Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er en rygtetråd og ikke en diskussion om hvor vidt Ari skal spille midt, agere målmand eller hente vand!?

    Comment


      Rygter

      Enig - hold jer til rygter og ikke disse evindelige diskussioner om hvem der kan spille hvor!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
        Enig - hold jer til rygter og ikke disse evindelige diskussioner om hvem der kan spille hvor!
        Det dejlige ved et åbent debatforum er, at en kommentar på en spiller kan udvikle sig til en udveksling af flere debattørers synspunkter. En - oftest - sjov tendens der er på vores forum.
        Lykken er at se Brøndby fejle.

        Comment


          Men jeg tror godt at der er et rygte at Ari skal hente vand...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Hvis Kirkeskov er foran nogen som helst, så er jeg først nervøs...
            Enig i at starten for ham i OB var ikke god (på nær den allerførste kamp), men synes faktisk han gjorde det godt i den kamp Ari havde karantæne, og også i de indskiftninger han fik efterfølgende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Enig i at starten for ham i OB var ikke god (på nær den allerførste kamp), men synes faktisk han gjorde det godt i den kamp Ari havde karantæne, og også i de indskiftninger han fik efterfølgende.
              Synes at han spillede mod Hobro sidste sæsonstart nok temmelig o.k. (i et svag hold). Har du nogen idé om, hvorfor det gik så derned derefter?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Uffe Bech er nu officielt skiftet til tysk fodbold....mon FCN så mangler en spiller som minder lidt om Uffe Bech........læs: Emil Larsen. Rygtet som jeg tidligere har hørt bliver ved med at poppe op !!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                  Uffe Bech er nu officielt skiftet til tysk fodbold....mon FCN så mangler en spiller som minder lidt om Uffe Bech........læs: Emil Larsen. Rygtet som jeg tidligere har hørt bliver ved med at poppe op !!
                  Lige så jeg forstår det rigtigt, så skriver du: At du har hørt et rygte flere gange, om at Emil skulle skifte til FCN?

                  Comment


                    Ari på midt? Nej tak. Han løber meget, men forkert. Hvis vi skal have Ari i start11, skal det være på VB, hvor han føler sig bedst hjemme.

                    Signing af Lumb? Umiddelbart nej tak. Lumb fik - så vidt jeg er orienteret - en af de gode Onkel Kurt kontrakter, da der skulle oprustes, sammen med bl.a. Dennis Sørensen. Så Lumb skal acceptere en pæn lønnedgang, hvis han skal være interessant for OB. (Fun fact: FCV har iflg. deres hjemmeside kun 17 spillere i truppen. De kommer aldrig op igen).

                    Jeg håber på en markant midtstopper. Mener bestemt vi skal have fire midtstopperen. LN + NY som start. KL må kæmpe sig ind og Hallgrimur nappe rollen som allrounder.

                    Jeg håber også på en ny keeper, der kan slås med Falkesgaard om pladsen. Det vil holde begge skarpe.

                    Så en stærk midtstopper og en stærk keeper, så er jeg klar til at give JH et godkendt vindue.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                      Uffe Bech er nu officielt skiftet til tysk fodbold....mon FCN så mangler en spiller som minder lidt om Uffe Bech........læs: Emil Larsen. Rygtet som jeg tidligere har hørt bliver ved med at poppe op !!
                      spændene om du har hørt rigtigt. Det vil åbne for en rokade på vores hold. Måske RF kommer på vk og Desler får hk. Du giver bare los hvis du hører mere
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        spændene om du har hørt rigtigt. Det vil åbne for en rokade på vores hold. Måske RF kommer på vk og Desler får hk. Du giver bare los hvis du hører mere
                        Emil savner jo København, så vi må jo udvise lidt empati

                        Om det så er den ene eller den anden RF der napper højrekant må tiden vise.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Emil savner jo København, så vi må jo udvise lidt empati

                          Om det så er den ene eller den anden RF der napper højrekant må tiden vise.
                          Det vil være godt for Emil Larsen at komme til FCN. Danmarks mest tavse publikum vil sikkert være rart for ham.
                          Det er også skidesvært at klappe, når man skal håndtere både krystalglas og barollo.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            spændene om du har hørt rigtigt. Det vil åbne for en rokade på vores hold. Måske RF kommer på vk og Desler får hk. Du giver bare los hvis du hører mere
                            det forudsætter jo så lige at falk bliver.

                            Men emil til FCN - det må siges at være noget nær det mest oplagte - hvis han skal til en dansk klub. Vi får se hvad der sker.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                              Uffe Bech er nu officielt skiftet til tysk fodbold....mon FCN så mangler en spiller som minder lidt om Uffe Bech........læs: Emil Larsen. Rygtet som jeg tidligere har hørt bliver ved med at poppe op !!
                              Måske er det bare mig, men jeg kan ikke finde nogen nyheder om at salget af Uffe Bech er gået igennem endnu.

                              Popper rygtet op fordi du selv nævner det?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                                Måske er det bare mig, men jeg kan ikke finde nogen nyheder om at salget af Uffe Bech er gået igennem endnu.

                                Popper rygtet op fordi du selv nævner det?
                                Han går til Hannover 96. De udmeldede at de er klare med hinanden og at han underskrive kontrakten i denne uge. Jeg læste det på flere steder her i Tyskland.
                                Martin Kind, klubbens formand erklærede det og sagde at de betaler omkring 2 millioner Euro for ham.
                                http://www.eurosport.de/fussball/tra...54/story.shtml
                                Last edited by andlox; 07-07-2015, 20:07.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X