Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jeg har prøvet at danne mig et overblik over truppen til næste sæson.

    Følgende er væk: Emil Ousager, Daniel Høegh, Martin Spellmann, Håkon Skogseid, Emil Peter Jørgensen.

    Følgende er nok væk men ikke endeligt bekræftet: Mads Toppel, Thomas Dalgaard, Kenneth Zohore, Rasmus Falk, Emil Larsen

    Følgende kommer til: Magnus Pedersen, Jens Jacob Tomasson

    Det er jo klart at hvis de usikre også forlader skuden, så venter der Kent og co. Et kæmpe stykke arbejde, uagtet hvad der kommer ind. Truppen skal jo også spilles sammen. Puha jeg frygter sgu lidt for næste sæson.

    Comment


      #92
      Alt mulig skrammel, tilfældigt kombineret...

      ------------------Rønnow

      Ticinovic-------LN-----HJ-----Ari

      Desler----Yttergård--Azer---Enevoldson

      -----------Helenius--Macena


      Eller...

      ------------------Noring

      Ankersen-----LN-----Bozga----Ari

      Desler------HJ---Bjarnasson---JBL

      --------Makienok--Festersen

      Eller...

      ----------------Toppel

      Diarra-------LN-----KEP------Ari

      Desler---Izunna---Greve---Emil

      -----------Puuki----AKJ

      Eller...

      --------------Sørensen/Skender

      Desler----Alme---LN----Ari

      Kamper----JJ---Augu---Lucas

      -----------Fall---Hvilsom
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
        Jeg har prøvet at danne mig et overblik over truppen til næste sæson.

        Følgende er væk: Emil Ousager, Daniel Høegh, Martin Spellmann, Håkon Skogseid, Emil Peter Jørgensen.

        Følgende er nok væk men ikke endeligt bekræftet: Mads Toppel, Thomas Dalgaard, Kenneth Zohore, Rasmus Falk, Emil Larsen

        Følgende kommer til: Magnus Pedersen, Jens Jacob Tomasson

        Det er jo klart at hvis de usikre også forlader skuden, så venter der Kent og co. Et kæmpe stykke arbejde, uagtet hvad der kommer ind. Truppen skal jo også spilles sammen. Puha jeg frygter sgu lidt for næste sæson.
        Jeg er godt nok i samme båd ... Toppel, Høegh, Spellman og Falk er vel en slags grundstamme på holdet, som ryger på en gang. Jeg forventer mig ikke meget af det første halve år med Kent som træner. Tror vi i starten kommer til at lave nogle børnehavefejl fordi spillerne sejler rundt og skal tilvende sig. Men omvendt er det vel her Kent kan vise sig som en træner med klasse, hvis han kan afværge det fra start.

        Comment


          #94
          Rønnow
          HJ/MP- KEP - LN - Ari/JBL
          Desler - Matti - JJT/Greve - Enevoldsen
          Fall - Macena/Festersen

          Så har vi nogle som kan udvikle sig og lidt at skifte med

          Comment


            #95
            Vigtigste vindue i mange år..Tipsbladet vurderer OB og det kommende vindue

            http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...ue-i-mange-aar

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vigtigste vindue i mange år..Tipsbladet vurderer OB og det kommende vindue

              http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...ue-i-mange-aar
              Glæder mig til fra på mandag, hvor Kent formentlig også begynder at kommentere på tingene i OB..

              Comment


                #97
                Er bange for at vi får gevaldige problemer i næste sæson. Uanset hvilke spillere der bliver hentet ind og hvornår, så er vi ved at miste alle de bærende spillere. Jeg vil helt klart påstå at hvis der ikke forlænges med Toppel og hvis Falk sælges, så mister vi 4 ud af de bedste 5 spillere set over hele sæsonen (Spelmann, Falk, Toppel og Høegh) (ved godt mange nok er uenig i mit valg af Toppel, men vil trods alt påstå at han har reddet flere point end han har tabt).
                Tror ikke man skal undervurdere det at skulle spille et helt nyt hold sammen og tilmed med en ny træner.
                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                Kristian Morre

                Comment


                  #98
                  Ud fra hvordan vi hovedparten af kampene har stillet op, og med dem der allerede er væk, og dem der formodes væk, kommer vores opstilling til at se sådan ud:

                  Ny

                  Ny - LN - Ny - Ari

                  Desler - Azer - Greve - Ny

                  Ny - ny

                  Det kan godt være vi har nogle spiller i truppen, der kan dække de pladser hvor der står "ny" ved, men de har slet ikke niveauet i forhold til dem der forlader holdet.
                  På HB, kunne jeg godt se Momo, som en løsning, eller prøve ham af på den defensive midt, også rykke Greve op som hængende angriber.
                  Jonasson synes jeg ikke er god nok til midterforsvaret, men måske han kan bruges som nødløsning på HB?
                  Derudover kan jeg ikke se nogen i truppen gå ind og erstatter dem vi mister.

