Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    tydeligt at begge hold IKKE ville tabe. Man var ikke villig til at satse for at få sejren....det ene point var vigtigst.

    nå kun 5 dage til næste kamp. Sådan en fredags kamp kan jo redde eller ødelægge en hel weekend...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tja... Så længe vi ikke taber må han for min skyld gerne spille på samme måde resten af sæsonen..
      det tror jeg også er udgangspunktet - kønt bliver det næppe - men al drøm om 7. pladser tror jeg han har lagt på hylden for længst - der er et mål og det er overlevelse.

      8 kampe endnu - skulle gerne kaste et par point af sig, men let bliver det ikke;

      EFB - OB
      OB -BIF
      OB - FCM
      AAB - OB
      OB - SIF
      FCK - OB
      HOB - OB
      OB - RFC

      bif, fcm og fck her bør vi kunne spille rimeligt frit - især fck og fcm forventer jeg ikke det store mod - men vi må da gerne overraske :)
      EFB er aldrig let - men en møgvigtig kamp, AAB bør der være muligheder mod, SIF skulle helst kaste 3 point af sig. Hobro - inden sæsonnen havde jeg sagt det var 3 sikre point - det tvivler jeg så lidt på nu....men muligheder er der da.
      Og så randers til sidst - i deres nuværende forfatning er der også muligheder her....men vil sgu nødigt stå i en situation hvor vi SKAL have point mod dem.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        tydeligt at begge hold IKKE ville tabe. Man var ikke villig til at satse for at få sejren....det ene point var vigtigst.

        nå kun 5 dage til næste kamp. Sådan en fredags kamp kan jo redde eller ødelægge en hel weekend...
        Ja. Syntes mere og mere at jeg frygter kampene istedet for at glæde mig til dem..
        Det træls

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det tror jeg også er udgangspunktet - kønt bliver det næppe - men al drøm om 7. pladser tror jeg han har lagt på hylden for længst - der er et mål og det er overlevelse.

          8 kampe endnu - skulle gerne kaste et par point af sig, men let bliver det ikke;

          EFB - OB
          OB -BIF
          OB - FCM
          AAB - OB
          OB - SIF
          FCK - OB
          HOB - OB
          OB - RFC

          bif, fcm og fck her bør vi kunne spille rimeligt frit - især fck og fcm forventer jeg ikke det store mod - men vi må da gerne overraske :)
          EFB er aldrig let - men en møgvigtig kamp, AAB bør der være muligheder mod, SIF skulle helst kaste 3 point af sig. Hobro - inden sæsonnen havde jeg sagt det var 3 sikre point - det tvivler jeg så lidt på nu....men muligheder er der da.
          Og så randers til sidst - i deres nuværende forfatning er der også muligheder her....men vil sgu nødigt stå i en situation hvor vi SKAL have point mod dem.
          Min forudsigelse: OB henter point i nogle af de kampe, hvor man ikke rigtig forventer noget og omvendt.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det tror jeg også er udgangspunktet - kønt bliver det næppe - men al drøm om 7. pladser tror jeg han har lagt på hylden for længst - der er et mål og det er overlevelse.

            8 kampe endnu - skulle gerne kaste et par point af sig, men let bliver det ikke;

            EFB - OB
            OB -BIF
            OB - FCM
            AAB - OB
            OB - SIF
            FCK - OB
            HOB - OB
            OB - RFC

            bif, fcm og fck her bør vi kunne spille rimeligt frit - især fck og fcm forventer jeg ikke det store mod - men vi må da gerne overraske :)
            EFB er aldrig let - men en møgvigtig kamp, AAB bør der være muligheder mod, SIF skulle helst kaste 3 point af sig. Hobro - inden sæsonnen havde jeg sagt det var 3 sikre point - det tvivler jeg så lidt på nu....men muligheder er der da.
            Og så randers til sidst - i deres nuværende forfatning er der også muligheder her....men vil sgu nødigt stå i en situation hvor vi SKAL have point mod dem.
            med det hold vi har er ingen kampe lette desværre...
            Men det burde altså kaste 8-10p af sig hvilket betyder at FCV skal have 16-18p for at hente os. Det er 2p+ i gennemsnit... Det er meget
            Last edited by fmprOB; 19-04-2015, 16:26.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Min forudsigelse: OB henter point i nogle af de kampe, hvor man ikke rigtig forventer noget og omvendt.
              Ja det lyder meget rigtigt

