Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHåber på et lign skifte for Falk
Men jeg fryger at det forbliver kun en drøm..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi vil altid kunne bruge Falk. Men jeg syntes at han fortjener et skifte og at vi fortjener 15 mill til at geninvistere i truppenLykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægRasmus Falk fortjener det mere end nogen anden. Han har været exceptionel for os, og han har niveauet til at rykke til udlandet! Han er også ved at være i en alder, hvor han snarest muligt skal skydes afsted. Jeg håber på Ajax, men tror på en klub som Heerenveen eller en tysk midterklub. Han kan selvfølgelig også rive mit hjerte ud og trampe på det, ved at skifte til en anden dansk klub. Føj for satan i helvede en grim tanke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægTvivler nu også på han gider en anden dansk klub. Så kan han ligeså godt forlænge.
Er der nogen der ligger inde med informationer om, hvilke klubber der følger Falk?Lykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægJeg kan heller ikke se, hvordan hans udvikling skulle være bedre i eksempelvis Brøndby end hos os. Så vidt jeg ved, er Rasmus Falk vores bedst betalte spiller, så en lønpakke i en anden dansk klub, kan vel ikke være meget bedre heller.
Er der nogen der ligger inde med informationer om, hvilke klubber der følger Falk?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægJeg kan heller ikke se, hvordan hans udvikling skulle være bedre i eksempelvis Brøndby end hos os. Så vidt jeg ved, er Rasmus Falk vores bedst betalte spiller, så en lønpakke i en anden dansk klub, kan vel ikke være meget bedre heller.
Er der nogen der ligger inde med informationer om, hvilke klubber der følger Falk?
Brøndby kan også give nogle lønninger, hvor vi ikke kan være med, hvis de virkelig vil have en spiller. Men de er foreløbigt kun lige gået i nul økonomisk i dette vindue, og har budgetteret med overskud, så der skal sælges, før de kan hente nogen.
Det er de to klubber, hvor jeg har hørt fra flere kilder, at de havde/har et øje på Falk. FCM er potentielt den tredje klub, der kunne have økonomien, men jeg tror ikke Falk bon'er nok ud i deres fine statistiske system, til at de vil sprænge banken for at hente ham."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægFCKs lønninger ligger et godt stykke over resten af ligaens. Hvis de ville, kunne de nok godt betale ham rigtig mange penge. Men nu har de hentet Kusk og Vebic, så jeg tror ikke det går den vej.
Brøndby kan også give nogle lønninger, hvor vi ikke kan være med, hvis de virkelig vil have en spiller. Men de er foreløbigt kun lige gået i nul økonomisk i dette vindue, og har budgetteret med overskud, så der skal sælges, før de kan hente nogen.
Det er de to klubber, hvor jeg har hørt fra flere kilder, at de havde/har et øje på Falk. FCM er potentielt den tredje klub, der kunne have økonomien, men jeg tror ikke Falk bon'er nok ud i deres fine statistiske system, til at de vil sprænge banken for at hente ham.Lykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMener Falk tjener 150.000/måned
Jesper Hansen sagde i en af hans første uger i OB, at han var chokeret over den kontrakt man havde givet Falk. Jeg har altid troet, at det var fordi, at Falk tjente kassen, og Jesper Hansen var jyde, men, måske er det fordi Falk går til en "lav" løn
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg ved ikke om det passer, men, jeg synes godt nok det lyder lavt. Jeg tror det er tættere på det dobbelte. For lige at lave en sammenligning, så tjener Elemander 316.000 om måneden og De Ridder tjener 350.000.
Jesper Hansen sagde i en af hans første uger i OB, at han var chokeret over den kontrakt man havde givet Falk. Jeg har altid troet, at det var fordi, at Falk tjente kassen, og Jesper Hansen var jyde, men, måske er det fordi Falk går til en "lav" løn
De havde også 1,8 millioner/år
Comment
Comment