Oprindeligt indsendt af ilder69
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Nøøøj hvor jeg håber du får retOprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægFalk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Jamen jeg er slet ikke uenig med nogen i, at prisen højst sandsynligt vil falde - så good point i at flå bandagen af right away, og 'lære' at spille uden falk...
Dog håber jeg ligeledes på en forlængelse, men hvis det rigtige tilbud til spilleren selv ligger klar på bordet, og klubben ikke med al magt vil holde på spilleren, tror jeg ikke vi har en chance for at forlænge med vores store profil.. Desværre.
Og helt korrekt - hvis prisen er i omegnen af 15 mil. dkr, kan der hentes en forhåbentligt fin afløser, hvis JH magter dette....
Comment
-
Nu ved jeg ikke om du mente det som et rygte, eller om det bare er noget du tror/håber. Men jeg har hørt nogenlunde det samme. Falk vil gerne til udlandet på et tidspunkt, men som hans agent også meddelte den anden dag, så har Falk det godt i OB. Og Falk er en person, der ved han skal have tryghed omkring sig, for at kunne præstere 100 %, så matchet skal være det rigtige.Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægFalk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
Samtidig ved OB jo godt, hvor meget Falk er værd for holdet, så man er ikke bange for at give en lønforhøjelse, hvis Falk selv kunne tænke sig at blive et par år endnu.
Comment
-
Passer jo rigtig godt med hans udtalelser om, at han rigtig godt kunne tænke sig at vinde noget med OB - virker som om Falk tror på projekt-OB..... Men det er klart, hvis der kommer et perfekt tilbud fra den rigtige klub, må han vente med at vinde noget med OB til han kommer hjem igen :o)Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægFalk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
Comment

Comment