Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Oliver Lund

    Ved ikke om det er et ønskescenarie. Men velkommen til :-)
    http://www.ob.dk/artikel/ob-henter-f...sjaelland.aspx

    #2
    Hm. Vi må se, hvad der sker. Ikke voldsomt imponeret må jeg indrømme. Han har spillet centerforsvar og begge backer i FCV uden at shine for alvor. Indskiftningsspiller i dele af foråret. Er han mon ment som HB eller til det centrale forsvar?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Hm. Vi må se, hvad der sker. Ikke voldsomt imponeret må jeg indrømme. Han har spillet centerforsvar og begge backer i FCV uden at shine for alvor. Indskiftningsspiller i dele af foråret. Er han mon ment som HB eller til det centrale forsvar?
      Markeret med fed er præcis det der undrer mig. Det jeg har set til ham har været lidt anonymt, og jeg kan ikke lure på pressemeddelelsen hvad planen med ham er.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
        Markeret med fed er præcis det der undrer mig. Det jeg har set til ham har været lidt anonymt, og jeg kan ikke lure på pressemeddelelsen hvad planen med ham er.
        Svaret er nok i artiklen: "som først og fremmest har teknikken og hurtigheden til at være et godt aktiv på højrebacken. Netop på den position har vi haft en del udskiftning,"

        Comment


          #5
          Oliver Lund. Seriously!? Jeeez.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Oliver Lund. Seriously!? Jeeez.

            MvT
            ja vildt imponeret er jeg ikke - meeen en 25 årige spiller med trods alt en del superliga erfaring. Det bliver næppe ham der kommer til at rykke os markant, men der er jo stadig plads til nogle større signings.

            Forholder mig relativt optimistisk, rart at der i det mindste bliver handlet relativt tidligt ifht hvad vi er vandt til.

            Velkommen til klubben.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Oliver Lund. Seriously!? Jeeez.

              MvT
              Se på den lyse side: vi har heldigvis givet penge for ham

              Comment


                #8
                Håber bare at han er med til at gøre bredden større.

                Og hvis han kan blive lige så fin som Lasse Nielsen er for os, så er jeg faktisk okay tilfreds.

                Alt andet lige, så er vores forsvar ikke der vi har aller flest spillere til.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Hm. Vi må se, hvad der sker. Ikke voldsomt imponeret må jeg indrømme. Han har spillet centerforsvar og begge backer i FCV uden at shine for alvor. Indskiftningsspiller i dele af foråret. Er han mon ment som HB eller til det centrale forsvar?
                  Tror bestemt det må være højre back.

                  Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skal mene. For et par sæsoner siden synes jeg han virkede som en meget spændende spiller. På højre back. Fysisk stærk og hurtig.

                  Men så har han så vidt jeg ved haft en del skader og er vel først kommet tilbage i denne sæson. Har ikke set alle FCV kampe, men i de kampe som jeg har set i foråret har han bestemt ikke imponeret mig.

                  Comment


                    #10
                    Oliver Lund har da været glimrende for FCV. Og inden nogen begynder med "jamen det var jo for en nedrykker" så nåede de altså Pokalfinalen og var faktisk ganske tæt på at vinde den.

                    Comment


                      #11
                      Ved seriøst ikke hvad jeg skal sige. Selvfølgelig velkommen og alle skal have en chance og det der....
                      Men at man går ud og indikerer at vi nu kigger lidt højere på hylder... Og så henter man en reserve i FCV?????

                      Mit JH Barometer ryger ned på 3 nu

                      Comment


                        #12
                        Jeg skal se at have fat på noget til nerverne..!
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          ja vildt imponeret er jeg ikke - meeen en 25 årige spiller med trods alt en del superliga erfaring. Det bliver næppe ham der kommer til at rykke os markant, men der er jo stadig plads til nogle større signings.

                          Forholder mig relativt optimistisk, rart at der i det mindste bliver handlet relativt tidligt ifht hvad vi er vandt til.

                          Velkommen til klubben.
                          Havde håbet, at det var fra egen avl bredden skulle komme. Ikke noget vi brugte penge på. Havde håbet på nye tider.
                          Kryger, Mikkelsen og Lado har ikke bridraget med noget, som vores 'egne' ikke kunne.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #14
                            velkommen til må du gøre min tvivl til skamme....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #15
                              Og ... Hvis KN har blåstemplet dette, så ser han noget i OL, som er godt gemt væk eller så starter KN sgu skidt på sin tid i OB. Jeg er præcis lige så skuffet, som da vi signede Kryger og TM.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment

                              Working...
                              X