så jeg havde ærligt talt forventet lidt mere. Han satte ikke mange fødder rigtigt i 1. halvleg, men kom lidt bedre med i 2. Virkede lidt tung i optrækket, og havde en del fejlafleveringer. Jeg antager, at det var fordi det var hans første kamp med holdet, og han naturligvis lige skal vende sig til sine medspilleres løbemønstre etc. Han blev skiftet ud midt i 2. halvleg til fordel for Budsuladzic.

Festersen kom ind midt i 2. halvleg med en masse energi. Rigtig god "debut" af ham. Mange gode dybdeløb, var god til at finde hullerne mellem forsvaret. Jeg bed specielt mærke i, at han søgte ned i venstre hjørne en del gange, for at spille et-to med back/kant. Kronede indsatsen med at sætte indersiden på et flot opspil i venstresiden.

Hvis i har spørgsmål til flere spilleres indsats, må i lige sige til. Jeg skal dog ærligt indrømme, at jeg fik snakket en del undervejs, så jeg fik ikke lige fulgt helt med i alle aktioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
              Jeg har absolut ikke lige overskud til at skrive et længere referat efter sådan en tur, men jeg kan da lige knytte et par kommentarer til de nye spillere.

Falkesgaard gjorde det fint. Han virkede rimelig rolig med bolden i fødderne og kommunikerede generelt fint med bagkæden. Snuppede et straffespark, der dog ikke var super godt placeret. Jeg så desværre ikke frisparksmålet, så det kan jeg ikke kommentere på.

Oliver Lund spillede en rimelig anonym 1. halvleg, dog uden at falde igennem. Havde et par fine overlap i højresiden. I 2. halvleg, da Forrest satte et par af "stjernerne" på banen, blev han overløbet et par gange af en rigtig hurtig Antonio på venstrekanten.

El Makrini så ikke ret godt ud. Havde set lidt highlights med ham inden, så jeg havde ærligt talt forventet lidt mere. Han satte ikke mange fødder rigtigt i 1. halvleg, men kom lidt bedre med i 2. Virkede lidt tung i optrækket, og havde en del fejlafleveringer. Jeg antager, at det var fordi det var hans første kamp med holdet, og han naturligvis lige skal vende sig til sine medspilleres løbemønstre etc. Han blev skiftet ud midt i 2. halvleg til fordel for Budsuladzic.

Festersen kom ind midt i 2. halvleg med en masse energi. Rigtig god "debut" af ham. Mange gode dybdeløb, var god til at finde hullerne mellem forsvaret. Jeg bed specielt mærke i, at han søgte ned i venstre hjørne en del gange, for at spille et-to med back/kant. Kronede indsatsen med at sætte indersiden på et flot opspil i venstresiden.

Hvis i har spørgsmål til flere spilleres indsats, må i lige sige til. Jeg skal dog ærligt indrømme, at jeg fik snakket en del undervejs, så jeg fik ikke lige fulgt helt med i alle aktioner.
              Super fed godnatlæsning. Mange tak!

Jeg vil godt høre til din fornemmelse af Kirkeskov, og hvordan du vurderede Ari/El Makrini som konstellation. Jeg vil også godt høre til Zohore - jeg er specielt interesseret i at høre om hans workrate og attitude.

MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Fedt, fedt, fedt!

Hvordan gjorde Kirke det på VB?

Lå Falk på toppen sammen med Zohore?

Hvordan fungerede Kasper Larsen og Hallgrimur sammen?

Hvordan klarede Skulason det på midtbanen?

Jeg er også lidt nysgerrig omkring Emil Larsen, kan du sige noget om ham?

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Fedt, fedt, fedt!

Hvordan gjorde Kirke det på VB?

Lå Falk på toppen sammen med Zohore?

Hvordan fungerede Kasper Larsen og Hallgrimur sammen?

Hvordan klarede Skulason det på midtbanen?

Jeg er også lidt nysgerrig omkring Emil Larsen, kan du sige noget om ham?
                  jeg kan måske hjælpe med nogen af dine spørgsmål...hvis Seneca har en anden opfattelse må han naturligvis korrigere mig.

Kirke/OL gav mere dynamik som backs end Ari/Håkon har gjort længe...fornuftige indsatser af dem med "pil op" til Kirke og OL mere blandet men ok i et hårdt match med deres vk, Michael Antonio, som siges at være hurtig som en i hel....

KL og HJ er mere rolige med og uden bolden end LN der der jo er meget aggressiv i spillet.

Ari leverede som sædvanligt fin fight på midten og det virkede fint sammen med Makrini

Emil virkede som han har fået mere tro på tingene med KNs tilgang til fodbolden...der kan være noget godt i vente fra den kant, hvis han bliver i Odense
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Manner - mange tak. Kan du give dit bud på nogle af mine spørgsmål ovenover?

MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Manner - mange tak. Kan du give dit bud på nogle af mine spørgsmål ovenover?

MvT
                      Stort set enig i det manner skriver. Eneste indvending jeg har, er kommentaren til Ari. Det kan muligvis være farvet af, at han er min yndlingsaversion. Han kæmper forbilledligt, men jeg synes simpelthen at hans boldomgang er for langsom til at spille central midt på et hold, der må forventes at ville spille med om at slutte i øverste halvdel.

Zohore gjorde det efter min mening rigtig godt i går. Manden er jo stor som et skur! Indrømmet, han er ikke lige typen der løber fra tre mand, men han er sgu kanon dygtig som spilstation. Han scorer, som I nok ved, to mål i går. Han kommer dog også frem til flere chancer, og spiller i 1. halvleg Emil Larsen helt fri på kanten af feltet. Falder lidt ud i perioder, men generelt en mere end godkendt indsats af ham.

EDIT: I øvrigt meget sjovt at læse OBs referat, nu hvor jeg er vågnet. Jeg havde ikke læst det, inden jeg skrev mit indlæg i går, men vi er godt nok enige i mange ting.
                      Last edited by Seneca; 09-07-2015, 09:24.

Comment

Spillede Emil angriber igår?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Spillede Emil angriber igår?
                          Emil spillede venstre midt. Falk spillede angriber bag Zohore, omend en meget flagrende en af slagsen. Det er tydeligt at se på ham, at han gerne vil trække ned i banen og være en del af opspillet.

Comment

Emil spillede venstre midt. Falk spillede angriber bag Zohore, omend en meget flagrende en af slagsen. Det er tydeligt at se på ham, at han gerne vil trække ned i banen og være en del af opspillet.
                            Tak. Spørgsmålet er vel om Falk skal spille forreste midtbane eller hængende angriber.
                            Desler giver nok ikke kanten fra sig frivilligt

Comment

Jeg synes bestemt Lasse Nielsen har større tekniske evner end HJ. Sidstnævnte har vel ret beset været en af vores tre dårligste i foråret...

Comment

Det er sjovt, hvor forskelligt man kan se fodbold. Køber godt, at HJ ikke havde det bedste forår, men at han skulle være dårligere formelt teknisk end LN, kan jeg simpelthen ikke se. Jeg kan godt lide LN og hans attitude, men på suppeniveau er han sgu ikke gode venner med bolden. Da vi spillede i Slagelse, gik fcv kun i pres, når LN fik bolden vel vidende, hvor usikker han bliver. Det blev så usikkert, at Ove måtte flytte ham væk.

Comment

Working...
                                X