Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Mine BIF venner melder om en god reservekeeper som har været meget vellidt fordi han er Brøndby dreng , de tror ikke han vil blive en topmålmand men de var ganske trygge og tilfredse med ham som 2. keeper . Som 1. Keeper vil de ikke have ham , der vil de gerne et par niveauer op .
    Ingen af dem havde forestillet sig han ville kunne blive 1. keeper i en af de store klubber men kunne havde troet det kunne blive VFF , SIF eller lignende , et par af dem var sikre på at han ville rykke til Lyngby .
    Ja okay. Man er før blevet overrasket. Det kunne være lækkert at have fundet fremtidens målmand allerede. Og så endda transferfrit.
    Vi må se

    Comment


      Noget andet er så, at da feks. Lindegaard var 24 år løb han rundt i Kolding og spillede bold, så alt kan ske...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Noget andet er så, at da feks. Lindegaard var 24 år løb han rundt i Kolding og spillede bold, så alt kan ske...
        Nemlig. Hellere finde den nye Lindegaard end at købe ham

        Comment


          Jeg vil også gerne opfordre til, at man giver Falkesgaard mere end én kamp, før man dømmer ham ude...
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg vil også gerne opfordre til, at man giver Falkesgaard mere end én kamp, før man dømmer ham ude...
            Samme her. Ændre dog ikke at jeg gerne ser en kvalitetsmålmand mere i OB så de kan slås om pladsen..
            Og at vi ikke bare henter en tilfældig uden fremtid i klubben fordi han acceptere at være 2. Målmand

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Samme her. Ændre dog ikke at jeg gerne ser en kvalitetsmålmand mere i OB så de kan slås om pladsen..
              Og at vi ikke bare henter en tilfældig uden fremtid i klubben fordi han acceptere at være 2. Målmand
              Også enig, han skal hverken dømmes ude eller som ny shining star ud fra den korte tid/ene kamp...

              Ser også gerne Falke og en kvalitetsmålmand der vil kunne holde hinanden på dupperne... Vil blive skuffet over et eller andet aldrende skrald som vi alle godt ved alligevel aldrig bliver 1. keeper...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Også enig, han skal hverken dømmes ude eller som ny shining star ud fra den korte tid/ene kamp...

                Ser også gerne Falke og en kvalitetsmålmand der vil kunne holde hinanden på dupperne... Vil blive skuffet over et eller andet aldrende skrald som vi alle godt ved alligevel aldrig bliver 1. keeper...
                Og det siger min "gut feeling" mig om Kirsten

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Også enig, han skal hverken dømmes ude eller som ny shining star ud fra den korte tid/ene kamp...

                  Ser også gerne Falke og en kvalitetsmålmand der vil kunne holde hinanden på dupperne... Vil blive skuffet over et eller andet aldrende skrald som vi alle godt ved alligevel aldrig bliver 1. keeper...
                  Du ved jo godt, at det er enten/eller herinde. Hvis man udtrykker skepsis overfor ham som første keeper baseret på C.V så er det jo klart det samme som at "dømme ham ude" og kalde ham talentløs... ;-) De fleste har jo ikke rigtigt set ham spille, så det er klart, der er skepsis. Indtil videre har de jo kun Hobro kampen at bedømme ham på - og her lavede han to store fejl, der kunne ha kostet. Den slags skaber usikkerhed. Resten af tiden blev han jo ikke rigtigt sat på prøver.

                  Men god pointe. Lad være med at dømme ham ude (det synes jeg ikke rigtigt, der er nogen, der har gjort, definitivt) eller kalde ham som en fantastisk signing (som jeg faktisk tror, der allerede har været nogen, der har gjort)

                  Træning er én ting, kamp noget helt andet. Og der er det ikke heldigt at lave to fejl, hvor det er ren held, det ikke bliver straffet.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja okay. Man er før blevet overrasket. Det kunne være lækkert at have fundet fremtidens målmand allerede. Og så endda transferfrit.
                    Vi må se
                    Vi kan jo kun vurdere ham i kamp og det har vi så mulighed for indtil 31/8 , inden vi skal gå i panik .

                    Det er jo egentlig fint han lige får nogle kampe at blive vurderet ud fra , træning , reservehold og sommerkampe giver jeg ikke meget for ift en vurdering og en endelig dom over Falke .

                    PT er det imo 1 kamp og ikke bestået , men det kan han passende ændre på søndag i BIF . Jeg vil håbe han fyrer en brandkamp af for at vise dem at de tog fejl .
                    Jeg brækker mig hvis han laver en Zohore og udfører arbejdsnedlæggelse , selvom jeg bedre vil kunne forstå hvis Falke har følelser i klemme .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Vi kan jo kun vurdere ham i kamp og det har vi så mulighed for indtil 31/8 , inden vi skal gå i panik .

                      Det er jo egentlig fint han lige får nogle kampe at blive vurderet ud fra , træning , reservehold og sommerkampe giver jeg ikke meget for ift en vurdering og en endelig dom over Falke .