                  Et KÆMPE arbejde ligger forude, og man kan bare se på FCK, hvor længe det tog dem at spille et nyt hold ind, og det endda med kvalitetsspillere de havde hentet. Nok ikke en hylde vi kommer til at hente fra. Jeg er en anelse nervøs for næste sæson, men jeg glæder mig til at se hvad vi henter.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                    Glæder mig til fra på mandag, hvor Kent formentlig også begynder at kommentere på tingene i OB..
                    Ja det bliver dejligt. Tror at han er nød til at starte lidt før 1/7 med det arbejde der ligger og venter ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Ud fra hvordan vi hovedparten af kampene har stillet op, og med dem der allerede er væk, og dem der formodes væk, kommer vores opstilling til at se sådan ud:

                      Ny

                      Ny - LN - Ny - Ari

                      Desler - Azer - Greve - Ny

                      Ny - ny

                      Det kan godt være vi har nogle spiller i truppen, der kan dække de pladser hvor der står "ny" ved, men de har slet ikke niveauet i forhold til dem der forlader holdet.
                      På HB, kunne jeg godt se Momo, som en løsning, eller prøve ham af på den defensive midt, også rykke Greve op som hængende angriber.
                      Jonasson synes jeg ikke er god nok til midterforsvaret, men måske han kan bruges som nødløsning på HB?
                      Derudover kan jeg ikke se nogen i truppen gå ind og erstatter dem vi mister.

                      Et KÆMPE arbejde ligger forude, og man kan bare se på FCK, hvor længe det tog dem at spille et nyt hold ind, og det endda med kvalitetsspillere de havde hentet. Nok ikke en hylde vi kommer til at hente fra. Jeg er en anelse nervøs for næste sæson, men jeg glæder mig til at se hvad vi henter.

                      Jeg håber lidt på vi spiller en 4-1-4-1 opstilling .

                      Ny

                      Ny - Momo - LN - Ari

                      JJT

                      Falk - Desler - Greve - EL

                      Ny

                      Bænk : Ny ( målmand ) - HJ - Azer - LJ - MK - Ny angriber .


                      det kan så ændres hvis EL og Falk mm sælges .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Hvis vi leger med tanken om at Toppel, Ousager, Skogsei, Høegh, Spelmann, Dalgaard, Zohore, Falk, Emil, EPJ alle ryger, så har vi en trup på 14 spillere. Det er sgutte meget. Der må trods alt blive frigivet en del lønkroner til at hente nye spillere for.

                        MvT
                        Ja hvis det holder må det se ca. sådan ud...(Ud fra de positioner de kan spille/vi mest har set dem på)

                        Målmand:
                        Radza

                        Højre back: Diarra, Hall, Desler, Magnus

                        Central: Lasse, Hall, Diarra

                        Venstre back: Ari, Kirke, JBL

                        Højre kant: Desler, Lucas

                        Central: Azer, JJ, Greve, Hall, Diarra, Ari

                        Venstre kant: Lucas, Greve, JBL

                        Angreb: Lado, Mikkelsen

                        Jeg har ikke helt overblik over Greve og JJ, hvad de har af erfaring på kanterne..? Og heller ikke omkring de nye der kommer op på 1. holdet nu, jo Magnus er højreback, han kommer lige med i oversigten, men hvem rykker egentlig op nu, som er fastlagt ellers..?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Ja hvis det holder må det se ca. sådan ud...(Ud fra de positioner de kan spille/vi mest har set dem på)

                          Målmand:
                          Radza

                          Højre back: Diarra, Hall, Desler, Magnus

                          Central: Lasse, Hall, Diarra

                          Venstre back: Ari, Kirke, JBL

                          Højre kant: Desler, Lucas

                          Central: Azer, JJ, Greve, Hall, Diarra, Ari

                          Venstre kant: Lucas, Greve, JBL

                          Angreb: Lado, Mikkelsen

                          Jeg har ikke helt overblik over Greve og JJ, hvad de har af erfaring på kanterne..? Og heller ikke omkring de nye der kommer op på 1. holdet nu, jo Magnus er højreback, han kommer lige med i oversigten, men hvem rykker egentlig op nu, som er fastlagt ellers..?
                          Fast i truppen er der kun de 2 vidst. Raben bliver nok sådan en halvprof ligesom EPJ og AT har været i år

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Ja hvis det holder må det se ca. sådan ud...(Ud fra de positioner de kan spille/vi mest har set dem på)

                            Målmand:
                            Radza

                            Højre back: Diarra, Hall, Desler, Magnus

                            Central: Lasse, Hall, Diarra

                            Venstre back: Ari, Kirke, JBL

                            Højre kant: Desler, Lucas

                            Central: Azer, JJ, Greve, Hall, Diarra, Ari

                            Venstre kant: Lucas, Greve, JBL

                            Angreb: Lado, Mikkelsen

                            Jeg har ikke helt overblik over Greve og JJ, hvad de har af erfaring på kanterne..? Og heller ikke omkring de nye der kommer op på 1. holdet nu, jo Magnus er højreback, han kommer lige med i oversigten, men hvem rykker egentlig op nu, som er fastlagt ellers..?
                            Du har overset Thomsen :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Du har overset Thomsen :-)
                              Jep, han skulle lige have været med også... Dækker vel det meste på midten..?
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Du har overset Thomsen :-)
                                Og Kryger
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X