Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Holdet 2015/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvad skal de sige? Og når nu der kommer en ny træner så ser de det jo som en ny start.....desuden har de begge kun 1 år tilbage - så heldigvis hænger vi ikke på dem såååå længe endnu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSynes man har kunne fornemme lidt på Mikkelsens udtalelser i forbindelse med IFK, at han gerne vil noget andet end OB, hvis muligheden skulle byde sig...
Kan jo håbe for alle parter at der dukker noget op...
Med mindre at IFK alligevel giver sig og køber ham så tror jeg det bliver scenariet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen han har så også muligheden for at tage opstarten og de første kampe for at se hvor han står i køen til de forreste pladser....
Med mindre at IFK alligevel giver sig og køber ham så tror jeg det bliver scenarietTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen han har så også muligheden for at tage opstarten og de første kampe for at se hvor han står i køen til de forreste pladser....
Med mindre at IFK alligevel giver sig og køber ham så tror jeg det bliver scenariet
- Nu kender vi jo ikke forløbet indefra - men forstår ikke JH ikke bare får ophævet den kontrakt og sendt mikkelsen til sverige med en lille rød sløjfe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja....forventer at zohore i hvertfald står foran ham i køen. Derudover så ser det jo ret sølle ud lige pt - mikkelsen og lado - ikke ligefrem imponerende.
- Nu kender vi jo ikke forløbet indefra - men forstår ikke JH ikke bare får ophævet den kontrakt og sendt mikkelsen til sverige med en lille rød sløjfe.
Men så også gerne 2 nye, Zohore og Lado som de 4 angribere
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja tjo. Hvis vi nu henter en rigtig rigtig god angriber kunne det måske gå med ham og Zohore og Lado/Mikkelsen som back up..
Men så også gerne 2 nye, Zohore og Lado som de 4 angribere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja jeg så nu gerne lado og tm ud og 3 nye ind - men det er trods alt lige at drømme lidt for meget. 2 Nye angribere ville bestemt være godkendt - og så må Mikkelsen formentlig videre....Lado vil jeg tror man lader blive og så lader hans kontrakt løbe ud
Comment
-
Comment
Comment