Det er en rygtetråd og ikke en diskussion om hvor vidt Ari skal spille midt, agere målmand eller hente vand!?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlægEnig - hold jer til rygter og ikke disse evindelige diskussioner om hvem der kan spille hvor!Lykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægHvis Kirkeskov er foran nogen som helst, så er jeg først nervøs...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægEnig i at starten for ham i OB var ikke god (på nær den allerførste kamp), men synes faktisk han gjorde det godt i den kamp Ari havde karantæne, og også i de indskiftninger han fik efterfølgende."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlægUffe Bech er nu officielt skiftet til tysk fodbold....mon FCN så mangler en spiller som minder lidt om Uffe Bech........læs: Emil Larsen. Rygtet som jeg tidligere har hørt bliver ved med at poppe op !!
Comment
-
Ari på midt? Nej tak. Han løber meget, men forkert. Hvis vi skal have Ari i start11, skal det være på VB, hvor han føler sig bedst hjemme.
Signing af Lumb? Umiddelbart nej tak. Lumb fik - så vidt jeg er orienteret - en af de gode Onkel Kurt kontrakter, da der skulle oprustes, sammen med bl.a. Dennis Sørensen. Så Lumb skal acceptere en pæn lønnedgang, hvis han skal være interessant for OB. (Fun fact: FCV har iflg. deres hjemmeside kun 17 spillere i truppen. De kommer aldrig op igen).
Jeg håber på en markant midtstopper. Mener bestemt vi skal have fire midtstopperen. LN + NY som start. KL må kæmpe sig ind og Hallgrimur nappe rollen som allrounder.
Jeg håber også på en ny keeper, der kan slås med Falkesgaard om pladsen. Det vil holde begge skarpe.
Så en stærk midtstopper og en stærk keeper, så er jeg klar til at give JH et godkendt vindue.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlægUffe Bech er nu officielt skiftet til tysk fodbold....mon FCN så mangler en spiller som minder lidt om Uffe Bech........læs: Emil Larsen. Rygtet som jeg tidligere har hørt bliver ved med at poppe op !!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægspændene om du har hørt rigtigt. Det vil åbne for en rokade på vores hold. Måske RF kommer på vk og Desler får hk. Du giver bare los hvis du hører mere
Om det så er den ene eller den anden RF der napper højrekant må tiden vise.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEmil savner jo København, så vi må jo udvise lidt empati
Om det så er den ene eller den anden RF der napper højrekant må tiden vise.
Det er også skidesvært at klappe, når man skal håndtere både krystalglas og barollo.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægspændene om du har hørt rigtigt. Det vil åbne for en rokade på vores hold. Måske RF kommer på vk og Desler får hk. Du giver bare los hvis du hører mere
Men emil til FCN - det må siges at være noget nær det mest oplagte - hvis han skal til en dansk klub. Vi får se hvad der sker.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlægUffe Bech er nu officielt skiftet til tysk fodbold....mon FCN så mangler en spiller som minder lidt om Uffe Bech........læs: Emil Larsen. Rygtet som jeg tidligere har hørt bliver ved med at poppe op !!
Popper rygtet op fordi du selv nævner det?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægMåske er det bare mig, men jeg kan ikke finde nogen nyheder om at salget af Uffe Bech er gået igennem endnu.
Popper rygtet op fordi du selv nævner det?
Martin Kind, klubbens formand erklærede det og sagde at de betaler omkring 2 millioner Euro for ham.
http://www.eurosport.de/fussball/tra...54/story.shtmlLast edited by andlox; 07-07-2015, 20:07."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment