Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    der var i hvert fald mange flere indlæg under TB end der er nu...det er helt tydeligt at udgangspunktet er mere defensivt nu. Det faktum at vi kreerede mange indlæg er jeg sikker på er den absolutte grund til at vi indkøbte Lado der passer som fod i hose til indlæg i feltet
    Jeg tror simpelthen ikke på, at det er Oves oplæg, at når Falk, Desler eller Emil nærmer sig feltet i fart, så skal tempoet tages ud og der skal broderes i trekanter indtil bolden tabes i 5 ud af 6 tilfælde. I stedet for at det kommer til indlæg eller afslutninger udefra, hvor Lado eller en anden spiller enten kan komme først på et indlæg eller opsamle en løs bold efter en afslutning.

    Spillerne tager bare uhyggeligt mange dårlige beslutninger i det offensive spil i øjeblikket!

    Comment


      Der har været mental coach i hele TBs tid i OB... selvom man ikke altid skulle tro det...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg tror simpelthen ikke på, at det er Oves oplæg, at når Falk, Desler eller Emil nærmer sig feltet i fart, så skal tempoet tages ud og der skal broderes i trekanter indtil bolden tabes i 5 ud af 6 tilfælde. I stedet for at det kommer til indlæg eller afslutninger udefra, hvor Lado eller en anden spiller enten kan komme først på et indlæg eller opsamle en løs bold efter en afslutning.

        Spillerne tager bare uhyggeligt mange dårlige beslutninger i det offensive spil i øjeblikket!
        det er vist også en overfortolkning af det jeg skriver Jeg tror ikke der så mange offensive løb ind i feltet, spillet er mere simpelt, og tabes bolden løbes der ofte tilbage fremfor at lave et højt genpres, som er betydeligt sjovere at se på for tilskuerne, men jeg er da enig i at der træffes mange skidte beslutninger. Jeg håber der sker mere på den front når KN tiltræder, indtil da må vi lade Ove om at klare ærterne på sin måde.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det er vist også en overfortolkning af det jeg skriver Jeg tror ikke der så mange offensive løb ind i feltet, spillet er mere simpelt, og tabes bolden løbes der ofte tilbage fremfor at lave et højt genpres, som er betydeligt sjovere at se på for tilskuerne, men jeg er da enig i at der træffes mange skidte beslutninger. Jeg håber der sker mere på den front når KN tiltræder, indtil da må vi lade Ove om at klare ærterne på sin måde.
          OK fair nok :o)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det er vist også en overfortolkning af det jeg skriver Jeg tror ikke der så mange offensive løb ind i feltet, spillet er mere simpelt, og tabes bolden løbes der ofte tilbage fremfor at lave et højt genpres, som er betydeligt sjovere at se på for tilskuerne, men jeg er da enig i at der træffes mange skidte beslutninger. Jeg håber der sker mere på den front når KN tiltræder, indtil da må vi lade Ove om at klare ærterne på sin måde.
            tror sådan set du har ret - der er fokus på at holde en god organisation....så længe det bringer point på bogen og holder min 2 hold bag os - så lever jeg med det......endnu en sæson.

            Men håber da bestemt det begynder at blive sjovere meget snart

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Men til gengæld flød spillet langt bedre og vi kreerede mange flere chancer under Troels - pånær den sidste tid. Min pointe er også netop at fyringen af TB var overflødig. En assistent med bedre defensiv indsigt end TB samt en mental coach hyret i tide tror jeg havde givet større effekt - eller ihvertfald samme resultat.
              Jeg er meget uenig vedr. TB. Han famlede løs både mht idealopstilling og spilkoncept. Han snakkede om kontinuitet og fundament, men han kastede spillerne rundt som vinden blæser og fundament var jo en by i Rusland under ham. Havde vi stadig haft TB som træner er jeg overbevist om vi stadig havde været under stregen, som vi jo var da Ove overtog kommandoen. At en mental coach eller assistent med bedre defensiv indsigt skulle ha reddet hans røv er da meget muligt, men samtidig lidt af en falliterklæring ifht hans egne evner som cheftræner :-)

