Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det kunne godt tænkes at folk godt er klar over det... mon ikke vi i første omgang bare efterlyser en enkelt af de der signinger, som i skyder os i skoene at vi åbenbart synes alle skal være...
    Det kan vi da håbe at alle er klar over det.

    Virker bare ikke som om det hænger sådan sammen.
    Jeg er ikke et sekund i tvivl om at der kommer nogle transfers ind hvor der bruges de penge der nu er til rådighed.
    Jeg tænker der kommer minimum 1 spiller til holdet der har været med til U21-EM.

    Jeg er også sikker på at vi får en angriber der ikke er hentet i en nedrykker klub og som er garant for mål, men om han så kan omsætte det til mål for OB, er jo en helt anden historie.

    Jeg har super tiltro til det projekt der er sat i søen op til den kommende sæson.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det kunne godt tænkes at folk godt er klar over det... mon ikke vi i første omgang bare efterlyser en enkelt af de der signinger, som i skyder os i skoene at vi åbenbart synes alle skal være...
      Selvfølgelig er vi alle klar over det. Men de penge vi har brugt på Kryger, Lado, TM og til delt Kirke. Hvis de bare var brugt på 1-2 markante signinger i stedet, så brokkede jeg mig ikke. Vi bliver ved med at fylde lunken vand i karet - det kommer det altså ikke op at koge af. Og Ove P har jo vist at vores egne unge sagtens kan tage rollen som kompetente breddespille og lidt til. Ikke nogen grund til at kaste penge ned i andre klubbers kasser, for noget vi har i forvejen. OL er ikke bedre til at spille HB end Hallgrimur, Magnus eller til dels Momo (som jeg mener er def midt og intet andet).

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Det kan vi da håbe at alle er klar over det.

        Virker bare ikke som om det hænger sådan sammen.
        Jeg er ikke et sekund i tvivl om at der kommer nogle transfers ind hvor der bruges de penge der nu er til rådighed.
        Jeg tænker der kommer minimum 1 spiller til holdet der har været med til U21-EM.

        Jeg er også sikker på at vi får en angriber der ikke er hentet i en nedrykker klub og som er garant for mål, men om han så kan omsætte det til mål for OB, er jo en helt anden historie.

        Jeg har super tiltro til det projekt der er sat i søen op til den kommende sæson.
        Jeg tror det...

        Okay, jeg ser ikke problemet...
        Det er jeg som heller ikke så meget i tvivl om, vi har jo også brugt penge på den transfer i dag... Det er som heller ikke fordi det skal gå op i penge, der er også spændende transferfrie navne(selvom de selvfølgelig også skal have sign-on)

        Du er sikker på det hele nok skal gå, er det ikke nemmere at sige det sådan..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Selvfølgelig er vi alle klar over det. Men de penge vi har brugt på Kryger, Lado, TM og til delt Kirke. Hvis de bare var brugt på 1-2 markante signinger i stedet, så brokkede jeg mig ikke. Vi bliver ved med at fylde lunken vand i karet - det kommer det altså ikke op at koge af. Og Ove P har jo vist at vores egne unge sagtens kan tage rollen som kompetente breddespille og lidt til. Ikke nogen grund til at kaste penge ned i andre klubbers kasser, for noget vi har i forvejen. OL er ikke bedre til at spille HB end Hallgrimur, Magnus eller til dels Momo (som jeg mener er def midt og intet andet).

          MvT
          Helt enig, fuldstændig... Og det er også netop hovedreaktionen, at vi har set det før, og at vi allerede har... og vi vil egentlig bare gerne snart se det rigtige indkøb, det kan man godt mene uden vi ønsker 6-7 store signinger...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Du er sikker på det hele nok skal gå, er det ikke nemmere at sige det sådan..?
            Jov, det er nok den nemmeste måde at sige det på :D

            Jeg håber bare OL bliver ligeså god for os som LN har været.

            Og at der snart kommer flere spillere ind, så KN har dem inden vi har spillet 4-5 kampe i superligaen.

            Vil gerne have dem spillet sammen relativt hurtigt.

            Comment


              #36
              https://www.youtube.com/watch?v=tFgguctjOLQ
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Jo jo. Hvad vi ser der er jo meget godt...

                Comment


                  #38
                  Han slår da umiddelbart nogle fine indlæg. Så mangler vi bare en der kan stange dem ind (Fall :-) )

                  Comment


                    #39
                    Start 11 nu må så være

                    Falkesgaard
                    OL LN HJ AS
                    MD RF AB EL
                    MG KZ

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Start 11 nu må så være

                      Falkesgaard
                      OL LN HJ AS
                      MD RF AB EL
                      MG KZ
                      godt bud +1
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #41
                        Håber godt nok din start 11, skal justeres noget videre inden sæsonstart.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #42
                          Velkommen til Oliver.

                          Jeg er nu fint tilfreds med at vi har hentet ham. Jeg så en del kampe med ham i forrige sæson, og der var han klart en af FCV's bedste (siger måske ikke så meget), og han er en klar fremgang i forhold til Håkon. Han er god defensiv, og er god til at komme med frem og slår nogle gode indlæg. Så alt i alt, er jeg fint tilfreds

                          Comment


                            #43
                            Jeg ville så bytte AB med JJT, er godt nok ikke "fan" af AB :-(

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Håber godt nok din start 11, skal justeres noget videre inden sæsonstart.
                              Samme her

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                                Jeg ville så bytte AB med JJT, er godt nok ikke "fan" af AB :-(
                                det håber jeg vel også. Men mon ikke at AB er lidt foran JJT her i opstarten

                                Comment

                                Working...
                                X