Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Oliver Lund

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ville være fint at have ham rendende.
    Hvis det ikke var fordi at vores uduelige sportsdirektør har fyldt de fleste angribspladser med kvalitet der burde betyde 4-5 plads i rækken af vores angribere..
    At Lado pt umiddelbart er nr 2 i rækken er jo en joke
    What? Hvorfor dog det?

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      What? Hvorfor dog det?
      Er det ikke en joke at en mand som næsten ikke har været i truppen i et halvt år er pt vores 2. Bedste angriber???

Comment

Er det ikke en joke at en mand som næsten ikke har været i truppen i et halvt år er pt vores 2. Bedste angriber???
        Jeg har ærlig talt svært ved at vurdere ham.. Han har været skadet løbende og været ude af form i et år? Hvordan kan det lade sig gøre?

Han skal have en ærlig chance, men jeg har nu heller ikke set ham under træning og i reservekampene.

Jeg synes der er et eller andet mystisk omkring ham ..

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg har ærlig talt svært ved at vurdere ham.. Han har været skadet løbende og været ude af form i et år? Hvordan kan det lade sig gøre?

Han skal have en ærlig chance, men jeg har nu heller ikke set ham under træning og i reservekampene.

Jeg synes der er et eller andet mystisk omkring ham ..
          nu vil jeg ikke bashe Lado. Det var også mere møntet på at vi ikke kan tillade os at hente en angriber i 2. Div som ville kunne fylde pladsen som 4. Angriber da nr 2 og 3 angriber vi har heller ikke er gode nok...
          Dermed sætter man sig selv i en situation hvor man ikke har råd til at tage chancen med et talent

Comment

nu vil jeg ikke bashe Lado. Det var også mere møntet på at vi ikke kan tillade os at hente en angriber i 2. Div som ville kunne fylde pladsen som 4. Angriber da nr 2 og 3 angriber vi har heller ikke er gode nok...
            Dermed sætter man sig selv i en situation hvor man ikke har råd til at tage chancen med et talent
            Nr 1 angriber er jo heller ikke engang god nok .., suk ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Måske er Zohore ikke god nok i OB som 1. Angriber men er tilfreds med at have ham som 1 af de 4 der skal være.
              De andre 3 lader vente på sig

Comment

Måske er Zohore ikke god nok i OB som 1. Angriber men er tilfreds med at have ham som 1 af de 4 der skal være.
                De andre 3 lader vente på sig
                Ja han ville være fin at have som 3-4 valg
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Et perfekt skifte

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...perfekt-skifte

Comment

Jeg så en del fcv kampe i foråret og han var virkelig ringe!! Det positive er at han godt selv er klar over dette, så lad os håbe at han rammer niveauet fra først år de var i superligaen. Det kan måske også tænkes at Lasse Nielsen har været taget med på råd.

Der er nok ingen tvivl om at vi havde håbet på noget bedre end dette. Kom i gang Jesper Hansen!

Comment

Ligesom med Falkesgaard så tror jeg sgu vi har gjort et lille scoop her. Når både Ove, Kent og Bredahl er inde over, så tror jeg på manden. Han har en god alder og en fin rutine samtidig med at han tydeligvis er klar på at der skal arbejdes for føden.
                      Det vigtigste er at vi har et trænerteam der ved hvad de vil og hvordan man får det optimale ud at sit materiale.

Ja vi mangler stadig en målmand, en defensiv midtbanestyrmand (Hej Matti) og minimum én angriber mere (AK, Festersen, Fall).

At Rønnow nu nok ryger til BIF for 3-4 mill når de har solgt Hradecky er svært at gardere sig imod, når både Rønnow og Horsens forståeligt har lurepasset til efter u21-slutrunden. Økonomisk er vi stadig LANGT efter fck, fcm og bif. Når de melder sig på banen kan vi lige så godt kigge til andre sider. At Troels Bech som ny sportschef i bif vil elske at spille lidt med sine nye økonomiske muskler overfor især OB kan man jo nok heller ikke klandre ham ;-).
                      I modsætning til os, så har BIF jo en milliardær i ryggen som har blikket fast rettet imod et mesterskab indenfor de næste 3 år, uden at bekymre sig så meget over økonomien undervejs.

Comment

Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
                        Jeg så en del fcv kampe i foråret og han var virkelig ringe!! Det positive er at han godt selv er klar over dette, så lad os håbe at han rammer niveauet fra først år de var i superligaen. Det kan måske også tænkes at Lasse Nielsen har været taget med på råd.

Der er nok ingen tvivl om at vi havde håbet på noget bedre end dette. Kom i gang Jesper Hansen!
                        Ja eller Ove. Han var jo så vidt jeg husker fast mand under Ove i deres første sæson i superligaen, så mon ikke han lige har været inde forbi kontoret og sige god for ham

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Ja eller Ove. Han var jo så vidt jeg husker fast mand under Ove i deres første sæson i superligaen, så mon ikke han lige har været inde forbi kontoret og sige god for ham
                          Det ville være tåbeligt, ikke lige at spørge Ove til råds. Jeg hæfter mig ved at han var fast mand under Ove, med den spillestil han nu praktiserer. Men røg på bænken, da der skulle implementeres en mere boldbesiddennde stil under Michael Hansen.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Kan du nævne nogle realistiske navne (indefor budgettet og interesseret i at spille for OB) som du mener er acceptable som 1. angribere i klubben?
                            Jeg har svært ved at se, at det skulle være muligt for os at hente fra en meget højere hylde.

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Kan du nævne nogle realistiske navne (indefor budgettet og interesseret i at spille for OB) som du mener er acceptable som 1. angribere i klubben?
                              Jeg har svært ved at se, at det skulle være muligt for os at hente fra en meget højere hylde.
                              Umiddelbart ser jeg det som helt fair at kritisere de handler der bliver lavet, hvis de ikke følger de udmeldinger Jesper Hansen er kommet med, angående 2015 som året hvor der er opnået bedre balance, mellem indtægter og udgifter og der derfor kan hentes bedre spillere ... når det ikke sker, så er kritik helt fair og relevant også uden at komme med andre bud på spillere ... det er trods alt Jesper Hansens job at lede efter spillere og på den baggrund bør udmeldinger og indkøb gå hånd i hånd, i hvert fald i nogen grad ... desværre er det ikke det vi har set, foreløbig.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Umiddelbart ser jeg det som helt fair at kritisere de handler der bliver lavet, hvis de ikke følger de udmeldinger Jesper Hansen er kommet med, angående 2015 som året hvor der er opnået bedre balance, mellem indtægter og udgifter og der derfor kan hentes bedre spillere ... når det ikke sker, så er kritik helt fair og relevant også uden at komme med andre bud på spillere ... det er trods alt Jesper Hansens job at lede efter spillere og på den baggrund bør udmeldinger og indkøb gå hånd i hånd, i hvert fald i nogen grad ... desværre er det ikke det vi har set, foreløbig.
                                Ligesom det vel er fair nok at spørge en anden bruger hvad der i hans øjne er et realistisk bud (ift budget og klub) og som samtidig opfylder vedkommendes kriterie som en 1. angriber
                                Jeg spørger af ren nysgerrighed, da jeg personligt er tilfreds med Zohore som 1. angriber.

Comment

Working...
                                X