Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
    Men nu ikke noget med lejeaftaler.
    Hvis vi alligevel sælger ud af det hele og genopbygger (forhåbentlig for sidste gang i lang tid nu!), så kan vi lige så godt gøre det ordentligt. Så tager jeg hellere Rønnow på en 3-4 årig aftale, ender jeg tager Jesper Hansen på et år ..

Jeg får kræft i hele kroppen hvis vi begynder på at leje 3-4 spiller i dette vindue. - specielt svenskere..

Jeg forventer lange sikre kontrakter denne gang .....
    Det med leje kan jeg godt følge. Bestemt.
    Der er både fordele og ulemper med de der lange kontrakter. TM er et glimrende eksempel
    Men jeg er da enig i at når Rønnow kommer skal det være på minimum 3 år og meget helst 4

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Is it a ball, is it a shoe..? No, it's Jay-Transferman!!!
      Hvad ryger barometeret op på når Rønnow kommer ?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det med leje kan jeg godt følge. Bestemt.
        Der er både fordele og ulemper med de der lange kontrakter. TM er et glimrende eksempel
        Men jeg er da enig i at når Rønnow kommer skal det være på minimum 3 år og meget helst 4
        Ja okay, lidt dårligt formuleret af mig. Jeg tænkte mere de spiller der er tiltænkt en bærende rolle. Min frygt er vi henter 3-4 spiller på leje aftaler, hvorefter 2 af dem er skadet halvdelen af tiden og samtidig har en friløbsklausul på noget vi ikke kan betale/vil betale næsten fra start. - Og hvis de endelig slår igennem smutter til en større eller mere interessant klub (penge). Og så starter vi for fra igen..

Håber virkelig vi KUN tænker i lange kontrakter denne gang.

Comment

Hvad ryger barometeret op på når Rønnow kommer ?
          Det ryger da måske nok en enkelt pind op, men det kommer også an på hvornår han lander, eller om der lander andre samtidig...

Rønnow, Kvist, Bendtner = Lort

Rønnow, Tembo, Miti = 10 tal

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
            Ja okay, lidt dårligt formuleret af mig. Jeg tænkte mere de spiller der er tiltænkt en bærende rolle. Min frygt er vi henter 3-4 spiller på leje aftaler, hvorefter 2 af dem er skadet halvdelen af tiden og samtidig har en friløbsklausul på noget vi ikke kan betale/vil betale næsten fra start. - Og hvis de endelig slår igennem smutter til en større eller mere interessant klub (penge). Og så starter vi for fra igen..

Håber virkelig vi KUN tænker i lange kontrakter denne gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Det ryger da måske nok en enkelt pind op, men det kommer også an på hvornår han lander, eller om der lander andre samtidig...

Rønnow, Kvist, Bendtner = Lort

Rønnow, Tembo, Miti = 10 tal

Det har vel knap så meget betydning hvornår han lander. Bare de står klar til 1. Træningsdag efter sommerpausen(som selvfølgelig er snart i know)

Comment

Det har vel knap så meget betydning hvornår han lander. Bare de står klar til 1. Træningsdag efter sommerpausen(som selvfølgelig er snart i know)
                Hvilket så også vil sige at det betyder noget hvornår hvornår han lander dem ;-) ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvilket så også vil sige at det betyder noget hvornår hvornår han lander dem ;-) ..
                  Tror desværre ikke vi skal forvente at truppen er klar første dag. Vi er ikke så attraktive som i gamle dage, så mulige nye spillere afventer måske prioritet 1 og 2 inden de skriver med os.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Tror desværre ikke vi skal forvente at truppen er klar første dag. Vi er ikke så attraktive som i gamle dage, så mulige nye spillere afventer måske prioritet 1 og 2 inden de skriver med os.
                    Det kan på ingen måde forventes , både spillere og sælgende klubber vil sikkert prøve at trække tiden og afvente bedre tilbud ( medmindre det er handler ala Thomas Milkkelsen ) men det er vigtigt der arbejdes målrettet på en plan A , mens man sideløbende har plan B og evt C klar , så vi ikke skal ud i flere hovsa løsninger for dem er der ikke plads til med den mængde af fejlkøb som er i truppen .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Korrekt. Men det ville være dejligt bare den var nogenlunde på plads. At mangle en spiller eller 2 ville være okay. Ikke 5

Comment

Nej hvis det kan blive inden starten er det selvfølgelig klart positivt... men det kunne måske også være endnu mere positivt hvis han kan få hentet ham inden slutrunden...

Comment

Og hvornår om nogensinde er det så sket?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Og hvornår om nogensinde er det så sket?
                              Selvom du aldrig kommer til at indrømme det, så havde TC en trup på plads 1. Juli i 2011...

Comment

Korrekt. Men det ville være dejligt bare den var nogenlunde på plads. At mangle en spiller eller 2 ville være okay. Ikke 5
                                helt enig....helt på plads er vi næppe, men Kent skulle nødigt starte op med kun 16 mand. Men det ser nu også ud til de er godt i gang

Comment

Working...
                                X