Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Oliver Lund

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er satme dyrt at smide 4 mio + løn i lokummet, når man ikke har ret mange penge. Nåh, det siger måske mest af alt noget om, hvor vi efterhånden hører til. Velkommen til Oliver; han ved i det mindste, hvordan det er at have kniven på struben.
    Dertil kan du lægge signon + løn for Lado samt løn til Ruud og Skogskied og lejemål af Dalgaard og selvfølgelig de penge som er smidt efter Zohore . Alt sammen fordi Kryger , Lado og TM alle er/var ubrugelige det er for mig ikke økonomisk ansvarlighed på trods af sparede penge på cacao og redbull
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Dertil kan du lægge signon + løn for Lado samt løn til Ruud og Skogskied og lejemål af Dalgaard og selvfølgelig de penge som er smidt efter Zohore . Alt sammen fordi Kryger , Lado og TM alle er/var ubrugelige det er for mig ikke økonomisk ansvarlighed på trods af sparede penge på cacao og redbull

Comment

Jeg har ikke ja hatten på her. Det ligner alt for meget de indkøb, vi efterhånden er vant at se fra Hansens side.

Er økonomien stadig så rådden, så det er hylden vi kan hente fra ?
        Eller er det bare hvad JH formår ?

På min daglige løbetur, som bringer mig forbi stadion. Holdt der i dag en sponsorbil parkeret, med et fint logo fra FC Thisted på. Jeg måtte lige tjekke en ekstra gang, den var god nok. Lad os nu håbe de er ved at leje fra os.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Jeg har ikke ja hatten på her. Det ligner alt for meget de indkøb, vi efterhånden er vant at se fra Hansens side.

På min daglige løbetur, som bringer mig forbi stadion. Holdt der i dag en sponsorbil parkeret, med et fint logo fra FC Thisted på. Jeg måtte lige tjekke en ekstra gang, den var god nok. Lad os nu håbe de er ved at leje fra os.
          Mon dog at JH sidder på stadion og laver aftaler. Burde sidde i Ådalen.
          Eller burde han ikke være til U21 EM nu?

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Thisted................Mikkel Agger ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Så ryger mit JH barometer på 1

Comment

Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Det lyder sgu ikke for godt, mange af deres egne fans ytrer at de er galde for at komme af med ham. Har vi lavet en ny Kirkeskov? :/
                Jeg sad og tænkte det samme, de er nærmest i gang med at rejse en statue af Gaxe, fordi de mener, at det er en største bedrift nogensinde, at man har kunne få penge for Oliver Lund. Men det som gør mig mest nervøs er, dem som skriver: at han ikke længere var god nok til holdet og var blevet spillet af. og af den grund skulle sælges...

Hvis jeg en dag får at vide, at Gaxe har ringet rundt til de forskellige superligaklubber og tilbudt Oliver Lund, og det er den eneste grund til at vi købte ham, så tænder jeg fuldstændigt af og bliver sindssyg!

Det var jo derfor vi hentede Dalgaard, jeg ved at flere superligaklubber blev ringet op og tilbudt Dalgaard, og så har Jesper Hansen sikkert siddet på sin flade, og tænkt, ja, hvorfor ikke? Der er jo ikke nogen i Horsens som er bedre, så hvorfor ikke hente ham også? Det kan godt være han ikke bliver brugt, men det er der jo stort set heller ikke nogen af mine andre indkøb der gør...
                Last edited by RASH; 22-06-2015, 19:36.

