Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEt par millioner eller 3...
God vind til Kasper...
Lad jagten på noget kvalitet gå ind!!!!!!!!!!!!
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
[QUOTE=Kitkat;58617]http://www.fyens.dk/sport/Chok-OBs-K...rtikel/2763710[/Q
Der var så 11-12 andre spillere i truppen jeg hellere ville have solgt.. :-(817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Nu har vi solgt forsvarspillere for en del millioner i dette vindue, uden at have hentet det helt store ind. Det må betyde at der SKAL en kvalitetssigning ind i det forsvar nu. Læste tidligere på dagen en artikel om Magnus Troest, ham så jeg gerne i OB, selvom han sagde Danmark nok først blev aktuel om 2 år.
Ellers har jeg ikke lige nogle oplagte valg, men det er vel ved at være mere akut en målmandsposten?????
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægNu har vi solgt forsvarspillere for en del millioner i dette vindue, uden at have hentet det helt store ind. Det må betyde at der SKAL en kvalitetssigning ind i det forsvar nu. Læste tidligere på dagen en artikel om Magnus Troest, ham så jeg gerne i OB, selvom han sagde Danmark nok først blev aktuel om 2 år.
Ellers har jeg ikke lige nogle oplagte valg, men det er vel ved at være mere akut en målmandsposten?????
Der må være plads til noget kvalitet.
Glæder mig meget til at følge Lasse på søndag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægNu har vi solgt forsvarspillere for en del millioner i dette vindue, uden at have hentet det helt store ind. Det må betyde at der SKAL en kvalitetssigning ind i det forsvar nu. Læste tidligere på dagen en artikel om Magnus Troest, ham så jeg gerne i OB, selvom han sagde Danmark nok først blev aktuel om 2 år.
Comment
Comment