Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg e rfuldstændig enig i at vi mangler en cf og meget gerne en DH-klon...DH ville have pyntet godt i år, men sådan er det ikke. Der kommer en tid efter vinduet også hvornalle dem der ikke fik en aftale er mere end klar på en forhandling så måske vi bare kommer til at vente ekstra tid inden der landes en cf'er
    der har du en pointe....men man må så også sige at der måske er en grund til de går rundt uden kontrakter på det tidspunkt.

    - der kan selvf være nogle kvalitetsspillere der satsede for højt på den store kontrakt - men mon ikke der også er en stor del hvor man bare må sige kvaliteten ikke er for god

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      uden at der skal på FM i det så har vi mig bekendt fået en pæn sum ind - og de fleste der er hentet er kommet på frie transfers. Ikke at man bare laver en 1:1 og bruger alle de penge der er kommet ind - men der må være en del tilbage.

      Men det er da helt sikkert et poker spil - sælges falk for 15 mill vil der jo være lidt mere at lege med - så hvis der er bare noget der minder om konkret interesse så holder man nok igen.

      Så mon ikke det bliver de 1-2 sidste dage af vinduet hvor det hele går amok - ikke kun i OB, det plejer det jo at være.
      Hvis der havde været penge forstår jeg ikke at Rønnov endte i BØF...... ham havde jeg meget gerne set i OB....

      festersen har været en guld køb og jeg er også tilfres med makaronni og oiver lund synes klart de har forstærket os uden at de giver os guld i denne sæson........

      bliver spændende om AK og Festersen får et samspil op af kører hurtigt så tror jeg de bliver meget farlige.


      1 keeper
      1 center forsvar
      og en klasse midtbane spiller så er vi godt kørende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        uden at der skal på FM i det så har vi mig bekendt fået en pæn sum ind - og de fleste der er hentet er kommet på frie transfers. Ikke at man bare laver en 1:1 og bruger alle de penge der er kommet ind - men der må være en del tilbage.

        Men det er da helt sikkert et poker spil - sælges falk for 15 mill vil der jo være lidt mere at lege med - så hvis der er bare noget der minder om konkret interesse så holder man nok igen.

        Så mon ikke det bliver de 1-2 sidste dage af vinduet hvor det hele går amok - ikke kun i OB, det plejer det jo at være.
        Nu du selv nævner det, så er det jo også sådan i FM at alt efter klubbens økonomi, så har du kun en hvis procentdel af transferindtægter til rådighed. F.eks. kan det være man kun får 10 % af transferindtægterne til at geninvestere i holdet.

        Nu ved jeg ikke 100 %, hvordan vores økonomi ser ud, men jeg tror langt fra vi får lov til at investere alle de penge vi får ind på transfer. Se bare på BIF, som skal ud af transfervinduet med et plus på 10-15 millioner kroner.

        Edit: Det er jo for langt de fleste klubber i Danmark (måske minus FCK og FCM), at de lever af at sælge for mere end de køber.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          Hvis der havde været penge forstår jeg ikke at Rønnov endte i BØF...... ham havde jeg meget gerne set i OB....

          festersen har været en guld køb og jeg er også tilfres med makaronni og oiver lund synes klart de har forstærket os uden at de giver os guld i denne sæson........

          bliver spændende om AK og Festersen får et samspil op af kører hurtigt så tror jeg de bliver meget farlige.


          1 keeper
          1 center forsvar
          og en klasse midtbane spiller så er vi godt kørende.
          der er jo også en 3. part i en sådan handel - Rønnow selv, kan jo være han foretrak BIF - de skulle jo bla spille EL

          Det kan også være JH og Kent kiggede på en højere hylde da man mente horsens ville have for meget for rønnow - der er mange muligheder
          - det kan også være der ikke er de penge vi håber og tror på og JH kun må handle tilbudsvarer.....

          Sammenlignet med tidligere syntes jeg dog han er sluppet væsenligt bedre fra det.

          OG ellers helt enig med det vi mangler - lad os håbe de landes

          Comment


            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Nu du selv nævner det, så er det jo også sådan i FM at alt efter klubbens økonomi, så har du kun en hvis procentdel af transferindtægter til rådighed. F.eks. kan det være man kun får 10 % af transferindtægterne til at geninvestere i holdet.

