Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anførerbindet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Anførerbindet

    Skulason overtog anførerbindet efter Anders Møller, og har båret det hele sidste sæson.

    Er han bestået eller dumpet?

    Skal han fortsætte som anfører? Ellers, hvem skal overtage?

    #2
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Skulason overtog anførerbindet efter Anders Møller, og har båret det hele sidste sæson.

    Er han bestået eller dumpet?

    Skal han fortsætte som anfører? Ellers, hvem skal overtage?
    Lasse Nielsen. Har en fantastisk attitude, absolut fighter, som går altid fremad.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Skulason overtog anførerbindet efter Anders Møller, og har båret det hele sidste sæson.

      Er han bestået eller dumpet?

      Skal han fortsætte som anfører? Ellers, hvem skal overtage?
      LN er vel bedste bud hvis vi skal have en ny kaptajn. Jeg synes Ari har spillet sig op i foråret og jeg tror også han vil nyde godt af at vi nu har en spillende 6'er til at beskytte forsvaret. Lad bare Ari fortsætte når nu DH har forladt os, det er imø "lidt lige meget" om det er den ene eller den anden.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        I princippet er det jo underordnet hvem der har bindet. Jeg hæfter mig ved at vi nu har flere spillere som kan styre holdet og de unge spillere.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Lasse Nielsen. Har en fantastisk attitude, absolut fighter, som går altid fremad.
          I vores seneste kamp oppe i Hobro, hvor tilskuerne står rimelig tæt på banen og nærmest kan høre hvert et ord spillerne imellem. Var det tydeligt at Lasse Nielsen var kaptajnen, der er ikke meget dirigent i Skula. Jeg ville give bindet til Lasse.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #6
            Klart Lasse Nielsen

            Comment


              #7
              Lasse Nielsen er nok den eneste modkandidat. Jeg håber Kent udnævner Lasse til anfører, så skal Ari kun koncentrere sig om at spille venstre back næste sæson, det tror jeg faktisk vil gavne ham.

              Comment


                #8
                Dumpet.

                Han er samme slags anfører som Chris var det. Den slags anfører der tror, at bare fordi han løber nogle meter ekstra, gør alle andre også. Det er ikke nok. Specielt når der er mange unge spillere på holdet, der skal dirigeres lidt med.

                Lasse Nielsen er det klart bedste bud.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Dumpet.

                  Han er samme slags anfører som Chris var det. Den slags anfører der tror, at bare fordi han løber nogle meter ekstra, gør alle andre også. Det er ikke nok. Specielt når der er mange unge spillere på holdet, der skal dirigeres lidt med.

                  Lasse Nielsen er det klart bedste bud.
                  Jeg får jo egentlig samme tanke når jeg ser kampene. På banen virker Lasse Nielsen som den fødte anfører. Ari virker klart mere afdæmpet på banen, men der kan også foregå en del på banen som vi ikke ser. Derudover er der også alt det udenfor banen. Måske han er stærkere på de områder.

                  Hvis det fungerer godt med, at de supplerer hinanden på de forskellige områder kan jeg ikke se noget problem i det.

                  Mit største problem med Ari på backen er, at han måske ikke er bedste mand i truppen på venstre backen og en anfører bør spille. Han spillede sig godt nok op i foråret, men jeg må indrømme jeg er blevet noget misundelig på de hold med unge, hurtige og meget angrebsivrige backs, der ikke spilder en chance for at komme frem på modstandernes banehalvdel (Dalsgaard, Durmisi, Ryan Laursen osv.). Nærer stadig et håb om, at JBL kan vise sig at være den spiller for os.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Jeg får jo egentlig samme tanke når jeg ser kampene. På banen virker Lasse Nielsen som den fødte anfører. Ari virker klart mere afdæmpet på banen, men der kan også foregå en del på banen som vi ikke ser. Derudover er der også alt det udenfor banen. Måske han er stærkere på de områder.

                    Hvis det fungerer godt med, at de supplerer hinanden på de forskellige områder kan jeg ikke se noget problem i det.

                    Mit største problem med Ari på backen er, at han måske ikke er bedste mand i truppen på venstre backen og en anfører bør spille. Han spillede sig godt nok op i foråret, men jeg må indrømme jeg er blevet noget misundelig på de hold med unge, hurtige og meget angrebsivrige backs, der ikke spilder en chance for at komme frem på modstandernes banehalvdel (Dalsgaard, Durmisi, Ryan Laursen osv.). Nærer stadig et håb om, at JBL kan vise sig at være den spiller for os.
                    Guldkorn

                    Jeg synes Skulason er for klejn, og jeg tror en stor på mere end en måde tidligere forsvarsspiller som Kent Nielsen er enig.

                    Comment


                      #11
                      Jeg synes at Ari skal forsætte som anfører. Synes han er en god repræsentant for klubben.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Det er jo heller ikke tvunget at anføreren skal dirigere og styre midtbanen.

                        Det er klart mest logisk at at det er midterforsvaret der gør det.
                        Det behøver man ikke være anfører for at gøre.

                        I mine øjne er det fint at Ari er anfører.
                        Men Lasse kunne fint være vice anfører.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Det er jo heller ikke tvunget at anføreren skal dirigere og styre midtbanen.

                          Det er klart mest logisk at at det er midterforsvaret der gør det.
                          Det behøver man ikke være anfører for at gøre.

                          I mine øjne er det fint at Ari er anfører.
                          Men Lasse kunne fint være vice anfører.
                          Sådan en skal vi jo også ha' fundet, nu hvor Høegh er smuttet.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Sådan en skal vi jo også ha' fundet, nu hvor Høegh er smuttet.
                            Lige præcis derfor jeg skrev det :)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Skulason overtog anførerbindet efter Anders Møller, og har båret det hele sidste sæson.

                              Er han bestået eller dumpet?

                              Skal han fortsætte som anfører? Ellers, hvem skal overtage?
                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-i-ob/5634018

                              Kent har fokus på det.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment

                              Working...
                              X