Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Enig, men tror vi virkelig på, at det sker? Skulle Jesper Hansen virkelig blive hentet i Evian? Fnis og fnul.. Der sker sgu da ikke en skid. Nu har OB jo fået selve målmandskongen MICHAEL TØRNES fra talentfabrikken i Brøndby, der har produceret den ene stjerne efter den anden i form af for eksempel den fremragende Emeka Andersen.

    Uha uha.. Nu bør vi være glade. Sikke en stjerne Jesper Hansen har sendt i retning af Odense. Nu klapper vi hænderne sammen og jubler i kor, som ledelsen ønsker.

    Men hvor er ambitionerne?
    Jeg synes heller ikke Tørnes er en fremragende signing, men den skyldes jo omstændighederne. Jeg tror man havde valgt at satse på Radza og Falke indtil den rigtige mulighed opstod. Desværre blev Falke langtidsskadet, og derfor var man nødt til at hente noget akut, for ikke at have Radza og en U19 målmand som eneste mulighed.

    Jeg er sikker på Tørnes ikke er ham man har i kikkerten som den langsigtede løsning, men indtil man finder ham, kan Tørnes være med til at udfylde et hul som Falke efterlader.

    Jeg er først skuffet, og sur over manglende ambitioner, hvis det er den endelige løsning for resten af efteråret/sæsonen. Men mon ikke der dukker noget op.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg er enig...

      Og under alle omstændigheder har planen også hele tiden været den samme, også efter Falkes skade, at styrke målmands posten, om Radza så skal være reserve nu indtil Falke er tilbage, eller om vi skal ud og hente en ekstra reserve nu, så er jagten den samme, en keeper/keepere der kan styrke os bedst muligt, og det har vi søgt grundigt efter... Jeg håber også der er andet end bare nød-planer i kufferten, eller, jeg forventer der er også er andet...
      jeg har tidligere forventet noget som jeg egentligt synes virkede rimligt af OB og er blevet skuffet....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Jeg synes heller ikke Tørnes er en fremragende signing, men den skyldes jo omstændighederne. Jeg tror man havde valgt at satse på Radza og Falke indtil den rigtige mulighed opstod. Desværre blev Falke langtidsskadet, og derfor var man nødt til at hente noget akut, for ikke at have Radza og en U19 målmand som eneste mulighed.

        Jeg er sikker på Tørnes ikke er ham man har i kikkerten som den langsigtede løsning, men indtil man finder ham, kan Tørnes være med til at udfylde et hul som Falke efterlader.

        Jeg er først skuffet, og sur over manglende ambitioner, hvis det er den endelige løsning for resten af efteråret/sæsonen. Men mon ikke der dukker noget op.
        Det er jeg i hvert fald overbevist om. Om det så er Jesper Hansen skal jeg ikke kunne sige.

        Før Falkesgaards skade var man meget åben om, at man manglede en målmand. Så blev han langtidsskadet. Det lød ikke som om man forventede ham tilbage fra forårets start og man kan vel egentlig ikke rigtig regne med at have ham rigtigt tilbage før næste sommer. Derfor manglede man pludselig to målmænd - og i første omgang handlede det om at have en klar til på søndag.

        Hvis vi virkelig ikke havde tænkt os at hente mere end én er jeg overbevist om, at man kunne hive bedre (og dyrere) navne ind end Tørnes rimelig hurtigt. Benjamin Kirsten f.eks.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Det er jeg i hvert fald overbevist om. Om det så er Jesper Hansen skal jeg ikke kunne sige.

          Før Falkesgaards skade var man meget åben om, at man manglede en målmand. Så blev han langtidsskadet. Det lød ikke som om man forventede ham tilbage fra forårets start og man kan vel egentlig ikke rigtig regne med at have ham rigtigt tilbage før næste sommer. Derfor manglede man pludselig to målmænd - og i første omgang handlede det om at have en klar til på søndag.

          Hvis vi virkelig ikke havde tænkt os at hente mere end én er jeg overbevist om, at man kunne hive bedre (og dyrere) navne ind end Tørnes rimelig hurtigt. Benjamin Kirsten f.eks.
          Kirsten prøvertræner pt i Holland

          Comment


            Fra Søren plovgaards Twitter
            @SrenPlovgaard: Fyens.dk rygtes på vej med en større OB-nyhed omkring midnat. #obdk #sldk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Fra Søren plovgaards Twitter
              @SrenPlovgaard: Fyens.dk rygtes på vej med en større OB-nyhed omkring midnat. #obdk #sldk
              Så må jeg hellere holde mig vågen

              Comment


                Man kan jo kun skyde på hvem det er....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Man kan jo kun skyde på hvem det er....
                  Vi kan jo lige så godt gå hele paletten igennem med tidligere Brøndby-målmænd.. så: https://da.wikipedia.org/wiki/Kim_Drejs?



                  Bliver da spændende at se...

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Vi kan jo lige så godt gå hele paletten igennem med tidligere Brøndby-målmænd.. så: https://da.wikipedia.org/wiki/Kim_Drejs?



                    Bliver da spændende at se...

                    MvH ChrisOB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Vi kan jo lige så godt gå hele paletten igennem med tidligere Brøndby-målmænd.. så: https://da.wikipedia.org/wiki/Kim_Drejs?



                      Bliver da spændende at se...

                      MvH ChrisOB
                      Er det så nu man skal sige, Casper Ankergren...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                        Fra Søren plovgaards Twitter
                        @SrenPlovgaard: Fyens.dk rygtes på vej med en større OB-nyhed omkring midnat. #obdk #sldk
                        F5 F5 F5

                        Kunne godt være AK

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          F5 F5 F5

                          Kunne godt være AK
                          Eller Bolanos, nu hvor Emil er ønsket i Tyskland? ;)
                          håber bestemt på en Bolanos eller Jesper Hansen.
                          Nyheden kan sådan set også være en afgang, feks Emil eller Falk.
                          Lykken er at se Brøndby fejle.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            F5 F5 F5

                            Kunne godt være AK
                            Det er godt nok oplagt; Emil rygtes væk, og så bliver der trykket på AK-knappen.

                            Jeg håber dog, at Jesper Hansen som jo ikke er kendt for sin højde, har fundet skamlen frem og fået fat i en ny spiller fra øverste hylde.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Det er godt nok oplagt; Emil rygtes væk, og så bliver der trykket på AK-knappen.

                              Jeg håber dog, at Jesper Hansen som jo ikke er kendt for sin højde, har fundet skamlen frem og fået fat i en ny spiller fra øverste hylde.
                              Nok nærmere en trappestige

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                                Eller Bolanos, nu hvor Emil er ønsket i Tyskland? ;)
                                håber bestemt på en Bolanos eller Jesper Hansen.
                                Nyheden kan sådan set også være en afgang, feks Emil eller Falk.
                                Vi håber vel alle det er noget ind. Helst som slet ikke har været oppe i rygtetråden
                                Meeeeeeen det kunne jo også være at Cacao'en igen er gratis i OB

                                Comment

                                Working...
                                X