            Nu ved jeg ikke 100 %, hvordan vores økonomi ser ud, men jeg tror langt fra vi får lov til at investere alle de penge vi får ind på transfer. Se bare på BIF, som skal ud af transfervinduet med et plus på 10-15 millioner kroner.

            Edit: Det er jo for langt de fleste klubber i Danmark (måske minus FCK og FCM), at de lever af at sælge for mere end de køber.
            det tror jeg helt sikkert du har ret i - mener jeg nu også jeg skrev - det bliver ikke 1:1, som i bare fordi vi fik 6 mill ind på høegh så får JH ikke 6 mill til at hente en erstatning.

            Når det så er sagt så er en måde at komme frem i tabellen og derved tjene flere tv og placerings penge, ved at investere i truppen - og med det enorme efterslæb der er efter en del år med godt gang i rodebutikken så kommer man næppe uden om at spytte lidt penge i kassen.

            Comment


              Hold nu op hvor jeg savner Arek. I hvert fald hans udstråling. Han ejede hele feltet....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Hold nu op hvor jeg savner Arek. I hvert fald hans udstråling. Han ejede hele feltet....
                Jeg savner Lars Høgh :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  der er jo også en 3. part i en sådan handel - Rønnow selv, kan jo være han foretrak BIF - de skulle jo bla spille EL

                  Det kan også være JH og Kent kiggede på en højere hylde da man mente horsens ville have for meget for rønnow - der er mange muligheder
                  - det kan også være der ikke er de penge vi håber og tror på og JH kun må handle tilbudsvarer.....

                  Sammenlignet med tidligere syntes jeg dog han er sluppet væsenligt bedre fra det.

                  OG ellers helt enig med det vi mangler - lad os håbe de landes
                  ja tror desværre nok også at Rønnov fravalgte os fremfor Brøndby.

                  Comment


                    Middlesbrough, og en række andre klubber fra ligaen, skulle være ude efter Emil... Tyske klubber er også nævnt, og NEC Nijmegen fra Holland...

                    "HITC Sport understands a number of Championship clubs are tracking Denmark international Emil Larsen"

                    "with several German sides and NEC Nijmegen in Holland all watching the player"

                    http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/21/middlesbrough-eye-dane-emil-larsen/


                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Middlesbrough, og en række andre klubber fra ligaen, skulle være ude efter Emil... Tyske klubber er også nævnt, og NEC Nijmegen fra Holland...

                      "HITC Sport understands a number of Championship clubs are tracking Denmark international Emil Larsen"

                      "with several German sides and NEC Nijmegen in Holland all watching the player"

                      http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/21/middlesbrough-eye-dane-emil-larsen/


                      Så lad det gerne blive Middlesborough. Der er mange penge i England. De kan sikker betale mere end St. Pauli.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Middlesbrough, og en række andre klubber fra ligaen, skulle være ude efter Emil... Tyske klubber er også nævnt, og NEC Nijmegen fra Holland...

                        "HITC Sport understands a number of Championship clubs are tracking Denmark international Emil Larsen"

                        "with several German sides and NEC Nijmegen in Holland all watching the player"

                        http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/21/middlesbrough-eye-dane-emil-larsen/


                        Alt andet lige så er Holland nok det mest oplagte.....tvivler på engelsk bold passer ham. Så skal alle lade attituder i hvertfald være fortid.....

                        Comment


                          5-7 mill. Go go go

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            5-7 mill. Go go go
                            for emil?? njar den tror jeg sgutte på desværre

                            Comment


                              Hvis vi kan få 3-4 mio. For ham eller mere.. Så skal han fandeme bare skydes afsted. Intet ondt om Emil, han har haft en fin start på sæsonen.. Kampafgørende er han bare ikke længere for os. Han skal videre til nye udfordringer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                for emil?? njar den tror jeg sgutte på desværre
                                Jo.. For han scorer 2 kasser på mandag

                                Hvis man kan få 5 mill+ for Brock Madsen kan man også for Emil der har en 5-7 landskampe på sit cv..
                                Specielt hvis de har scoutet i denne sæson... Da jeg ikke syntes vi har nogen oplagt erstatning pt kan jeg ikke forestille mig at man vil sælge en offensiv profil for 3 mill

                                Comment

                                Working...
                                X