              Ove har fået standset en styrtblødning af dimensioner på vores hold og ja det er med kæmpe fokus på vores defensive organisation, hvilket er meget fornuftigt i vores situation. Det eneste der tæller er overlevelse og jeg er ikke i tvivl om vi her er meget bedre stillet med Ove end med Troels Bech.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Jeg er meget uenig vedr. TB. Han famlede løs både mht idealopstilling og spilkoncept. Han snakkede om kontinuitet og fundament, men han kastede spillerne rundt som vinden blæser og fundament var jo en by i Rusland under ham. Havde vi stadig haft TB som træner er jeg overbevist om vi stadig havde været under stregen, som vi jo var da Ove overtog kommandoen. At en mental coach eller assistent med bedre defensiv indsigt skulle ha reddet hans røv er da meget muligt, men samtidig lidt af en falliterklæring ifht hans egne evner som cheftræner :-)

                Ove har fået standset en styrtblødning af dimensioner på vores hold og ja det er med kæmpe fokus på vores defensive organisation, hvilket er meget fornuftigt i vores situation. Det eneste der tæller er overlevelse og jeg er ikke i tvivl om vi her er meget bedre stillet med Ove end med Troels Bech.
                Helt helt enig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Jeg er meget uenig vedr. TB. Han famlede løs både mht idealopstilling og spilkoncept. Han snakkede om kontinuitet og fundament, men han kastede spillerne rundt som vinden blæser og fundament var jo en by i Rusland under ham. Havde vi stadig haft TB som træner er jeg overbevist om vi stadig havde været under stregen, som vi jo var da Ove overtog kommandoen. At en mental coach eller assistent med bedre defensiv indsigt skulle ha reddet hans røv er da meget muligt, men samtidig lidt af en falliterklæring ifht hans egne evner som cheftræner :-)

                  Ove har fået standset en styrtblødning af dimensioner på vores hold og ja det er med kæmpe fokus på vores defensive organisation, hvilket er meget fornuftigt i vores situation. Det eneste der tæller er overlevelse og jeg er ikke i tvivl om vi her er meget bedre stillet med Ove end med Troels Bech.
                  helt enig.

                  Vi spillede til tider rigtigt godt under Troels men det var desværre alt for sjældent - og helt generelt var det alt for svingende. Med Ove ser der ud til at være kommet noget tiltrængt stabilitet.....men syntes da også Ove ser ud til at famle lidt....kan vidst ikke helt finde ideal opstillingen, 3-5-2/4-4-1-1....han søger - det er nok alt andet lige tegnet på at der er en del mangler på holdet.
                  Og det er jo ikke fordi de ikke kan spille flot bold - eks. mod Hobro i efteråret var jo rigtigt flot, men der har da også været flere sløje indsatser som den i går - men der er kommet mere fight og vilje ind på holdet og så skraber han bare flere point sammen.

                  Havde Troels bare hentet nok point til at holde os oven vande var han heller ikke blevet fyret - men noget skulle jo gøres

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Jeg er meget uenig vedr. TB. Han famlede løs både mht idealopstilling og spilkoncept. Han snakkede om kontinuitet og fundament, men han kastede spillerne rundt som vinden blæser og fundament var jo en by i Rusland under ham. Havde vi stadig haft TB som træner er jeg overbevist om vi stadig havde været under stregen, som vi jo var da Ove overtog kommandoen. At en mental coach eller assistent med bedre defensiv indsigt skulle ha reddet hans røv er da meget muligt, men samtidig lidt af en falliterklæring ifht hans egne evner som cheftræner :-)

                    Ove har fået standset en styrtblødning af dimensioner på vores hold og ja det er med kæmpe fokus på vores defensive organisation, hvilket er meget fornuftigt i vores situation. Det eneste der tæller er overlevelse og jeg er ikke i tvivl om vi her er meget bedre stillet med Ove end med Troels Bech.
                    I det hele taget at ansætte Ove P har vist sig at være en falliterklæring...