                      PT er det imo 1 kamp og ikke bestået , men det kan han passende ændre på søndag i BIF . Jeg vil håbe han fyrer en brandkamp af for at vise dem at de tog fejl .
                      Jeg brækker mig hvis han laver en Zohore og udfører arbejdsnedlæggelse , selvom jeg bedre vil kunne forstå hvis Falke har følelser i klemme .
                      Hvordan kan du have Falkesgaard som ikke bestået? Han holdte målet rent, og så er alt andet vel mere eller mindre ligegyldigt. Han havde nogle gode refleksredninger, og offensivt er han årtier foran Toppel.. Jeg talte i hvert fald fire udkast/spark som gjorde at vi fik en omstilling og blev farlige på grund af det.. Ja, han havde en hjerneblødning - Men manden har ikke spillet Superliga længe.. At du kan dumpe ham, det synes jeg er direkte grotesk!

                      Jeg er helt sikker på han bliver en gevinst for os, og at han er vores 1. Målmand fremover. Omend han ikke er verdens bedste målmand, så er det en forstærkning ift. Toppel.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Hvordan kan du have Falkesgaard som ikke bestået? Han holdte målet rent, og så er alt andet vel mere eller mindre ligegyldigt. Han havde nogle gode refleksredninger, og offensivt er han årtier foran Toppel.. Jeg talte i hvert fald fire udkast/spark som gjorde at vi fik en omstilling og blev farlige på grund af det.. Ja, han havde en hjerneblødning - Men manden har ikke spillet Superliga længe.. At du kan dumpe ham, det synes jeg er direkte grotesk!

                        Jeg er helt sikker på han bliver en gevinst for os, og at han er vores 1. Målmand fremover. Omend han ikke er verdens bedste målmand, så er det en forstærkning ift. Toppel.
                        Forskellige forventninger, men målmand må jo vurderes på meget mindre deltagelse, end de øvrige 10.
                        Især når vi spiller mod et hold af en kvalitet der på ingen måde kunne true os igennem hele kampen.

                        Det folk måske er lidt usikre på, er hvordan han klarer sig når vi uden tvivl vil opleve periode hvor vi er presset i bund mod andre bedre hold.

                        He ud over, tænker jeg nok også st dumpet er lige voldsomt nok, men jeg fik ikke set de første 15-20 min. og derfor heller ikke de omtalte store fejl. Hvad skete der egentligt i de situationer?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                          Forskellige forventninger, men målmand må jo vurderes på meget mindre deltagelse, end de øvrige 10.
                          Især når vi spiller mod et hold af en kvalitet der på ingen måde kunne true os igennem hele kampen.

                          Det folk måske er lidt usikre på, er hvordan han klarer sig når vi uden tvivl vil opleve periode hvor vi er presset i bund mod andre bedre hold.

                          He ud over, tænker jeg nok også st dumpet er lige voldsomt nok, men jeg fik ikke set de første 15-20 min. og derfor heller ikke de omtalte store fejl. Hvad skete der egentligt i de situationer?
                          Den første situation gik han fejl af en Hobro-fremlægning og kom på mellemhånd imellem sit forsvar og Hobro-angriberen, der let kunne runde Falkesgaard og bare skulle sende bolden i et tomt mål - bolden røg, heldigvis i sidenettet. Den slags fejl handler om timing og mavefornemmelse fra keeperen. (Den situation kan du se i højdepunkterne, som du finder på superliga.dk)

                          Den anden situation afleverede han bolden hovedløst ud i "minefeltet" til Kasper Larsen, der var omringet af Hobro-folk, og Hobro-spilleren erobrede bolden, så de var 3 mod 1, et kortvarigt øjeblik.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Den første situation gik han fejl af en Hobro-fremlægning og kom på mellemhånd imellem sit forsvar og Hobro-angriberen, der let kunne runde Falkesgaard og bare skulle sende bolden i et tomt mål - bolden røg, heldigvis i sidenettet. Den slags fejl handler om timing og mavefornemmelse fra keeperen. (Den situation kan du se i højdepunkterne, som du finder på superliga.dk)
                            Vil give helt ret i at det er noget lort at lave, men med lidt flere kampe og mere tid sammen så kommer de fejl ikke til at opstå da KL, HJ og Falke har lært hinanden bedre at kende, og er rimelig sikker på at han ikke laver sådan en igen.

                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Den anden situation afleverede han bolden hovedløst ud i "minefeltet" til Kasper Larsen, der var omringet af Hobro-folk, og Hobro-spilleren erobrede bolden, så de var 3 mod 1, et kortvarigt øjeblik.
                            MvH ChrisOB
                            Det var absolut ikke en smart aflevering han laver, men heldigvis er den Hobro spiller så presset så han kun kan lægge afleveringen frem i banen til en der er i off site så situationen ikke bliver farlig.

