Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    ikke i mine øre
    Forstår din skepsis , mår man tænker på 800.000 for Kryger , 1,3 mill for TM og hvis rygtet taler sandt ca 1,75 mill for Kirkeskov
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Kan også være at Ove P har talt varmt om ham?
      Altså i videoen, som andlox linker til, spiller han under Ove P og ligner lidt en "Ruud-type". Derfor er det oplagt at linke det sammen.

      Comment


        #63
        Lad os nu få "ja-hatten" på og byde Oliver Lund hjertelig velkommen og så ser vi, hvad fremtiden bringer. Der er absolut ingen grund til at male Fanden på væggen nu. Vi har ingen højre forsvarsspiller med erfaring, så det ser fornuftigt ud.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Forstår din skepsis , mår man tænker på 800.000 for Kryger , 1,3 mill for TM og hvis rygtet taler sandt ca 1,75 mill for

          Kirkeskov
          jeg får det fysisk dårligt af at høre de priser. Specielt når det lykkedes SDJ at hente Kløve (24) for 500.000..,
          Håber også at Lund er i den boldgade

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
            Lad os nu få "ja-hatten" på og byde Oliver Lund hjertelig velkommen og så ser vi, hvad fremtiden bringer. Der er absolut ingen grund til at male Fanden på væggen nu. Vi har ingen højre forsvarsspiller med erfaring, så det ser fornuftigt ud.

            Jeg prøver!!!!!!!!

            Comment


              #66
              Jeg synes det er spændende. Han er en Ove P. opfindelse, og synes han har gjort det rigtig fint i FCV. Det kan godt være Ove har anbefalet ham, men jeg ved vi også var i kontakt med ham før Ove kom hertil.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Forstår din skepsis , mår man tænker på 800.000 for Kryger , 1,3 mill for TM og hvis rygtet taler sandt ca 1,75 mill for Kirkeskov
                Det er satme dyrt at smide 4 mio + løn i lokummet, når man ikke har ret mange penge. Nåh, det siger måske mest af alt noget om, hvor vi efterhånden hører til. Velkommen til Oliver; han ved i det mindste, hvordan det er at have kniven på struben.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Forstår din skepsis , mår man tænker på 800.000 for Kryger , 1,3 mill for TM og hvis rygtet taler sandt ca 1,75 mill for Kirkeskov
                  Jeg kendte godt beløbet på TM, hvilket har hjemsøgt mig mange gange, men, hvis Jesper Hansen har givet 800.000 for Kryger og 1,75 millioner for Kirkeskov, så er manden jo enten retarderet, ellers så har han modtaget bestikkelse fra AGF og ACH, det er jo forrykt!

                  HVIS de beløb er korrekte, så er det da komplet sindsygt at lade ham være i nærheden af penge, den mand er jo farlig!

                  Jeg er godt nok rystet

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Kan også være at Ove P har talt varmt om ham?

                    Det tror jeg også (faktisk utænkelig at JH ikke har brugt Ove-P-Connection). Og en anbefaling af Ove P. er alt hvad jeg har brug for at kalde OL en transfercoup.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg kendte godt beløbet på TM, hvilket har hjemsøgt mig mange gange, men, hvis Jesper Hansen har givet 800.000 for Kryger og 1,75 millioner for Kirkeskov, så er manden jo enten retarderet, ellers så har han modtaget bestikkelse fra AGF og ACH, det er jo forrykt!

                      HVIS de beløb er korrekte, så er det da komplet sindsygt at lade ham være i nærheden af penge, den mand er jo farlig!

                      Jeg er godt nok rystet
                      ved ikke om tallene er korrekte som altid er beløbene jo kun rygter , men hvis man giver 1,3 for TM så er 1,75 for Kirkeskov vel ikke utænkeligt .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Det er oplagt at tro at det er på anbefaling af Ove, når han nu kommer fra FCV, og mon ikke de har spurgt ham til råds. Men direkte at gå ind og anbefale spillere, det tror jeg ikke at Ove vil. Efter vores sidste kamp, der skulle Ove jo selvfølgelig snakke med et vel af journalister. Han var meget glad for at rose sig selv, og de spillere han efterlod ( Hvilket er fuldt ud forståeligt, når han jo skal sælge sig selv til en ny klub). Men når han blev spurgt til truppen, var det eneste han ville svare, at OB blev nød til at investere i profiler. Det lød rigtig meget som om, at han var uenig i klubbens planer, og at han intet ville have med det at gøre.

                        Comment


                          #72
                          jeg tænker vi alle bare har misforstået JH da han sagde der nu var økonomisk plads - og vi kunne hente fra højere hylder....sammenligner vi handlen TM med OL så henter vi da fra en højere hylde - også højere end kryger der havde spillet i 1 div. Lund kommer jo lige fra suppen - så det er ren misforståelse ;)

                          nej mener nu meget kan reddes endnu hvis JH finder en målmand, centerforsvarer, midtbane og angriber der ligger et niveau over det vi har set hidtil - og ikke mindst er nogle der kan gå forrest, har virkeligt svært ved at se hvor vi skal finde det i den nuværende trup, spelmann og høegh bliver virkeligt savnet.

                          Sæt igang JH

                          Comment


                            #73
                            Det lyder sgu ikke for godt, mange af deres egne fans ytrer at de er galde for at komme af med ham. Har vi lavet en ny Kirkeskov? :/

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                              Det lyder sgu ikke for godt, mange af deres egne fans ytrer at de er galde for at komme af med ham. Har vi lavet en ny Kirkeskov? :/
                              kunne også bare være skuffelse over han forlader den synkende skude.

                              hans spillede altså 23 kampe sidste sæson - så helt skidt kan det da ikke have været - men lad os nu se, jeg har set for lidt fcv til reelt at vide hvor han står henne

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                                Det lyder sgu ikke for godt, mange af deres egne fans ytrer at de er galde for at komme af med ham. Har vi lavet en ny Kirkeskov? :/
                                Lund er i hvert fald bedre offensivt, men må indrømme jeg har ikke set nok FCV til at vide hvorfor han ikke er på holdet, så rent niveau mæssigt er jeg bestemt også nervøs. Jeg er dog ikke så trist over transferen, at jeg ændrer JH barometeret nedad.

                                Comment

                                Working...
                                X