Comment

KN har fået som opgave at bygge et hold op. Der hentes ikke spillere uden at han har været inde over eller ønsket spilleren.
                  jrg har tiltro til KN og derfor ønsker jeg Oliver velkommen.

han er ikke det eksotiske navn, som mange ønsker - men han har fart, overskud, uendelig løbepensum og så har Magnus en at konkurrere med på pladsen.

velkommen

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    KN har fået som opgave at bygge et hold op. Der hentes ikke spillere uden at han har været inde over eller ønsket spilleren.
                    jrg har tiltro til KN og derfor ønsker jeg Oliver velkommen.

han er ikke det eksotiske navn, som mange ønsker - men han har fart, overskud, uendelig løbepensum og så har Magnus en at konkurrere med på pladsen.

velkommen
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg sad og tænkte det samme, de er nærmest i gang med at rejse en statue af Gaxe, fordi de mener, at det er en største bedrift nogensinde, at man har kunne få penge for Oliver Lund. Men det som gør mig mest nervøs er, dem som skriver: at han ikke længere var god nok til holdet og var blevet spillet af. og af den grund skulle sælges...

Hvis jeg en dag får at vide, at Gaxe har ringet rundt til de forskellige superligaklubber og tilbudt Oliver Lund, og det er den eneste grund til at vi købte ham, så tænder jeg fuldstændigt af og bliver sindssyg!

Det var jo derfor vi hentede Dalgaard, jeg ved at flere superligaklubber blev ringet op og tilbudt Dalgaard, og så har Jesper Hansen sikkert siddet på sin flade, og tænkt, ja, hvorfor ikke? Der er jo ikke nogen i Horsens som er bedre, så hvorfor ikke hente ham også? Det kan godt være han ikke bliver brugt, men det er der jo stort set heller ikke nogen af mine andre indkøb der gør...
                      Du rammer hovedet på sømmet.
                      Lige nu ved jeg ikke om jeg skal græde eller grine. :(

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Det kunne være spændende at se hvor langt han kan nå, 25 mål i 25 kampe er dog rimeligt godt gået, måske KN kan få en ny AK 47 ud af ham, hvem ved.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Det kunne være spændende at se hvor langt han kan nå, 25 mål i 25 kampe er dog rimeligt godt gået, måske KN kan få en ny AK 47 ud af ham, hvem ved.
                          Alt efter hvad han koster, så synes jeg det kunne være vildt interessant med Mikkel Agger.. 25 mål i 25 kampe i 2. Division.. Så er man altså ikke helt uduelig. Jeg ved ikke hvordan sådan en kontrakt kunne strikkes sammen, men det kunne være spændende at se, hvad han kunne udvikle sig til på et år med træning på superliganiveau.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Alt efter hvad han koster, så synes jeg det kunne være vildt interessant med Mikkel Agger.. 25 mål i 25 kampe i 2. Division.. Så er man altså ikke helt uduelig. Jeg ved ikke hvordan sådan en kontrakt kunne strikkes sammen, men det kunne være spændende at se, hvad han kunne udvikle sig til på et år med træning på superliganiveau.
                            Ville være fint at have ham rendende.
                            Hvis det ikke var fordi at vores uduelige sportsdirektør har fyldt de fleste angribspladser med kvalitet der burde betyde 4-5 plads i rækken af vores angribere..
                            At Lado pt umiddelbart er nr 2 i rækken er jo en joke

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ville være fint at have ham rendende.
                              Hvis det ikke var fordi at vores uduelige sportsdirektør har fyldt de fleste angribspladser med kvalitet der burde betyde 4-5 plads i rækken af vores angribere..
                              At Lado pt umiddelbart er nr 2 i rækken er jo en joke
                              Ja for en 2. divisionsspiller ville være bedre?

Lado har sku da i det mindste vist noget i ligaer der er større end den danske!

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Ja for en 2. divisionsspiller ville være bedre?

Lado har sku da i det mindste vist noget i ligaer der er større end den danske!
                                Hør nu hvad jeg siger. Vi har desværre ikke plads til at tage chancen med en som ham da vi i forvejen er fyldt til renden af inkompetente angribere...
                                Hvis vi havde 2-3 gode som fx Randers kunne vi sagtens at have ham rendende rundt og forhåbentlig udvikle sig som 3-4. Angriber..

Comment

Working...
                                X