                            Jeg så flere gode aktioner fra han hvor han holder bolden fint (afslutning i starten af 1. halvleg, hvor han må kaste sig for at redde den). Han står i løbet af hele kampen placeret de rigtige steder så hans redninger ser nemme ud, og det er i min optik stor ros til ham.
                            Man ser ofte målmænd der skal lave tv-redninger fordi de er placeret forkert fra starten af, og det er en ros til en målmand når det ikke er nødvendigt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Hvordan kan du have Falkesgaard som ikke bestået? Han holdte målet rent, og så er alt andet vel mere eller mindre ligegyldigt. Han havde nogle gode refleksredninger, og offensivt er han årtier foran Toppel.. Jeg talte i hvert fald fire udkast/spark som gjorde at vi fik en omstilling og blev farlige på grund af det.. Ja, han havde en hjerneblødning - Men manden har ikke spillet Superliga længe.. At du kan dumpe ham, det synes jeg er direkte grotesk!

                              Jeg er helt sikker på han bliver en gevinst for os, og at han er vores 1. Målmand fremover. Omend han ikke er verdens bedste målmand, så er det en forstærkning ift. Toppel.
                              De redninger han havde var nogle enhver målmand burde tage hvis de har bare lidt niveau .

                              At han pt står som dumpet er jo ift at jeg gerne ser vi får en målmand som vi kan føle os trygge ved og som er en væsenlig forstærkning ift Toppel . Falke har heldigvis flere kampe at vise sig frem i og dermed kan det vise sig at han har det rette niveau .

                              Det virker lidt som om der er nogle her inde som ser Toppels drop mod SIF som en rettesnor for hans præstationer og dermed har et blindt "had" ift ham og dermed ser alle andre som en forstærkning hvis bare de kan gribe et simpelt skud som kommer lige på og sparke bolden fornuftigt ud .

                              At du allerede kalder Falke for bedre end Toppel er vel ikke så meget mindre utopisk end jeg siger at han ikke bestod i sin første kamp , for ret beset var det lidt heldigt at hans brøler ikke kostede et 0-1 mål .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Vil give helt ret i at det er noget lort at lave, men med lidt flere kampe og mere tid sammen så kommer de fejl ikke til at opstå da KL, HJ og Falke har lært hinanden bedre at kende, og er rimelig sikker på at han ikke laver sådan en igen.


                                Det var absolut ikke en smart aflevering han laver, men heldigvis er den Hobro spiller så presset så han kun kan lægge afleveringen frem i banen til en der er i off site så situationen ikke bliver farlig.

                                Jeg så flere gode aktioner fra han hvor han holder bolden fint (afslutning i starten af 1. halvleg, hvor han må kaste sig for at redde den). Han står i løbet af hele kampen placeret de rigtige steder så hans redninger ser nemme ud, og det er i min optik stor ros til ham.
                                Man ser ofte målmænd der skal lave tv-redninger fordi de er placeret forkert fra starten af, og det er en ros til en målmand når det ikke er nødvendigt.
                                Det er sådan set også fair nok at bedømme ham ud fra den slags ting; men i målmandsverdenen, der er det sådan, at det er de store fejl, der fylder mere end de 98 andre gode aktioner. Det var dét, der var og er problemet med Toppel. Så lavede han pludselig en mærkelig fejl efter at være hoppet op under overlæggeren og fistet en ellers sikker kasse over mål.

                                Det er en utaknemmelig position at være målmand, fordi man kan ha' stået en brandkamp i 89 minutter, og bum; én fejl i det 90. minut, der koster et mål, og så taler alle kun om den ene fejl.

                                Som målmand må man ikke begå sådanne fejl. Så kan man tale om, at der var tale om et timings problem, som "ikke sker igen" og som kan rettes, men man kan også argumentere for, at timingen bl.a skyldes, at manden ikke har spillet Superliga i meget lang tid - og har kun 8 Superligakampe, 9 med Hobro-kampen under sit bælte. Alene dét synes jeg er nok til, at man burde kunne forstå visse folks skepsis over ham som første målmand.

                                Og når han så laver to fejl, indenfor forholdsvis kort tid, så kan man ikke fortænke de samme folk i at føle, at de får backing i deres skepsis. Det handler ikke om at dømme ham ude. Det handler om en subjektiv vurdering af faktiske præstationer og den manglende rutine, han har.

                                At han skulle være "et step op" i forhold til Toppel har vel kun vist sig, indtil videre, at han var god og hurtig til at sætte spillet i gang, og hans udspark virker til at være langt mere præcise.

                                Pointen er, at hvis man bliver opfordret til at give manden en chance, før man dømmer ham, så skal folk også sætte sig ind i, at skepsissen altså ikke er taget ud af den blå luft.

                                Ligesom man ikke skal dømme ham ude, så skal man vel også passe på med at bedømme ham til at være et step op, før der er lidt flere kampe under bæltet. Selv hvis han står en brandkamp i Brøndby, så skal den jo også følges op.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X