Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Comment
-
Det plejer at være angribere, ledelsen ikke kan finde ud af anskaffe. Nu har vi den bedste offensiv længe ikke mindst på grund af Festersen, men også de andre omkring ham.
Og så er der lige centrale forsvar, midtbanen og nu også målmanden. Der SKAL købes en god målmand og en GOD midtbanespiller med Spellman-kvaliteter. Ellers spildes mulighederne igen og i stedet for noget sjovt bliver det endnu en på det jævne sæson. Dem har vi haft så mange af (også selv med sølv).
Om Tørnes har niveauet? Ved det ikke, men den rigtigt gode målmand er han da vist ikke.Last edited by Kloster; 13-08-2015, 11:09.Bolden er rund
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg.. det er i hvert fald uambitiøst. Håber der kommer mere!Last edited by Agbre; 13-08-2015, 11:10.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægDet plejer at være angribere, ledelsen ikke kan finde ud af anskaffe. Nu har vi den bedste offensiv længe ikke mindst på grund af Festersen, men også de andre omkring ham.
Og så er der lige centrale forsvar, midtbanen og nu også målmanden. Der SKAL købes en god målmand og en GOD midtbanespiller med Spellman-kvaliteter. Ellers spildes mulighederne igen og i stedet for noget sjovt bliver det endnu en på det jævne sæson. Dem har vi haft så mange af (også selv med sølv).817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg går i hvert fald ud fra, at han ikke er den eneste målmand vi henter inden vinduet lukker. Falkesgaard er meldt ude i 8-10 måneder, det er reelt hele sæsonen. Har meget svært ved at forestille mig man tør satse på at fortsætte med kun Radza og Tørnes (nu skal vi selvfølgelig lige have det bekræftet og se længden på kontrakten).
Men uanset tid så bør det hentes en klar 1. keeper ind .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Og så vi har en løsning for søndag og spille resten af sæsonen håbentlig med "Ny 1."/Tørnæs/Radza."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVar det ikke kun resten af året ?
Men uanset tid så bør det hentes en klar 1. keeper ind ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er også først nu det går op for mig at man først forventer Falke tilbage på træningsbanen engang i foråret... Inden han så kommer i kampform er den sæson da snart gået...
Bagefter har han et år tilbage, så han får en vigtig næste sæson...
Falke er sikkert en flink fyr og der skal lyde god bedring herfra , men den chance han havde for at blive fast 1. Keeper spildte han i en hovedløs aktion , bittert for ham , men vi skal som klub videre , og da niveauet hos Falke ikke berettiger at satse på en midlertidig afløser må der en ny fast 1. Keeper ind nu .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFalke er for mig at se en ganske habil målmand . Hans 4 kampe for os har på ingen måde indikeret at han er en kommende klassekeeper . Derfor er der for mig at se ingen grund til at lade være med at hente en god og rigtig 1. keeper , gerne med en vis erfaring .
Falke er sikkert en flink fyr og der skal lyde god bedring herfra , men den chance han havde for at blive fast 1. Keeper spildte han i en hovedløs aktion , bittert for ham , men vi skal som klub videre , og da niveauet hos Falke ikke berettiger at satse på en midlertidig afløser må der en ny fast 1. Keeper ind nu .
Uha uha.. Nu bør vi være glade. Sikke en stjerne Jesper Hansen har sendt i retning af Odense. Nu klapper vi hænderne sammen og jubler i kor, som ledelsen ønsker.
Men hvor er ambitionerne?OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFalke er for mig at se en ganske habil målmand . Hans 4 kampe for os har på ingen måde indikeret at han er en kommende klassekeeper . Derfor er der for mig at se ingen grund til at lade være med at hente en god og rigtig 1. keeper , gerne med en vis erfaring .
Falke er sikkert en flink fyr og der skal lyde god bedring herfra , men den chance han havde for at blive fast 1. Keeper spildte han i en hovedløs aktion , bittert for ham , men vi skal som klub videre , og da niveauet hos Falke ikke berettiger at satse på en midlertidig afløser må der en ny fast 1. Keeper ind nu .
Og under alle omstændigheder har planen også hele tiden været den samme, også efter Falkes skade, at styrke målmands posten, om Radza så skal være reserve nu indtil Falke er tilbage, eller om vi skal ud og hente en ekstra reserve nu, så er jagten den samme, en keeper/keepere der kan styrke os bedst muligt, og det har vi søgt grundigt efter... Jeg håber også der er andet end bare nød-planer i kufferten, eller, jeg forventer der er også er andet...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment