Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anførerbindet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg foreslår en flertalsregering med en anfører fra FCV - dem har vi jo mange af 😁
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    JM Barometer 1
    2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
      Jeg foreslår en flertalsregering med en anfører fra FCV - dem har vi jo mange af 😁
      Oliver Lund er fra Herlev
      Rasmus Festersen er fra Viborg
      Lasse Nielsen er fra Næstved.

      Jeg stemmer umiddelbart for at vores kommende anfører er ham fra Næstved og så kan Ari, Kasper Larsen, Makronen og vores kommende 1. Målmand kæmpe om at være viceanfører

      Comment


        #18
        HJ er ny anfører i OB

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          HJ er ny anfører i OB
          Det tyder på, at Kent ser en stor stjerne i Hallgrimur. Jeg håber han kan banke den disciplin ind i hans spil, der gjorde ham så bundsolid i SønderjyskE. Og at den soliditet så kan smitte af på andre. Det bliver en leder, der går forrest på arbejdsindsats og spil og ikke så meget med mundtøjet eller excentricitet.

          Jeg har fuld tillid til KN, og dermed må han være det rette valg.

          Og selvom han siger, at Ari er indforstået med det, så er det alt andet lige end degradering. Bliver spændende om han bider sig fast på den centrale midt eller om han kommer til at varme bænken.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
            Det tyder på, at Kent ser en stor stjerne i Hallgrimur. Jeg håber han kan banke den disciplin ind i hans spil, der gjorde ham så bundsolid i SønderjyskE. Og at den soliditet så kan smitte af på andre. Det bliver en leder, der går forrest på arbejdsindsats og spil og ikke så meget med mundtøjet eller excentricitet.

            Jeg har fuld tillid til KN, og dermed må han være det rette valg.

            Og selvom han siger, at Ari er indforstået med det, så er det alt andet lige end degradering. Bliver spændende om han bider sig fast på den centrale midt eller om han kommer til at varme bænken.
            Fatter ikke hvis Ari bliver makker med Mo på midten med alle de andre dygtige spillere vi har..
            Det ser skidt ud for Lasse Nielsen

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              HJ er ny anfører i OB
              Den havde jeg godt nok ikke set komme... Jeg er lidt mundlam lige nu...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Den havde jeg godt nok ikke set komme... Jeg er lidt mundlam lige nu...
                KN giver egentlig en fin begrundelse. Vi må håbe at HJ finder sin plads og bliver en klasse CB for os..

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Fatter ikke hvis Ari bliver makker med Mo på midten med alle de andre dygtige spillere vi har..
                  Det ser skidt ud for Lasse Nielsen
                  Det ser meget skidt ud for dem begge faktisk. Hvis man reflekterer lidt over det, så er de heller ikke som skabt til Kent Ns boldbesiddende og tekniske fodbold. Ari har for mange fejl i boldomgangen, og Lasse N ejer jo ikke teknik på Superliganiveau..

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    KN giver egentlig en fin begrundelse. Vi må håbe at HJ finder sin plads og bliver en klasse CB for os..
                    Helt enig. Med den begrundelse er det helt logisk. Blev han ikke også nr. 1 ved den første bip-test i vinters?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                      Helt enig. Med den begrundelse er det helt logisk. Blev han ikke også nr. 1 ved den første bip-test i vinters?
                      Jep

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        KN giver egentlig en fin begrundelse. Vi må håbe at HJ finder sin plads og bliver en klasse CB for os..
                        Ja, han gør. Jeg ved ikke om det er mig der er gammeldags, men i min verden, så er anføreren det sikreste kort i opstillingen, vildt nok hvis Haddi som helt sikkert er et perfekt forbillede, går fra at blive smidt lidt ind på den defensive midtbane uden succes, til at være fast mand og kaptajn sæsonen igennem.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Ja, han gør. Jeg ved ikke om det er mig der er gammeldags, men i min verden, så er anføreren det sikreste kort i opstillingen, vildt nok hvis Haddi som helt sikkert er et perfekt forbillede, går fra at blive smidt lidt ind på den defensive midtbane uden succes, til at være fast mand og kaptajn sæsonen igennem.
                          Tja. Er ikke uenig. Men indtil videre stoler jeg blindt på Kents beslutninger

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tja. Er ikke uenig. Men indtil videre stoler jeg blindt på Kents beslutninger
                            Hold kæft vi er enige her til aften. Stoler nemlig også helt naivt blindt på Kent N.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tja. Er ikke uenig. Men indtil videre stoler jeg blindt på Kents beslutninger
                              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                              Hold kæft vi er enige her til aften. Stoler nemlig også helt naivt blindt på Kent N.
                              Så er vi tre

                              Comment


                                #30
                                Miraklernes tid er over os

                                Comment

                                Working...
                                X