                    Ove kaster da også folk rundt på forskellige pladser hvor de slet ikke hører hjemme. Skogseid, Skulason f.eks. Og så har han jo skiftet mellem 3 back og 4 back kæde næsten fra kamp til kamp. Det er ikke anderledes end under TB. Ove har måske standset noget af det blødende sår men der er dælme ikke mange milimeter ned til det bundniveau vi til sidst så under TB.

                    Og så har folk en tendens til kun at huske det seneste TB-show - som jeg medgiver var nedadgående - men så lidt impact Ove har haft på holdets generelle præstationer, så kunne det være løst på anden vis end en trænerfyring. Spiller var i perioder ganske pænt og underholdende under TB - og det skabte i det mindste chancer der gav grundlag for afslutninger på mål... Dem er der længe imellem under Ove og det virker stadig som at vi blot slås for overlevelse uanset hvem vi møder i ligaen. Der var 4 hold i weekenden som følte sig mere presset end OB vil jeg godt garantere, men SjE og FCV kom sejrrigt ud af det. De viste også mest vilje til at ville vinde.

                    Havde Ove vist en smule boller mod SjE, og det havde givet pote, kunne vi givetvis alle have åndet lettet op og skrevet Superliga på menuen næste sæson. Det havde han ikke, kvitt. i stedet med kujonfodbold som ingen har tiltro til. SjE er en direkte modstander og det er mod dem der skal vindes over. Især på hjemmebane har vi chancen, og her skal man ikke være glade for på forhånd at sælge den for det ene point, men der bliver ingen gejst og vilje udvist til at gribe den.

                    Tilbage står blot at konkludere at FCV hentede 2 point på os i denne spillerunde - og ja, det kunne have heddet 3 hvis en satsning var mislykkes - men det var i denne kamp det havde givet mening at forsøge at gamble med det ene point - mod en jævnbyrdig modstander som havde tabt sine 4/5 seneste kamp, og som man kunne være rykket forbi i tabellen, med en sejr. Nu hedder de næste 4 kampe EfB(u) BIF(h) FCM(h) AaB(u) - fire uhyre svære kampe mod modstandere vi sjældent får point imod. Jeg bliver (positivt) overrasket hvis de kaster mere end 3 point af sig... og så er vi igen tilbage det gode gamle klassiske OB - at vi er dybt afhængige af andres hjælp, fordi vi aldrig kan klare tingene selv, da man kujonagtigt kun sidder i defensiven og aldrig tør spille sine trumfer, når chancen byder sig.

                    Det er OB og OveP i en nøddeskal. Et glimrende match.... *suk*
                    Last edited by Z.A.E; 23-04-2015, 14:58.

                    Comment


                      Z.A.E, Hold da op, et indlæg du kommer med. Jeg forstår ikke, hvor alt dit had til Ove kommer fra. Har du noget personligt i mod ham? Eller er det bare fordi han ikke er Troels Bech?
                      Og så lige et spørgsmål, hvorfor er du så glad for Troels Bech?
                      Last edited by RASH; 23-04-2015, 17:32.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        I det hele taget at ansætte Ove P har vist sig at være en falliterklæring...

                        Ove kaster da også folk rundt på forskellige pladser hvor de slet ikke hører hjemme. Skogseid, Skulason f.eks. Og så har han jo skiftet mellem 3 back og 4 back kæde næsten fra kamp til kamp. Det er ikke anderledes end under TB. Ove har måske standset noget af det blødende sår men der er dælme ikke mange milimeter ned til det bundniveau vi til sidst så under TB.

                        Og så har folk en tendens til kun at huske det seneste TB-show - som jeg medgiver var nedadgående - men så lidt impact Ove har haft på holdets generelle præstationer, så kunne det være løst på anden vis end en trænerfyring. Spiller var i perioder ganske pænt og underholdende under TB - og det skabte i det mindste chancer der gav grundlag for afslutninger på mål... Dem er der længe imellem under Ove og det virker stadig som at vi blot slås for overlevelse uanset hvem vi møder i ligaen. Der var 4 hold i weekenden som følte sig mere presset end OB vil jeg godt garantere, men SjE og FCV kom sejrrigt ud af det. De viste også mest vilje til at ville vinde.

