Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Holdet 2015/2016
Collapse
X
-
http://www.bold.dk/nyt/ob-tager-afsk...rd-mod-randers
Kenneth Zohore ikke nævnt i blandt dem der bliver taget afsked med, så stadig en mulighed?
Jeg synes som sådan han startede udemærket indtil hans ikke-indsats mod BIF og efterfølgende skadesproblemer. Hans skader igennem karrieren er også det der gør mig mest lunken ved evt. at hente ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/ob-tager-afsk...rd-mod-randers
Kenneth Zohore ikke nævnt i blandt dem der bliver taget afsked med, så stadig en mulighed?
Jeg synes som sådan han startede udemærket indtil hans ikke-indsats mod BIF og efterfølgende skadesproblemer. Hans skader igennem karrieren er også det der gør mig mest lunken ved evt. at hente ham.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægOB har ikke spillet godt uden en HHA og en Spelmann, altså en slider og fighter. Jeg kan ikke se en sådan nævnt og ved ikke hvem det skal være, men bliver ikke tryg uden en sådan.
Håber Festersen og måske andre fra FCV kommer.
Mht. vores defensiv, så håber jeg vi henter Rønnow og Bubacarr Sanneh fra Horsens. Et par gutter på hhv. 20 og 22 år som begge har bevist deres kæmpe talent og som Kent, Høgh og Bredahl kan udvikle endnu mere de kommende år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDu har ret. Vi har brug for en central midtbanegeneral så JJT, Greve, Desler og Azer har en at støtte sig til. Det skal være en som både kan gå forrest fightmæssigt men som samtidig er "ven med bolden". En type som Stokholm eller Rasmus Würtz. Jeg er i tvivl om en Matti Lund Nielsen vil kunne udfylde sådan en rolle, men han har da efterhånden en del rutine efter sine år i Italien.
Mht. vores defensiv, så håber jeg vi henter Rønnow og Bubacarr Sanneh fra Horsens. Et par gutter på hhv. 20 og 22 år som begge har bevist deres kæmpe talent og som Kent, Høgh og Bredahl kan udvikle endnu mere de kommende år.
Men ellers super enig mht midtbanen. Vi skal have en general ala Stokholm
Comment
-
Jeg genbruger og opdatere lige min liste;
og så er vi nede på 7 afgange.....Ousager Stopper
- Toppel
Kontrakt udløb
- Radza Kirkeskov Hallgrimur Lasse Nielsen Diarra Kryger JBL EPJ
Kontrakt udløb
- Høegh
solgt
- Skogseid
hjem til Norge
- Emil Spelmann
solgt
- Lucas Azer Desler Ari Anders Thomsen kontrakt forlænget (+) Falk Dalgaard
retur til Holland
- Lado Greve Zohore
kontrakt forlænget
(+) Mikkelsen
retur fra udleje
+ Falkesgaard
hentet gratis fra bifs overskudslager
+ JJT
op fra egne rækker
+ MP
op fra egne rækker
+
Comment
-
Bare vi beholder Dessler han har satme været outstanding
Skulason er også blevet spillet bedre ind men vi mangler jo et halvt hold pt. om ikke andet i bredden
dem i parates er gode nok til reserver men ikke til holdet.
dvs. en målmand, højre back, center forsvar, 2 center midtbane er ønskerne.
målmand ( gerne rønnov )
mangler ( diarra ) lasse nielsen mangler ( Hallgrimur ) skulason
dessler mangler ( azer ) mangler ( tomasen ) larsen/gerne ny
falk
zohore
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægBare vi beholder Dessler han har satme været outstanding
Skulason er også blevet spillet bedre ind men vi mangler jo et halvt hold pt. om ikke andet i bredden
dem i parates er gode nok til reserver men ikke til holdet.
dvs. en målmand, højre back, center forsvar, 2 center midtbane er ønskerne.
målmand ( gerne rønnov )
mangler ( diarra ) lasse nielsen mangler ( Hallgrimur ) skulason
dessler mangler ( azer ) mangler ( tomasen ) larsen/gerne ny
falk
zohore
................Rønnow
Dalsgård LN Sanneh Ari
Desler RF JJT EL
.........KZ AKBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tror stærkt på at JJT får sit gennembrud allerede i kommende sæson som def midt. Jeg tror også at Kent vil spille 4-4-2 og så ser jeg RF (hvis han bliver) på midten og at der hentes en angriwer mere, her er AK Jacobsen nævnt og han er da velkommen. Hb er Dalsgård nævnt og han er mere end velkommen med sit hurtige antrit og stærke indlæg. En spillende cf er en nødvendighed, Sanneh fra ACH er nævnt før og han får gode ord med på vejen mange steder fra. Rønnow eller Jesper Hansen på kassen må være optimalt. Jesper Hansen ryger dog til BIF hvis Hradecky skydes af. Herefter er holdet
................Rønnow
Dalsgård LN Sanneh Ari
Desler RF JJT EL
.........KZ AK
Comment
Comment