Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Husker ikke hvor jeg så den idé, men synes da den var sjov... Håber egentlig så mange så muligt laver deres egen også, så ved vi lidt hvor vi har hinanden, og debattere derefter...
    Pas nu på hvad du ønsker, for ellers jeg laver jeg et Kaspernon-barometer

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #47
      Falke om skiftet

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...e-udfordringer

      Comment


        #48
        Håber og tror at han er tiltænkt ousagers rolle i truppen, reservemålmand.

        Comment


          #49
          Mon JH har rådført sig med Høghen om denne signing?

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #50
            Eller måske han kunne udvikle sig til en klassemålmand når han ikke skal stå i skyggen af SL's klart bedste målmand
            og så kunne vi sælge ham. Tjene en masse penge og måske få ham tilbage senere i karrieren..

            måske måske måske

            Comment


              #51
              Velkommen til.

              - Jeg ser det som et step up ifht Ousager - men forventer da stadig han er hentet ind som 2. keeper.....men er glad for at JH allerede nu begynder at få lukket nogle af alle de huller der opstår.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Velkommen til.

                - Jeg ser det som et step up ifht Ousager - men forventer da stadig han er hentet ind som 2. keeper.....men er glad for at JH allerede nu begynder at få lukket nogle af alle de huller der opstår.
                Mon ikke at han når en enkelt mere inden søndag. Det tror jeg på

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Mon ikke at han når en enkelt mere inden søndag. Det tror jeg på
                  ?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mon ikke at han når en enkelt mere inden søndag. Det tror jeg på
                    Er det en konkret antydning?
                    (Måske Kirkeskov til Paris eller Kryger til Dortmund? O.K. hullerne ville være begrænset. )
                    Last edited by andlox; 03-06-2015, 18:41.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Er det en konkret antydning?
                      (Måske Kirkeskov til Paris eller Kryger til Dortmund? O.K. hullerne ville være begrænset. )
                      Ja det er det. Har snakket med en fra miljøet idag som jeg kender rigtig godt. Der bliver arbejdet på højtryk på tilgang fra en klub i 1.div
                      Men om det bliver og evt hvornår ved han ikke. Men intense forhandlinger er der da det er en transfer. Det er han 100% sikker på..
                      En såkaldt "profil" som han meget meget gerne ville have til sin egen klub.

                      Jeg tænker at de 9 mill i transfer vi har tjent har gjort livet lidt lettere for JH

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja det er det. Har snakket med en fra miljøet idag som jeg kender rigtig godt. Der bliver arbejdet på højtryk på tilgang fra en klub i 1.div
                        Men om det bliver og evt hvornår ved han ikke. Men intense forhandlinger er der da det er en transfer. Det er han 100% sikker på..
                        En såkaldt "profil" som han meget meget gerne ville have til sin egen klub.

                        Jeg tænker at de 9 mill i transfer vi har tjent har gjort livet lidt lettere for JH
                        Sanneh og Rønnow hvis ikke sidstnævnte ender i BIF

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja det er det. Har snakket med en fra miljøet idag som jeg kender rigtig godt. Der bliver arbejdet på højtryk på tilgang fra en klub i 1.div
                          Men om det bliver og evt hvornår ved han ikke. Men intense forhandlinger er der da det er en transfer. Det er han 100% sikker på..
                          En såkaldt "profil" som han meget meget gerne ville have til sin egen klub.

                          Jeg tænker at de 9 mill i transfer vi har tjent har gjort livet lidt lettere for JH
                          Spændende, tak. Det går hurtigt i år.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                            Sanneh og Rønnow hvis ikke sidstnævnte ender i BIF
                            Han ville ikke nævne navne denne gang. Men jeg ved at Horsens er en af de klubber som han har pænt styr på til tider..
                            Han har ført givet mig korrekte oplysninger om handler der dog ikke har haft interesse for os og OB.... På nær Azer..

                            Comment


                              #59
                              På Twitter kommenterer bl.a. Mette Cornelius på tvetydigheden af OB's pressemeddelelse om købet af Falkesgaard - at han måske/måske ikke er købt ind som 1. keeper...

                              Comment


                                #60
                                Hun skriver også hun har hørt at Rønnow skal til lægetjek

                                Comment

                                Working...
                                X