                        Havde Ove vist en smule boller mod SjE, og det havde givet pote, kunne vi givetvis alle have åndet lettet op og skrevet Superliga på menuen næste sæson. Det havde han ikke, kvitt. i stedet med kujonfodbold som ingen har tiltro til. SjE er en direkte modstander og det er mod dem der skal vindes over. Især på hjemmebane har vi chancen, og her skal man ikke være glade for på forhånd at sælge den for det ene point, men der bliver ingen gejst og vilje udvist til at gribe den.

                        Tilbage står blot at konkludere at FCV hentede 2 point på os i denne spillerunde - og ja, det kunne have heddet 3 hvis en satsning var mislykkes - men det var i denne kamp det havde givet mening at forsøge at gamble med det ene point - mod en jævnbyrdig modstander som havde tabt sine 4/5 seneste kamp, og som man kunne være rykket forbi i tabellen, med en sejr. Nu hedder de næste 4 kampe EfB(u) BIF(h) FCM(h) AaB(u) - fire uhyre svære kampe mod modstandere vi sjældent får point imod. Jeg bliver (positivt) overrasket hvis de kaster mere end 3 point af sig... og så er vi igen tilbage det gode gamle klassiske OB - at vi er dybt afhængige af andres hjælp, fordi vi aldrig kan klare tingene selv, da man kujonagtigt kun sidder i defensiven og aldrig tør spille sine trumfer, når chancen byder sig.

                        Det er OB og OveP i en nøddeskal. Et glimrende match.... *suk*
                        Nej, det havde netop ikke givet mening at satse ved 0-0 imod SønderjyskE. Inden kampen var FCV seks point efter os. Det kan de hente på to runder. På grund af pointdelingen er FCV syv point efter os. Det skal de bruge tre runder på at hente. Det var Ove P. nok klar over, og så gjorde han det, han blev ansat for; at redde vores røv efter Troels Bechs jammerlige første ni runder med seks point.

                        Det kan godt være, at det ikke er sexet med Ove Pedersen ved roret, men han har lukket af i forsvaret, og det er den bedste måde at redde et nedrykningstruet hold på. Under Ove Pedersen har vi fået 23 point i 16 kampe og lukket 1,25 mål ind pr. kamp. Under Troels Bech fik vi 6 point i 9 kampe og lukkede 1,56 mål ind pr. kamp.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                          Og så har folk en tendens til kun at huske det seneste TB-show - som jeg medgiver var nedadgående - men så lidt impact Ove har haft på holdets generelle præstationer, så kunne det være løst på anden vis end en trænerfyring. Spiller var i perioder ganske pænt og underholdende under TB - og det skabte i det mindste chancer der gav grundlag for afslutninger på mål...
                          Selv hvis man tager hele sæsonen 13/14 med i regnskabet, fik Troels stadig pænt mange færre point end Ove. Troels fik 40p i 33 kampe sidste år, og 6p i ni kampe i år. Det er et snit på 1.09, og det medregner den ret pæne start på 13/14-sæsonen, hvor vi ikke tabte i de første seks kampe.

                          Som skrevet tidligere: hvis man tager Troels sidste halvsæson, og de ni kampe han havde i denne, så var hans pointsnit helt ned på 0.9. Det er et nedrykkersnit. Snittet under Oves 16 kampe er steget til 1.4p pr. kamp.

                          Jeg så pokalkampen i Brønshøj, og det var den dårligste kamp jeg har set et OB-hold spille siden HB Køgekampen, der fik LO fyret. Det var tydeligt, at Troels havde tabt enten spillerne eller omklædningsrummet til et punkt, hvor der ikke længere var noget snor at give af. Vi blev smadret ud af banen af en kommende nedrykker til 2. division. Jeg er generelt ikke enig med dig i, at vi spillede bedre fodbold under Troels og da slet ikke til sidst. Der var ingen plan for opspil eller defensiv, og det hele var gået til i ordskvalder og slåen op i banen.

