Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Og der er fem vi enten har "lejet" i et år eller bare glæder os til ryger på porten:

    Maksym Koval (Lejet)
    Matti Lund (1-årig kontrakt)
    M. Tørnæs (Panik-løsning)
    Lasse Krüger (Gammel)
    Momo Diarra (Finally!)

    Tre talenter uden ligakampe, eller med ganske få:

    Anders Thomsen
    Magnus Pedersen
    Casper Radza

    Tilbage er fire mand:

    Falk
    Emil Larsen (Glæder man sig bare?)
    Lasse Nielsen
    Azer (Forskellige meninger)

    Jeg ser ingen katastrofe?
    gør jeg sjovt nok heller ikke - men der kommer da nogle udfordringer - 3!!! målmænd ud....måskeman forlænger med radza hvis ellers han vil finde sig i fortsat bænkplads - tørnes ryger ud og koval har vi ikke råd til.

    Kreativt får vi nogle udfordringer når falk og emil smutter - men det kommer jo ikke som nogen større overraskelse at det ville ske.
    Thomsen kunne man sagtens forlænge med - men mon ikke han skal videre hvis han skal udvikle sig....erstattes vel af et andet talent der rykkes op. MP - kunne der sikkert sagtens forlænges med - og ellers rykker man vel også her et andet talent op som erstatning.
    Lasse Nielsen så jeg gerne man forlængede med - men ved ikke helt om han er Kents kop te? Lund er i måske bunken for mig.
    Det samme gælder Azer - han er udemærket - men skal vi rykke fremad skal han skiftes.
    Kryger og Diarra skal bare videre.....(har dog en eller anden mørk tanke om at man forlænger med kryger - "polyvant", holdspiller - brokker sig ikke over at sidde på bænken.....så vil være en sikkert relativt billig breddespiller)

    Så ja mange mand - men ingen umiddelbar katastrofe - en del af dem man gerne så skiftet med noget bedre....

    Comment


      Stor udrensning, oven på en stor udrensning, oven på en stor udrensning...

      Kontinuitet var det gyldne ord...

      Katastrofe passer bedre nu...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Stor udrensning, oven på en stor udrensning, oven på en stor udrensning...

        Kontinuitet var det gyldne ord...

        Katastrofe passer bedre nu...
        eller en alternativ opfattelse ordet "kontinuitet". Udrensningeene har været meget stabile de seneste år
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          eller en alternativ opfattelse ordet "kontinuitet". Udrensningeene har været meget stabile de seneste år
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Mikkelsen 1 årig Udleje Vejle 30/06/2018
            Radza 30/06/2016
            Kirkeskov 30/06/2017
            Hallgrimur 31/12/2016
            Lasse Nielsen 30/06/2016
            Diarra 30/06/2016
            Kryger 30/06/2016
            JBL 30/06/2017
            Emil 30/06/2016
            Lucas 30/06/2018
            Falk 30/06/2016
            Ari 31/12/2016
            Desler 30/06/2017
            Greve 30/06/2019
            Azer 30/06/2016
            Anders Thomsen 30/06/2016
            Zohore 30/06/2017
            JJT 30/06/2019
            MP 30/06/2016
            Falkesgaard 30/06/2017
            Oliver Lund 30/06/2017
            Mohamed El Makrini 30/06/2017
            Rasmus Festersen 30/06/2019
            Anders K. Jacobsen 30/06/2020
            Michael Tørnes 30/06/2016
            Maksym Koval 30/06/2016
            Matti Lund Nielsen 31/12/2015
            da der jo var lidt positive nyheder i dag så har jeg lige opdateret listen med nuværende OB spillere, og fået fjernet dem der forlod os i sommers

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Mikkelsen Væk 30/06/2018
              Radza behold 30/06/2016
              Kirkeskov væk 30/06/2017
              Hallgrimur væk 31/12/2016
              Lasse Nielsen væk 30/06/2016
              Diarra væk 30/06/2016
              Kryger væk 30/06/2016
              JBL væk 30/06/2017
              Emil væk 30/06/2016
              Lucas væk 30/06/2018
              Falk forlæng 30/06/2016
              Ari væk 31/12/2016
              Desler forlæng 30/06/2017
              Greve behold 30/06/2019
              Azer væk 30/06/2016
              Anders Thomsen væk 30/06/2016
              Zohore forlæng 30/06/2017
              JJT behold 30/06/2019
              MP behold 30/06/2016
              Falkesgaard behold 30/06/2017
              Oliver Lund behold 30/06/2017
              Mohamed El Makrini forlæng 30/06/2017
              Rasmus Festersen behold 30/06/2019
              Anders K. Jacobsen behold 30/06/2020
              Michael Tørnes væk 30/06/2016
              Maksym Koval væk 30/06/2016
              Matti Lund Nielsen hmmm 31/12/2015
              da der jo var lidt positive nyheder i dag så har jeg lige opdateret listen med nuværende OB spillere, og fået fjernet dem der forlod os i sommers

              Udrensning igen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Udrensning igen
                ja - men der kommer nok ikke til at ske det store nu her - en del har udløb til sommer og vil så næppe få forlænget.

