Oprindeligt indsendt af ilder69
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægFalk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Jamen jeg er slet ikke uenig med nogen i, at prisen højst sandsynligt vil falde - så good point i at flå bandagen af right away, og 'lære' at spille uden falk...
Dog håber jeg ligeledes på en forlængelse, men hvis det rigtige tilbud til spilleren selv ligger klar på bordet, og klubben ikke med al magt vil holde på spilleren, tror jeg ikke vi har en chance for at forlænge med vores store profil.. Desværre.
Og helt korrekt - hvis prisen er i omegnen af 15 mil. dkr, kan der hentes en forhåbentligt fin afløser, hvis JH magter dette....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægFalk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
Samtidig ved OB jo godt, hvor meget Falk er værd for holdet, så man er ikke bange for at give en lønforhøjelse, hvis Falk selv kunne tænke sig at blive et par år endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægFalk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
Comment
Comment