Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Makrini spiller i Brøndby næste sæson. I hørte det her først.
    Noget du ved, eller en af dine sædvanlige, trættende provokationer?
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Noget du ved, eller en af dine sædvanlige, trættende provokationer?
      Jeg gætter på det sidste.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Noget du ved, eller en af dine sædvanlige, trættende provokationer?
        Uden at være sikker, mener jeg desværre han har ramt noget før.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Uden at være sikker, mener jeg desværre han har ramt noget før.
          Øh, hvornår har StateTrooper ramt plet? Det er vist gået mig forbi i hvert fald.

          Comment


            Jeg ved ikke, om det kan berolige nogen. Men jeg læser StateTroopers indlæg som om, at han dag for dag bliver mere nervøs for, at Makrini ikke forlænger sin kontrakt. I og med at Troels Bech har nappet Toppel og legenden Lars Høgh fra os og deres spillestil i mente, er Brøndby et oplagt bud på en ny destination. Nu bliver det så tricky. Statetrooper skriver så hans indlæg i ren overtro, han forsøger at såkaldt jinxe, at det skulle ske. Ligesom han holder debatten om en forlængelse i gang for at øge presset på Jesper Hansen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Jeg ved ikke, om det kan berolige nogen. Men jeg læser StateTroopers indlæg som om, at han dag for dag bliver mere nervøs for, at Makrini ikke forlænger sin kontrakt. I og med at Troels Bech har nappet Toppel og legenden Lars Høgh fra os og deres spillestil i mente, er Brøndby et oplagt bud på en ny destination. Nu bliver det så tricky. Statetrooper skriver så hans indlæg i ren overtro, han forsøger at såkaldt jinxe, at det skulle ske. Ligesom han holder debatten om en forlængelse i gang for at øge presset på Jesper Hansen.

              +1 Jeg aner intet, men kunne sagtens forestille mig, at Brøndby ønsker at gafle ham. De har brug for en arbejdshest for at få deres system til at fungere. Ved ikke hvorfor Onkel Riffel finder mig trættende og provokerende, men hvis jeg har gjort ham et eller andet, må jeg da virkelig bede om forladelse. At være aktiv på et OB-forum er åbenbart nok til at blive ildeset efterhånden, og jeg har endda debatteret OB aktivt på nettet siden 1997.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                +1 Jeg aner intet, men kunne sagtens forestille mig, at Brøndby ønsker at gafle ham. De har brug for en arbejdshest for at få deres system til at fungere. Ved ikke hvorfor Onkel Riffel finder mig trættende og provokerende, men hvis jeg har gjort ham et eller andet, må jeg da virkelig bede om forladelse. At være aktiv på et OB-forum er åbenbart nok til at blive ildeset efterhånden, og jeg har endda debatteret OB aktivt på nettet siden 1997.
                Fordi du formår at kombinere provokation med selviscenesættelse uden at tilsætte humor. Smag og behag. Du er meget velkommen til at debattere OB, ligesom alle andre herinde. Indimellem er jeg endda enig med dig...
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Fordi du formår at kombinere provokation med selviscenesættelse uden at tilsætte humor. Smag og behag. Du er meget velkommen til at debattere OB, ligesom alle andre herinde. Indimellem er jeg endda enig med dig...
                  Onkel Riffel og en håndfuld andre er skyld i at alle de gode og saglige debattører forlængst har forladt dette jammerlige forum. Niveauet er styrdykket, og jeg vender kun tilbage for at få bekræftet den sørgelige tendens.
                  Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                    Onkel Riffel og en håndfuld andre er skyld i at alle de gode og saglige debattører forlængst har forladt dette jammerlige forum. Niveauet er styrdykket, og jeg vender kun tilbage for at få bekræftet den sørgelige tendens.
                    ... sagde den mest utroværdige person dette Forum har set...

                    Har du ikke en ny bruger eller en ny løgn du skal have lavet..?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                      Onkel Riffel og en håndfuld andre er skyld i at alle de gode og saglige debattører forlængst har forladt dette jammerlige forum. Niveauet er styrdykket, og jeg vender kun tilbage for at få bekræftet den sørgelige tendens.
                      Endnu en løgn fra løgneren

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                        Onkel Riffel og en håndfuld andre er skyld i at alle de gode og saglige debattører forlængst har forladt dette jammerlige forum. Niveauet er styrdykket, og jeg vender kun tilbage for at få bekræftet den sørgelige tendens.
                        Hahaha. Jeg vidste jeg havde opnået et eller andet i mit liv
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Hahaha. Jeg vidste jeg havde opnået et eller andet i mit liv
                          Ja, det er sejt alligevel
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Så meget er det nu ikke styrt dykket, efter min mening.

                            Jeg vil indrømme at nogen af og til, efter min smag, ikke virker super saglige i deres debat, men mon ikke jeg af og til heller ikke gør det i deres øjne.
                            Det er jo det dejlige ved et debat forum, der er efter min mening plads til alle.

                            Nogen finder jeg af og til mere trættende end andre, men hvor er jeg glad for jeg ikke behøver at besvare alle der skriver herinde for at læse med :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Så meget er det nu ikke styrt dykket, efter min mening.

                              Jeg vil indrømme at nogen af og til, efter min smag, ikke virker super saglige i deres debat, men mon ikke jeg af og til heller ikke gør det i deres øjne.
                              Det er jo det dejlige ved et debat forum, der er efter min mening plads til alle.

                              Nogen finder jeg af og til mere trættende end andre, men hvor er jeg glad for jeg ikke behøver at besvare alle der skriver herinde for at læse med :)
                              Hvis flere anlagde din attitude og lod være med at være så sarte, så ville der være flere såkaldte "saglige" til at drive os slemme kynikere enten ud eller over til den "lyse" side...

                              ;-)

                              MvH ChrisOB (Fodbold er i sin natur usagligt og ulogisk)
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Hvis flere anlagde din attitude og lod være med at være så sarte, så ville der være flere såkaldte "saglige" til at drive os slemme kynikere enten ud eller over til den "lyse" side...

                                ;-)

                                MvH ChrisOB (Fodbold er i sin natur usagligt og ulogisk)
                                Svært at dreje om du mener det positivt, men sådan tager jeg det :)

                                Jeg kan sgu egentligt godt lide at få at vide når jeg laver noget smart i en fart agitgt, for hold nu fast hvor er det tit at jeg skriver noget uden at tænke over det, og så er det rart at nogen af og til kan rette på det lort der kommer :)

                                Men kynikere må der også gerne være, jeg er jo selv ved at være en efter den start OB har lagt, gav holdet ros og opmuntring efter de to først kampe, men den er støt faldende, selv om jeg da håber de snart vender den dårlige stime.


                                MVH

                                QuesT
                                (Nej det er fodbold i sin natur ikke, men usaglig og ulogisk, er ligeså meget fodbold som alt andet)
                                Bolden er rund og sådan noget der.

                                Comment

                                Working...
                                X