Jeg har ikke været vildt imponeret af Lund i FCV. Men ok, han var regnet som et stort talent for et par sæsoner siden. Jeg håber dog at vi køber mindst et par spillere fra en højere hylde. Vi har snart et hold, der kun består af "lovende" spillere. (Tænk at man skulle sige det om OB)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Oliver Lund
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg har ikke været vildt imponeret af Lund i FCV. Men ok, han var regnet som et stort talent for et par sæsoner siden. Jeg håber dog at vi køber mindst et par spillere fra en højere hylde. Vi har snart et hold, der kun består af "lovende" spillere. (Tænk at man skulle sige det om OB)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægHar samme håb, og kan såmænd heller ikke forestille mig andet. Selvom at JH har sagt, at vi ikke har et transferbudget som FCK og FCM, så kan mindre jo også gøre det. Oliver Lund har næppe været ret dyr.
Det lyder sgu som noget man siger når man skal pynte lidt på at man nok ikke har betalt for lidt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLagde mærke til at JH udtalte at det var en fornuftig transfersum.
Det lyder sgu som noget man siger når man skal pynte lidt på at man nok ikke har betalt for lidt
Comment
-
Øj, hvor er det svært ikke bare at være konstant "nederen" over de transfers OB har hevet i land gennem de sidste par år...
Vi har - hvad? - 3-4 mand, der kan spille en højre back på et rimeligt niveau. Læg mærke til, at jeg skriver "rimeligt niveau".
Jeg betvivler ikke Olivers evner som en habil superligaspiller, der da sagtens ville kunne bruges på holdet. Men i min erindring hæver han sig ikke ret meget over det, vi allerede har i truppen, så jeg begriber i skrivende stund simpelthen ikke denne signing.
Kampen vindes sgu ikke på kvantitet, men på kvalitet.
Nå men....velkommen, Oliver - håber du i den grad gør mine forbehold til skamme :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLagde mærke til at JH udtalte at det var en fornuftig transfersum.
Det lyder sgu som noget man siger når man skal pynte lidt på at man nok ikke har betalt for lidt817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oliver Lund er ikke en spiller, der kommer til at sætte OB i brand. Jeg havde håbet på Dalsgaard eller Laursen som ny højre back, men det var nok også at sætte forventningerne for højt.
Jeg kan huske, at Lund var pisse-irriterende at se på, når han spillede mod OB i sin første superligasæson, og han har fart, teknik og nogle tricks i ærmet vi helt sikkert kan bruge.
Man skal huske, at Kent fik en glimrende højreback ud af en ellers svært middelmådig spiller (Dalsgaard).
Comment
Comment