                skal MP beholdes skal der jo nok forlænges. Lasse kunne jeg nu sagtens se en forlængelse med - helst ikke som starter men så nu også gerne vi havde noget at sætte ind fra bænken.
                JBL husker jeg at have set noget godt fra - men det var meget lidt og meget længe siden, så ja han skal jo nok desværre væk.
                En spiller som kryger kunne jeg for så vidt godt se som en fornuftig breddespiller at have siddende. Næppe den dyreste og kan udfylde huller de fleste steder.
                Men ellers meget enig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Mikkelsen 1 årig Udleje Vejle 30/06/2018
                  Radza 30/06/2016
                  Kirkeskov 30/06/2017
                  Halgrimur 31/12/2016
                  Lasse Nielsen 30/06/2016
                  Diarra 30/06/2016
                  Kryger 30/06/2016
                  JBL 30/06/2017
                  Emil 30/06/2016
                  Lucas 30/06/2018
                  Falk 30/06/2016
                  Ari 31/12/2016
                  Desler 30/06/2017
                  Greve 30/06/2019
                  Azar 30/06/2016
                  Anders Thomsen 30/06/2016
                  Zohore 30/06/2017
                  JJT 30/06/2019
                  MP 30/06/2016
                  Falkesgaard 30/06/2017
                  Oliver Lund 30/06/2017
                  Mohamed El Makrini 30/06/2017
                  Rasmus Festersen 30/06/2019
                  Anders K. Jacobsen 30/06/2020
                  Michael Tørnes 30/06/2016
                  Maksym Koval 30/06/2016
                  Matti Lund Nielsen 31/12/2015
                  .da der jo var lidt positive nyheder i dag så har jeg lige opdateret listen med nuværende OB spillere, og fået fjernet dem der forlod os i sommers
                  Fed er lig med ud, jo hurtigere jo bedre...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Vi har ligget og søbet rundt i superligaens bund i lang tid nu: en del spillere har klart været hentet for at 'stoppe ud' (Kryger, anyone). Det er måske ikke så overraskende, at der er stor udskiftning - det ser man også i andre bundklubber. Man kan så se på en klub som Sønderjyske, hvordan man kan bygge en kultur op, der kan klare det.

                    Comment


                      En oversigt over hvor mange kontrakter udløber og hvem..

                      http://ekstrabladet.dk/ekstra/kontra...gratis/5806625

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Vi har ligget og søbet rundt i superligaens bund i lang tid nu: en del spillere har klart været hentet for at 'stoppe ud' (Kryger, anyone). Det er måske ikke så overraskende, at der er stor udskiftning - det ser man også i andre bundklubber. Man kan så se på en klub som Sønderjyske, hvordan man kan bygge en kultur op, der kan klare det.
                        Jeg har en klar forventning om, at man fra nu af henter spillere af en kvalitet, som kan gøre en forskel på dette OB-hold, ellers har man da godt nok snydt KN ind i 4 triste år i hans karriere :o( De næste to vinduer handler om at få hentet 3-4 rigtig dygtige defensive spillere (3 i forsvar og én mere til midten, som backup for Makrini - en position hvor man bare vil få mange karantæner). Det lykkedes at hente et fantastisk angreb, så SKAL det andet også kunne lade sig gøre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Jeg har en klar forventning om, at man fra nu af henter spillere af en kvalitet, som kan gøre en forskel på dette OB-hold, ellers har man da godt nok snydt KN ind i 4 triste år i hans karriere :o( De næste to vinduer handler om at få hentet 3-4 rigtig dygtige defensive spillere (3 i forsvar og én mere til midten, som backup for Makrini - en position hvor man bare vil få mange karantæner). Det lykkedes at hente et fantastisk angreb, så SKAL det andet også kunne lade sig gøre.
                          Fra nu af skal der kun hentes spillere i Makrini/AK/Fester klassen. Vi har så mange unge i truppen efterhånden og får nok flere der skal udfylde deres rolle som udviklingspillere,indskiftningspillere,perferi spillere osv..
                          Men de første 13-15 spillere på holdkortet skal altså have klasse. Og det har vi jo tydelige beviser på at vi ikke har

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Fra nu af skal der kun hentes spillere i Makrini/AK/Fester klassen. Vi har så mange unge i truppen efterhånden og får nok flere der skal udfylde deres rolle som udviklingspillere,indskiftningspillere,perferi spillere osv..
                            Men de første 13-15 spillere på holdkortet skal altså have klasse. Og det har vi jo tydelige beviser på at vi ikke har
                            Der er vi jo helt enige for en gangs skyld :o)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Der er vi jo helt enige for en gangs skyld :o)
                              Altid lækkert når det sker

                              Comment


                                Fra nu af skal der kun hentes spillere i Makrini/AK/Fester klassen.

                                Jeg er sgu ked af at sige det, men jeg er ikke sikker på at man nødvendigvis ser disse 3 spillere som kvalitet spillere. De er ok spillere men de er altså ikke guder. Festersen er hvad El var for os i starten. Se hvad man mener om ham idag. Makrini er ikke en halv djemba djemba og Ak er ikke Utaka. Men jeg håber ved gud de bliver det på sigt. Festersen skulle så gerne blive den nye gislason. Se de 3 var kvalitetsspillere 😆 hold kæft hvor jeg savner den tid hvor de andre sked i bukserne når striwerne løb på banen. FORZA OB

                                Comment

                                Working...
                                X