                          Ove er ikke ansat til at spille pæn fodbold, eller for at undeholde masserne. Han er ansat for at holde et målsnit, der holder os over stregen. Intet andet. Og indtil videre udfører han den opgave bedre end Troels Bech kunne. Og jeg kan ikke se, at en defensiv assistenttræner skulle have kunne rette op på det hul Troels havde gravet sig ned i. Mentaltræneren havde vi allerede.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Z.A.E, Hold da op, et indlæg du kommer med. Jeg forstår ikke, hvor alt dit had til Ove kommer fra. Har du noget personligt i mod ham? Eller er det bare fordi han ikke er Troels Bech?
                            Og så lige et spørgsmål, hvorfor er du så glad for Troels Bech?
                            Jeg er ikke glad for Troels Bech - jeg er bare endnu mindre begejstret for OveP.


                            Jeg vejer to dårlige trænerpræstationer op mod hinanden og vurderer hvad jeg helst vil se - og det er ikke Ove's kujonfodbold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                              Jeg er ikke glad for Troels Bech - jeg er bare endnu mindre begejstret for OveP.


                              Jeg vejer to dårlige trænerpræstationer op mod hinanden og vurderer hvad jeg helst vil se - og det er ikke Ove's kujonfodbold.
                              jeg ville også hellere se den slags fodbold der lykkedes et par gange under TB, men point varmer nu mere lige for tiden end spillestilen.

                              KN skal til og så håber jeg inderligt vi ser en masse af vores talenter få tillid!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af profeten Se indlæg
                                Nej, det havde netop ikke givet mening at satse ved 0-0 imod SønderjyskE. Inden kampen var FCV seks point efter os. Det kan de hente på to runder. På grund af pointdelingen er FCV syv point efter os. Det skal de bruge tre runder på at hente. Det var Ove P. nok klar over, og så gjorde han det, han blev ansat for; at redde vores røv efter Troels Bechs jammerlige første ni runder med seks point.

                                Det kan godt være, at det ikke er sexet med Ove Pedersen ved roret, men han har lukket af i forsvaret, og det er den bedste måde at redde et nedrykningstruet hold på. Under Ove Pedersen har vi fået 23 point i 16 kampe og lukket 1,25 mål ind pr. kamp. Under Troels Bech fik vi 6 point i 9 kampe og lukkede 1,56 mål ind pr. kamp.
                                Hvis jeg var fan af sexet Superliga fodbold holdt jeg med FCM lige nu - men det er ikke lige min prioritet. Resultater skabes også af mod og viljen til at vinde - også når det handler om overlevelse. Man havde en gylden chancen hjemme mod FCV, men lægger sig - og minsandten gør man det også mod SjE. Ikke noget med at ride videre på bølgen ovenpå den KÆMPE overraskelse det var at vinde i Farum... Nej nej, ned i middelmådighedens sump igen pga. en kujonagtig tilgang til spillet. Prøv engang igen se på gevinsten, der var dobbelt så høj som indsatsen - selv da man havde det ene point.

                                Og hvis du seriøst mener det er en succes at begrænse FCV's indhug på OB's forspring fra 3 til 2 point, så synes jeg du er lidt af en taber. Før spillerunden var gabet 9 point - efter 7. Det er 2 point tabt - ikke 1 vundet. Succes i min bog havde været at holde forspringet til nedrykningsstregen - mod SjE på hjemmebane der havde tabt 4/5 kampe inden, synes det en overkommelig opgave, også for OB og Onkel Ove.

                                Men ak nej! Nu skal der igen damage control af højeste kaliber til de næste 4 kampe inden den hedder Silkeborg hjemme. Det er jo en af Ove's højdepunkter i hans OB-tid, altså 2-0 over SIF som trækker hans point gnm.snit gevaldigt op, i en kamp hvor vi var spillet rundt på røv og albuer i 90 minutter af ligaens dårligste hold... Gad vide om den går denne gang eller Ove & OB får som fortjent af nedrykningskandidat #1 i Odense.

                                Comment

                                Working...
                                X