Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Holdet 2015/2016
Collapse
X
-
Man kan muligvis også håbe på, at de penge de regnede med der kom ind ville komme fra et salg af Falk.
Nu har MS og DH så skaffet penge ind i stedet for, så kan det jo være Falk ikke nødvendigvis skal sælges.
Jeg tror RF-salg er blevet mindre krævende ved salget af de to.
Det er ihvertfald et lille håb jeg har i min store mave :)
Comment
-
Jeg tror, at vi kun mangler en målmand før, at der lukket for yderligere tilgang - ellers skal der salg til. Numerisk er vi dækket ind på alle pladser (undtagen keeper), og der er grænser for, hvor stor truppen kan være ift budget og stemningen i truppen.
Ved godt, at mange ønsker en angriber mere, men lige pt har vi zohore, lado, Mikkelsen og raben som fuldblodsangribere, og Greve, kryger og evt Emil Larsen som alternativer, så jeg har svært ved at se det ske, medmindre man kan få tyndet ud i de ovennævnte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg tror, at vi kun mangler en målmand før, at der lukket for yderligere tilgang - ellers skal der salg til. Numerisk er vi dækket ind på alle pladser (undtagen keeper), og der er grænser for, hvor stor truppen kan være ift budget og stemningen i truppen.
Ved godt, at mange ønsker en angriber mere, men lige pt har vi zohore, lado, Mikkelsen og raben som fuldblodsangribere, og Greve, kryger og evt Emil Larsen som alternativer, så jeg har svært ved at se det ske, medmindre man kan få tyndet ud i de ovennævnte.
Tror dog heller ikke vi har samtlige af de angribere du nævner i truppen når vinduet lukker.
Comment
-
Jeg kan også sagtens se, at der er rum til forbedring i den gruppe, det er vi slet ikke uenige om. Jeg tror bare ikke, at vi skal forvente tilgang, før der er blevet trimmet lidt i truppen (af de grunde jeg nævner ovenover + man skal bruge en afklaring omkring falk, før man for alvor ved, hvad man har at gøre med).
Kan dog godt se, at man skrev med AK47, så man havde sikret sig ham fra vinter (så har lado også kun et halvt år tilbage af sin kontrakt). Alt efter hvordan vores vindue så udvikler sig, kunne man så hente ham ind før.
Synes også, at EL har udtjent sin værnepligt i stribet, og det ville være bedst for alle, hvis han kom videre nu. Det åbner også flere muligheder for tilgang.
Comment
-
hvis vi kigger på det lidt 1:1 såOusager Stopper
- Toppel
Kontrakt udløb
- Radza Kirkeskov Hallgrimur Lasse Nielsen Diarra Kryger JBL EPJ
Kontrakt udløb
- Høegh
solgt
- Skogseid
hjem til Norge
- Emil Spelmann
solgt
- Lucas Azer Desler Ari Anders Thomsen kontrakt forlænget (+) Falk Dalgaard
retur til Holland
- Lado Greve Zohore
kontrakt forlænget
(+) Mikkelsen retur fra udleje
+ Falkesgaard hentet gratis fra bifs overskudslager + JJT
op fra egne rækker
+ MP
op fra egne rækker
+ Oliver Lund Hentet i FCV + Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) + Kasper Larsen retur fra leje (Astana) + 1 årig forlængelse +
falkesgaard <->ousager
Toppel <->
Skogseid <->Lund
Høegh <-> Kasper Larsen
Spelmann <-> Makrini
og så gerne lige en angriber eller to :)
fint at få Kasper tilbage - spørgsmålet er så i hvilken forfatning han vender hjem. Blev vidst ikke til spilletid og han har været skadet.
- Det skriger ikke ligefrem kæmpe forstærkning, så håber virkeligt at JH kan finde en til midten.
meeen set sådan 1:1 så mangler der reelt kun en målmand mere.....og måske lidt kvalitet
Comment
-
hvis vi kigger på det lidt 1:1 såOusager Stopper
- Toppel
Kontrakt udløb
- Radza Kirkeskov Hallgrimur Lasse Nielsen Diarra Kryger JBL EPJ
Kontrakt udløb
- Høegh
solgt
- Skogseid
hjem til Norge
- Emil Spelmann
solgt
- Lucas Azer Desler Ari Anders Thomsen kontrakt forlænget (+) Falk Dalgaard
retur til Holland
- Lado Greve Zohore
kontrakt forlænget
(+) Mikkelsen retur fra udleje
+ Falkesgaard hentet gratis fra bifs overskudslager + JJT
op fra egne rækker
+ MP
op fra egne rækker
+ Oliver Lund Hentet i FCV + Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) + Kasper Larsen retur fra leje (Astana) + 1 årig forlængelse + Rasmus Festersen Hentet i FCV +
ousager <-> falkesgaard
Toppel <->
Skogseid <->Lund
Høegh <-> Kasper Larsen
Spelmann <-> Makrini
- festersen og så lige en angriber mere :)
Altså vi kan sgu da ikke beskylde JH for at lægge på den lade side - der er fandme sket noget i denne uge. Positivt det sker inden træningslejr.
Syntes det begynder at ligne noget, mest af alt mangler vi nok endnu en keeper. Skulle vi finde en midt stopper og en angriber mere ville det heller ikke gøre noget.
- og så måske lidt forårsrengøring
Jeg er fortrøstningsfuld.....tophold bliver vi næppe næste sæson med dette hold - men med en smule held bliver det til en solid midter placering
Comment
-
en tanke slog lige ned i mit over ophedede hoved. Kan det ikke tænkes at man nu, ret tidligt i vinduet er ved at have truppen på plads - sådan en fin grundstamme - og at nu begynder man at kigge på hvilke profiler der pludselig kan blive mulige at lande, senere i vinduet.
Det er jo før set at der sidst i august pludseligt dukker nogle muligheder op, noget man ikke lige havde forventet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægen tanke slog lige ned i mit over ophedede hoved. Kan det ikke tænkes at man nu, ret tidligt i vinduet er ved at have truppen på plads - sådan en fin grundstamme - og at nu begynder man at kigge på hvilke profiler der pludselig kan blive mulige at lande, senere i vinduet.
Det er jo før set at der sidst i august pludseligt dukker nogle muligheder op, noget man ikke lige havde forventetTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er jo kun et år siden at der var ihh og åhh så mange gode grunde til at trække den, så det kan nok ikke afvises at der pønses på noget senere... ved mindre at JH skifter taktik, som han skifter højreback...
det syntes jeg så sådan set allerede han har gjort - eftersom vi har en trup der ser ud til at være mere eller mindre på plads.
Sidste sæson skulle vi vente til september inden vi fik vores angriber, så det virker da til man har lært af sine fejl
Comment
Comment