Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægAltid SÅ positiv!
Hvad er det du får fra doktormanden, som vi andre ikke har til fri afbenyttelse? ;-)
Positiv psykologi! Det fandme vejen frem. Jeg tror på projektet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVi er enige om at Toppel ikke er en klassekeeper og en ny og bedre er ønskelig , men jeg kan ikke få øje på alle de point Toppel har kostet eller som en nævnte at han bar skylden for sæsonen endte som den gjorde .
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægHar netop overhørt et par herrer på en cafe, hvor den ene var meget sikker på, at OB præsenterer Michael Lumb. Meget løst, I know. Det er også nemt at sige, når der lige idag har været en artikel på bold.dk. Jeg håber sgu ikke rigtigt at der er hold i det.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
JH har iøvrigt en kommentar til målmandsituationen i OB i dagens avis. Han siger det er lidt ligemeget om det er en ung, en rutineret eller en rødhåret der skal være vores 3.keeper i truppen men erkender dog at der på et tidspunkt skal tilføres en mereBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJH har iøvrigt en kommentar til målmandsituationen i OB i dagens avis. Han siger det er lidt ligemeget om det er en ung, en rutineret eller en rødhåret der skal være vores 3.keeper i truppen men erkender dog at der på et tidspunkt skal tilføres en mere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægLumb er vel ret besetogså bedre end de 3 vi har på vb, meeen...jeg tror nu ikke på det i denne omgang, medmindre Kirke fyres af og JBL vurderes "for let" af KN og det er temmelig usandsynligt.Lykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægLumb er vel ret besetogså bedre end de 3 vi har på vb, meeen...jeg tror nu ikke på det i denne omgang, medmindre Kirke fyres af og JBL vurderes "for let" af KN og det er temmelig usandsynligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægJa, han er bedre når han er klar, men manden er jo skadet hele tiden men igen, det er noget tyndt, så mon dog der sker noget på den front.. Sjov JH kommentar, men jeg håber ikke, at Falkesgaard er tiltænkt en startplads med det samme. Så kom med en god keeper
Men spændende hvad slags målmand som kommer ind håber godt nok det er en med stor kvalitet og ikke en mellemvarer .....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægJeg så på tipsbladet den anden dag at han er kontraktfri og ham vil jeg da meget gerne have. Så må ari op på midten igen der gjorder han det noget bedre han er alt for lille til at spille forsvar.
Edit: Jeg er dog enig i, at Ari er for lille til at spille i forsvaret, og at Lumb er bedre, men Ari skal for guds skyld ikke op på den midtbane igen.Last edited by RASH; 07-07-2015, 13:52.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægJeg så på tipsbladet den anden dag at han er kontraktfri og ham vil jeg da meget gerne have. Så må ari op på midten igen der gjorder han det noget bedre han er alt for lille til at spille forsvar.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Kan heller ikke lige umiddelbart se, hvorfor vi skulle hente Lumb. Hvis det skulle ske, kan jeg forestille mig at JBL, måske mere anses som værende venstrekant, da han har en del defensive mangler, en plads han også har spillet en del gange på reserveholdet. Og så tror jeg faktisk mest på at det er Ari, der smutter hvis det er. Han er islandsk landsholdsspiller, og har vel gjort det okay på venstrebacken i foråret, så ikke usandsynligt at, der er nogle udenlandske klubber, der har ham i søgelyset. Ikke store klubber, men en midterklub i Belgien eller Østrig, eller det niveau, eller en top 4 klub i Norge eller Sverige. Et salg af Ari og en transferfri Lumb, er jeg ikke helt utilfreds med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægI træningen igår spillede Ari på midtbanen, kirke på venstre back på det ene hold og JBL på venstre back på det andet hold.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
Comment