Næste uge bliver " forbudt for børn " det er et enormt vigtigt vindue. Hvis JH holder ord er der penge til forstærkning. F5 bliver testet for alvor. Vandrørene bliver banket, og rygterne skal nok komme.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægNæste uge bliver " forbudt for børn " det er et enormt vigtigt vindue. Hvis JH holder ord er der penge til forstærkning. F5 bliver testet for alvor. Vandrørene bliver banket, og rygterne skal nok komme.
Men glæder mig til en vild uge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNå nå, nogen må gerne komme med den vanlige kritik... Troede ellers ikke det var nødvendig..?
... men du forsvandt jo også, måske du ændrede mening...
"Jo jo. Men sælger vi Falk/Emil kommer der jo bare flere penge i kassen der ikke vil blive brugt..."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet er denne slags der er lidt trættende i længden - det er ligegyldig brok i min optik:
"Jo jo. Men sælger vi Falk/Emil kommer der jo bare flere penge i kassen der ikke vil blive brugt..."
(vælger ikke at skrive mere, så kan du så se hvad du kan får det til at "virke som"...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægNæste uge bliver " forbudt for børn " det er et enormt vigtigt vindue. Hvis JH holder ord er der penge til forstærkning. F5 bliver testet for alvor. Vandrørene bliver banket, og rygterne skal nok komme.
Men jeg ser frem til at blive glædeligt overrasket over tilgange i næste uge om end jeg frygter/forventer salg uden erstatninger ...
Og det er ikke for børn ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlægHvor mange spillere plejer vi, at have tilknyttet truppen? - Det kan måske sige noget om, om vi skal forvente tilgange eller afgange.
Så Lado+1 ud og 3 ind kunne ske
Comment
Comment