Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Falkesgaard har fået nummer 0 på trøjen
    Det ligger så meget i kortene at vi skal have en klar 1. Målmand

http://www.ob.dk/ligatruppen/spillerstatistik.aspx
    Hehe. Jeg tror ikke de har delt numre ud endnu.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Hehe. Jeg tror ikke de har delt numre ud endnu.

Comment

Lyder ikke til at disse 2 skal nogen steder

http://www.bold.dk/nyt/diarra-og-dva...evise-sig-i-ob

Comment

hvad skal de sige? Og når nu der kommer en ny træner så ser de det jo som en ny start.....desuden har de begge kun 1 år tilbage - så heldigvis hænger vi ikke på dem såååå længe endnu

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            hvad skal de sige? Og når nu der kommer en ny træner så ser de det jo som en ny start.....desuden har de begge kun 1 år tilbage - så heldigvis hænger vi ikke på dem såååå længe endnu
            Kunne jo sagtens have været et par spillere der har åbent sagt at de gerne ville videre og hvis OB vil nå at tjene lidt så bla bla bla.....

Comment

Synes man har kunne fornemme lidt på Mikkelsens udtalelser i forbindelse med IFK, at han gerne vil noget andet end OB, hvis muligheden skulle byde sig...

Kan jo håbe for alle parter at der dukker noget op...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Synes man har kunne fornemme lidt på Mikkelsens udtalelser i forbindelse med IFK, at han gerne vil noget andet end OB, hvis muligheden skulle byde sig...

Kan jo håbe for alle parter at der dukker noget op...
                Men han har så også muligheden for at tage opstarten og de første kampe for at se hvor han står i køen til de forreste pladser....
                Med mindre at IFK alligevel giver sig og køber ham så tror jeg det bliver scenariet

Comment

Men han har så også muligheden for at tage opstarten og de første kampe for at se hvor han står i køen til de forreste pladser....
                  Med mindre at IFK alligevel giver sig og køber ham så tror jeg det bliver scenariet
                  Helt sikkert, og som det ser ud pt. med kun Zohore som "ny" ville det også være det rigtige, han var jo i en periode i efteråret 1. angriber foran både Lado og Kryger, så udgangspunktet for at tage kampen op er der også...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

tja....forventer at zohore i hvertfald står foran ham i køen. Derudover så ser det jo ret sølle ud lige pt - mikkelsen og lado - ikke ligefrem imponerende.

- Nu kender vi jo ikke forløbet indefra - men forstår ikke JH ikke bare får ophævet den kontrakt og sendt mikkelsen til sverige med en lille rød sløjfe.

Comment

tja....forventer at zohore i hvertfald står foran ham i køen. Derudover så ser det jo ret sølle ud lige pt - mikkelsen og lado - ikke ligefrem imponerende.

- Nu kender vi jo ikke forløbet indefra - men forstår ikke JH ikke bare får ophævet den kontrakt og sendt mikkelsen til sverige med en lille rød sløjfe.
                      Tja tjo. Hvis vi nu henter en rigtig rigtig god angriber kunne det måske gå med ham og Zohore og Lado/Mikkelsen som back up..
                      Men så også gerne 2 nye, Zohore og Lado som de 4 angribere

Comment

Jeg håber virkelig, at Diarra får chancen på den defensive midt og slår til.

Comment

Tja tjo. Hvis vi nu henter en rigtig rigtig god angriber kunne det måske gå med ham og Zohore og Lado/Mikkelsen som back up..
                          Men så også gerne 2 nye, Zohore og Lado som de 4 angribere
                          tja jeg så nu gerne lado og tm ud og 3 nye ind - men det er trods alt lige at drømme lidt for meget. 2 Nye angribere ville bestemt være godkendt - og så må Mikkelsen formentlig videre....Lado vil jeg tror man lader blive og så lader hans kontrakt løbe ud

Comment

tja jeg så nu gerne lado og tm ud og 3 nye ind - men det er trods alt lige at drømme lidt for meget. 2 Nye angribere ville bestemt være godkendt - og så må Mikkelsen formentlig videre....Lado vil jeg tror man lader blive og så lader hans kontrakt løbe ud
                            Ja 3 nye angribere ville godt nok få mit JH barometer til at stige KRAFTIGT!!!!!

Comment

Den ene kunne købes for 2,5 mill her

http://www.bt.dk/superligaen/broendb...dsjagt-i-evian

Comment

Den ene kunne købes for 2,5 mill her

http://www.bt.dk/superligaen/broendb...dsjagt-i-evian
                                Eller vi kunne tage krokodil til at der ikke er mere kød tilbage på vores knogler. Jeg synes faktisk, at det sidste virker mest tiltalende.

Comment

Working...
                                X