Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anførerbindet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg tror vi snakker om Hallgrimur..
    Haha, nå for helvede. Jeg klapper så bare lige i og tager en halv time i skammekrogen

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Haha, nå for helvede. Jeg klapper så bare lige i og tager en halv time i skammekrogen

      MvT
      Igen...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Igen...
        Jeps. Jeg har messingplade med mit navn i krogen. Ikke mange der kan prale af det.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #64
          HJ stolt over anførerbindet

          http://www.ob.dk/artikel/stolt-kaptajn-jonasson.aspx

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Skulason bliver i et interview spurgt ind til den nye anfører situation og svare følgende:

            - Alle trænere har deres typer, og jeg respekterer fuldstændig hans syn på det. Det er bestemt ikke noget problem for mig, og jeg kommer til at gøre præcis, som jeg plejer at gøre ved at arbejde for holdet og forsøge at hjælpe alle mand så godt, som jeg kan. Hallgrimur er en ledertype, og han er et meget rigtigt valg, synes jeg, og jeg vil støtte ham på alle mulige måder, slutter Ari Skulason.

            http://www.ob.dk/artikel/oppe-paa-taeerne-hele-tiden.aspx
            Stor respekt for den udtalelse!

            Comment


              #66
              Ikke det store nyt

              http://www.bold.dk/nyt/degraderet-sk...r-anfoerervalg

              Comment


                #67
                Kunne man forstille sig at KEP bliver ny anføre?
                Tænker at vores nuværende anføre ikke har kunne løfte den opgave.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Kunne man forstille sig at KEP bliver ny anføre?
                  Tænker at vores nuværende anføre ikke har kunne løfte den opgave.
                  Det kan man da håbe. Eller at en anden stepper op som leder. Makrini? Festersen? (Sidstnævnte var anfører for "førsteholdet" i kampen mod FCH)
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #69
                    Det er sgu lækkert at sidde med flere mere eller mindre oplagte kandidater til anførerbindet til sommer, det har vi manglet lidt i en tid... Makrini, som var anfører i Holland og er kommet ind med de rigtige kvaliteter, og er kommet godt ind på holdet det sidste ½ år... KEP selvfølgelig, selvom han er ny... Festersen måske også, han har lidt erfaring som anfører og besidder flere evner på den front... Ari og Hall er da heller ikke uden evner, det er to spillere der gerne kæmper også når det gør ondt, er vellidte og især Hall meget professionel i sin tilgang til alt, men der er bare mangler der desværre trækker mere ned...

                    Jeg kunne også håbe på en fremtidig målmand var med fremme på det punkt, hvad end det er som anfører eller ej, så må det gerne være en der optræder lidt i den retning på banen...

                    Edit: Jeg glemte lige at få med, at jeg dog mest tror på at Hall er anfører til hans kontrakt udløber til Nytår...
                    Last edited by Kaspernon; 26-01-2016, 17:15.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Kunne man forstille sig at KEP bliver ny anføre?
                      Tænker at vores nuværende anføre ikke har kunne løfte den opgave.
                      Mon ikke det indgår i KNs overvejelser. HJ er en sympatisk fyr men han er ikke den fødte leder i kampene, men jeg har hørt fra anden side at han er en yderst respekteret spiller til træningen qua sin indsats, og han skulle være stærk på de indre linier. Det er alt sammen gode kvaliteter, men spørgsmålet er om det er nok når der er stærke "kandidater" i Makrini og KEP med naturlige lederegenskaber, og alternativt Festersen der er populær overalt og har en vindene personlighed
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment

                      Working...
                      X