Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jo jo. Ikke dårligt.
    Velkommen til

    Farvel til Toppel

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
      Vi må jo bare vente og se. De Brøndby kampe jeg så, inden de hentede finnen i Esbjerg, imponerede han mig faktisk. Han er desuden god med fødderne.

      EDIT: Og ikke at det siger så meget, men han slog jo Tørnæs af i Brøndbys overlevelsessæson.

      Spændende signing!
      Rart at han har erfaring som målmand i superliga'en og gjorde det godt. Det er betryggende at have en OK målmand på bænken, han er også ret ung så måske slår han igennem i OB, hvis han på et tidspunkt får chancen som 1. målmand.

      En OK løsning som 2. målmand.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Efterfulgt af Allan Ravn...

        Eller Agger-Høne

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          [/B]
          "Emil Ousager indstiller karrieren, mens Mads Toppels kontrakt udløber efter denne sæson."
          Det lyder ikke som der er forhandlinger og en fremtid for MT i OB.

          Hvis det er tilfældet, så er det da en underlig måde at sige farvel til en stor klub-mand på.....

          Comment


            #35
            Falkesgaard har jo da erfaringen fra Brøndbys sværeste periode, og blev bla. MoM i den sidste og afgørende nedrykningskamp i Horsens, så han har jo da i hvert fald fungeret under maksimalt pres...

            Vi har da også en (AND)ers Thompsen...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              (( @Kaspernon og OT ... Fedt med JH-barometer. Sjovt! ))

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                Hvis det er tilfældet, så er det da en underlig måde at sige farvel til en stor klub-mand på.....
                Mindst klodset, hvis ikke endda dårlig stil.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Falkesgaard stod faktisk rigtig godt i de der nedrykningskampe for Brøndby. Jeg kan huske han imponerede mig med sin ro og attitude. Jeg er positiv. Han er nok andenmålmand, men med potentiale til Superligaen.

                  Edit: Jeg vil 100 gange hellere have Falke end Ousager.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                    Hvis det er tilfældet, så er det da en underlig måde at sige farvel til en stor klub-mand på.....
                    Jeg er nu overbevist om, at der kommer en "ordentlig" udmelding om det når/hvis det bliver besluttet (eller bare når det offentliggøres), at Toppel ikke får forlænget sin kontrakt. Jeg læser netop den der kommentar som om der ikke endegyldigt udelukkes noget. Det er jo korrekt, at hans nuværende kontrakt udløber med udgangen af denne sæson.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      (( @Kaspernon og OT ... Fedt med JH-barometer. Sjovt! ))

                      MvT
                      Husker ikke hvor jeg så den idé, men synes da den var sjov... Håber egentlig så mange så muligt laver deres egen også, så ved vi lidt hvor vi har hinanden, og debattere derefter...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Det er et stort step-up i forhold til Ousager. Jeg høre alt for mange ting ude fra vestegnen af, og det lyder til at i hvert fald fansene gerne havde beholdt Falkesgaard. Jeg er sikker på at det er en stærk ANDEN målmand vi har fået, lækkert at vi endelig "slår igen" på markedet, det her vindue bliver så spændende!

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Husker ikke hvor jeg så den idé, men synes da den var sjov... Håber egentlig så mange så muligt laver deres egen også, så ved vi lidt hvor vi har hinanden, og debattere derefter...
                          fed ide :-) . Er det en vurdering at hele hans tid , eller det kommende vindue ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Spændende signing...hvis JH også går efter Rønnow synes jeg det ligner en åben kamp om tjansen i start11'eren mellem de 2, og Radza tid i klubben er tvivlsom.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              fed ide :-) . Er det en vurdering at hele hans tid , eller det kommende vindue ?
                              Det er ud fra hele hans tid(med alt hvad det indebærer) men vil selvfølgelig blive meget påvirket af denne sommer, det er nu han skal til eksamen...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det er ud fra hele hans tid(med alt hvad det indebærer) men vil selvfølgelig blive meget påvirket af denne sommer, det er nu han skal til eksamen...
                                Jeg er med
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X