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tja... Så længe vi ikke taber må han for min skyld gerne spille på samme måde resten af sæsonen..
                Kujon fodbold af værste skuffe .. Modet til at turde prøve at vinde på hjemmebane , skulle gerne være større end frygten for at tabe til mægtige Sønderjyske ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Kujon fodbold af værste skuffe .. Modet til at turde prøve at vinde på hjemmebane , skulle gerne være større end frygten for at tabe til mægtige Sønderjyske ..
                  Argghhh men for helveg da.. I ved da at Ove parkerer bussen i nogle kampe hvis spillet ikke kører..
                  chancen i dag for at vinde var mindre end for at tabe efter min mening som kampen udvikler sig
                  1p i hånden er bedre en 3 på taget eller nowet

                  Comment


                    #99
                    http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/2697755

                    Jeg give Ove ret i den udlægning. EL ville ikke have været en gevinst i dag med de problemer midtbanen havde med at sætte et par afleveringer sammen
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvor mange point plejer ca at være nok for at overleve?
                      Snittet for den sidste håndfuld sæsoner siger 35 point, men så højt tvivler jeg på bliver nødvendigt i år, tror ikke FcV får hevet 12 point mere ind på kontoen og kommer på 34... Tænker de 30-32 er nok for os, så en enkelt sejr mere... men lad os da bare tage lidt flere

                      I øvrigt vildt at se hvad der er sket med det krævede snit for forbliven i ligaen... snittet for de sidste 5 sæsoner er lige 10 point højere end de foregående 5...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Jeg må sige, at Lasse Nielsen giver mig panderynker. Han tager rigtig mange dårlige beslutninger i hver kamp efterhånden og så har han en elendig boldomgang. Jeg mener faktisk ikke, at han er god nok, hvis OB skal gøre sig forhåbninger om at placere sig i top-6 på sigt.

                        Comment


                          Hobro pt 1p fra pladsen der giver bronze

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja. Syntes mere og mere at jeg frygter kampene istedet for at glæde mig til dem..
                            Det træls
                            kender det - samme følelse jeg har siddet med hvert forår de sidste par sæsonner.....følelsen er dog ikke så udtalt mere - troen på holdet er trods alt vokset en smule efter vi sagde farvel til troels.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              tror esben hansen ramte den meget godt her efter kampen. Så længe vi har så forholdsvis godt fast i defenssiven som vi har nu - så fortsætter Ove med det. Det vil kaste lidt point af sig - ganske sikkert nok til vi klare den. Og så er den ikke længere. Røven skal reddes og så nulstiller vi endnu engang når vi kommer til sommerpausen.
                              Nemlig. Og SJ har altid givet problemer. Et enkelt point er fint, men jeg er glad for, jeg ikke kunne til Odense eller fjernsynet i dag. Hader at se den slags kampe. Men hader meget mere 1. division.
                              Bolden er rund

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                                Nemlig. Og SJ har altid givet problemer. Et enkelt point er fint, men jeg er glad for, jeg ikke kunne til Odense eller fjernsynet i dag. Hader at se den slags kampe. Men hader meget mere 1. division.
                                Syntes efterhånden man er noget hærdet. Men med sådan et vejr er der altid noget at komme efter fadøl, måske et par trunter, og et par flotte eller komiske detaljer fra spillerne. Spillemæssigt var der ikke meget at komme efter, tror vi med dagens indsats kunne have tabt til mange 1. div. hold.

                                Hvis jeg kender holdet ret kommer der efter et par elendige indsatser pludselig en god indsats og vi skraber 3 points til os. Er egenligt meget trygt - alt er som det plejer at værer.

                                Comment

                                Working...
                                X