Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Oliver Lund

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har ikke været vildt imponeret af Lund i FCV. Men ok, han var regnet som et stort talent for et par sæsoner siden. Jeg håber dog at vi køber mindst et par spillere fra en højere hylde. Vi har snart et hold, der kun består af "lovende" spillere. (Tænk at man skulle sige det om OB)
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg har ikke været vildt imponeret af Lund i FCV. Men ok, han var regnet som et stort talent for et par sæsoner siden. Jeg håber dog at vi køber mindst et par spillere fra en højere hylde. Vi har snart et hold, der kun består af "lovende" spillere. (Tænk at man skulle sige det om OB)
      Har samme håb, og kan såmænd heller ikke forestille mig andet. Selvom at JH har sagt, at vi ikke har et transferbudget som FCK og FCM, så kan mindre jo også gøre det. Oliver Lund har næppe været ret dyr.

Comment

Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
        Har samme håb, og kan såmænd heller ikke forestille mig andet. Selvom at JH har sagt, at vi ikke har et transferbudget som FCK og FCM, så kan mindre jo også gøre det. Oliver Lund har næppe været ret dyr.
        Lagde mærke til at JH udtalte at det var en fornuftig transfersum.
        Det lyder sgu som noget man siger når man skal pynte lidt på at man nok ikke har betalt for lidt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det lyder sgu som noget man siger når man skal pynte lidt på at man nok ikke har betalt for lidt
          Manden er jo jyde. Han kunne vel aldrig finde på at sige, at han var røvbillig. Det ville også være flabet over for FCV. Ved ikke hvor meget man skal lægge i det, men kan selvfølgelig være du har ret :)

Comment

Øj, hvor er det svært ikke bare at være konstant "nederen" over de transfers OB har hevet i land gennem de sidste par år...

Vi har - hvad? - 3-4 mand, der kan spille en højre back på et rimeligt niveau. Læg mærke til, at jeg skriver "rimeligt niveau".
            Jeg betvivler ikke Olivers evner som en habil superligaspiller, der da sagtens ville kunne bruges på holdet. Men i min erindring hæver han sig ikke ret meget over det, vi allerede har i truppen, så jeg begriber i skrivende stund simpelthen ikke denne signing.

Kampen vindes sgu ikke på kvantitet, men på kvalitet.

Nå men....velkommen, Oliver - håber du i den grad gør mine forbehold til skamme :-)
            Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det er vel jysk og betyder at man har købt til en pris man selv er tilfreds med og syntes er ret billigt .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg kender ikke hans niveau, men jeg tager ja-hatten på. Vi er lidt tynde i midterforsvaret og på højre back, så kan han bare hæve niveauet lidt på sidstnævnte, så er det glimrende.

Comment

Sådan! Nu bliver vi sgu mestre...
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

Comment

Oliver Lund er ikke en spiller, der kommer til at sætte OB i brand. Jeg havde håbet på Dalsgaard eller Laursen som ny højre back, men det var nok også at sætte forventningerne for højt.

Jeg kan huske, at Lund var pisse-irriterende at se på, når han spillede mod OB i sin første superligasæson, og han har fart, teknik og nogle tricks i ærmet vi helt sikkert kan bruge.

Man skal huske, at Kent fik en glimrende højreback ud af en ellers svært middelmådig spiller (Dalsgaard).

Comment

Kan også være at Ove P har talt varmt om ham?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det var også min tanke

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Det er vel jysk og betyder at man har købt til en pris man selv er tilfreds med og syntes er ret billigt .
                          ikke i mine øre

Comment

Velkommen til Oliver Lund!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det håber jeg ikke , en forsvarspiller efter Ove P's hoved er nok ikke det samme som en efter Kent N's hoved .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                                Sådan! Nu bliver vi sgu mestre...
                                Mon ikke at den eneste grund til at man overhovedet gennemfører næste sæson er at sølv og bronze jo også skal uddeles.
                                Nedrykkeren skal også findes. Resten er skrevet i sten

Comment

Working...
                                X