Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anførerbindet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Undskyld hvis jeg er sløv. Hvor har i det fra at HJ er ny skipper? Link eller lignende vil jeg sætte pris på.

    MvT

    EDIT: Never mind. Jeg er en spade. :-)
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Fatter ikke hvis Ari bliver makker med Mo på midten med alle de andre dygtige spillere vi har..
      Det ser skidt ud for Lasse Nielsen
      Jeg kan ikke lade være med at tænke på, da vi fik Ove som træner, der var Lasse Nielsen skuffet over at blive genforenet med Ove så hurtigt igen. Hvis han ender som tredjevalg under Kent, så kommer han måske lige pludselig til at savne Ove

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        KN giver egentlig en fin begrundelse. Vi må håbe at HJ finder sin plads og bliver en klasse CB for os..
        Hvor ser I det henne?
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Hvor ser I det henne?
          Havde samme prob. I denne artikel:

          http://www.ob.dk/artikel/lovende-ob-...od-forest.aspx

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #35
            Nederst i artiklen er der en sektion der hedder Jonasson ny kaptajn http://www.ob.dk/artikel/lovende-ob-...od-forest.aspx

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Havde samme prob. I denne artikel:

              http://www.ob.dk/artikel/lovende-ob-...od-forest.aspx

              MvT
              Mercí.

              Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene... Jeg synes ikke Jonasson var specielt overbevisende i de kampe han fik centralt under Ove. Lasse ville være mit førstevalg, men det kan være Kent slet ikke ser ham i start-11eren.

              Det er besyndeligt slet ikke at have nogen idé om, hvem der kommer til at være vores stamme i næste sæson
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Mercí.

                Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene... Jeg synes ikke Jonasson var specielt overbevisende i de kampe han fik centralt under Ove. Lasse ville være mit førstevalg, men det kan være Kent slet ikke ser ham i start-11eren.

                Det er besyndeligt slet ikke at have nogen idé om, hvem der kommer til at være vores stamme i næste sæson
                jeg er også sådan lidt..bob bob om valget, men hvad "fatter Kent" gør er altid det rigtige....endnu da Jeg kan sagtens følge KNs argumentation med træningskultur mm, der var/er Ari lidt mere anonym, jeg håber det kan gøre noget godt for ham at han ikke skal bestride det hverv mere. Tiden vil vise om det er det rigtige valg af KN
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Et par overraskende ting, må man sige. Lasse Nielsen lader til at være langt nede på Kents liste, og selvom jeg kan lide den røde barons attitude, så må man også sige, at hans evner er begrænsede. At Kents stil er enormt løbe-krævende er kendt, og derfor passer Hallgrimur måske bare bedre ind.

                  Comment


                    #39
                    Men det siger måske også meget om vores måde at vurdere truppen på, vs en erfaren træner. Det har ikke taget ham mange dage at lave et nyt setup, og det er også derfor, at sammenligning med spillere ud og ind ikke giver mening. Vi har et nyt setup og en lidt anderledes stil - ikke overraskende hvis nogle spillere vokser m opgaven, mens andre falder igennem.

                    Comment


                      #40
                      Det gør mig nervøs at vi med KL og HJ i forsvaret i den grad kommer til at mangle speed. I foråret så HJ virkelig langsom ud, når man dertil ligger mange markeringsfejl og simple driblinger som han lader sig snyde af, så ligner det en stor fejl at udnævne ham til vores nye midterforsvarer (og anfører )

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Mercí.

                        Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene... Jeg synes ikke Jonasson var specielt overbevisende i de kampe han fik centralt under Ove. Lasse ville være mit førstevalg, men det kan være Kent slet ikke ser ham i start-11eren.

                        Det er besyndeligt slet ikke at have nogen idé om, hvem der kommer til at være vores stamme i næste sæson
                        det må jo næsten være konsekvensen.....man udnævner næppe en ny anfører for så at bænke ham. HJ må være tiltænkt en rimelig fast start plads....lidt af en overraskelse

                        Comment


                          #42
                          Jeg synes mest, at det har været, når han har spillet central midt, at han har set lidt tung ud, men det er min påstand, at det ville 9 ud af 10 af stopperne i superligaen gøre, hvis de blev flyttet derop. Synes ikke, at vi har set så meget til ham i midterforsvaret, hvor han efter eget udsagn er bedst, og også spiller når han er med det islandske landshold. Jeg er positiv omkring, at det også blev hans mere faste plads i ob - og derfor har jeg heller ikke tilsluttet mig koret, der kræver en stopper mere.
                          Jeg sad et par gange i foråret og var forundret over, hvordan skogseid kunne spille, mens HJ var bænket, men Ove kan jo ikke have set det helt store lys i ham (hvilket self er en smule bekymrende). Det gør Kent så tilsyneladende - lad os håbe, at han har ret

                          Comment


                            #43
                            Mit store problem med HJ er hans hovedspil, eller mangel på samme. I de kampe han fik som CB, var han tæt på håbløs i hovedstødsduellerne. Den går ikke i moderne fodbold, hvor dødbolde er et af hovedfokuspunkterne. Vi har forstærket os fint i angrebet og på midtbanen, men med Høeghs exit er jeg bange for at vi kommer til at fortryde det, hvis vi ikke henter en stærk centerback ind.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #44
                              Jeg havde ved gud heller ikke set den komme, men efter at have sovet på det, så vil jeg da sige, at HJ og KL er den kombi, der giver den mest rolige boldomgang.

                              Desuden kan det vel siges, at KL og HJ har ikke været her samtidig, så de har ikke spillet sammen, men LN har prøvet at spille med dem begge to, uden det kom helt op "at ringe". Duoen LN/DH er den der har virket. Det siger selvfølgelig nok mest om DH.

                              Men anyways, jeg kan godt se perspektivet i det..............inden folk bliver trygge af den grund skal det da nævnes, at jeg troede på Lasse Kryger som højre back ............det gør jeg ikke mere.

                              Og jeg tror altså ikke vi finder en ny CB som DH bare sådan lige, men synes også lige vi skal give KL chancen, han har fået lidt rutine og hår på brystet og potentialt er stadig stort. Jeg synes debatten har været hård ved KL herinde på det sidste. Jeg synes godt lige vi kan trække luft ind og se om det ikke bærer ganske fint.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                det må jo næsten være konsekvensen.....man udnævner næppe en ny anfører for så at bænke ham. HJ må være tiltænkt en rimelig fast start plads....lidt af en overraskelse
                                Enig ... Havde ham reelt ikke i min start11 i konkurrence med Kasper men .... Reelt så er det et helt nyt forsvar vi så starter med ... Falke for Toppel, HJ og KL for LN og DH samt OL for HS og evt MK for AS ..... Håber han ved hvad han gør men det kan da være at han stadig eksperimenterer ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X