Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Apropos Emil...der er et lille interview med ham i nyhederne på tv2 her til morgen, hvori han udtaler, at han forventer at blive i OB kontrakten ud (meget kan jo så nå at ske her den sidste lille uges tid), og at det er tiden at komme videre, når kontrakten er løbet ud.

    Det er "sjovt" - inden Brøndby-farcen, bandede vi herinde en vis herre laaaangt væk over at have indført en alt, alt for lav frikøbsklausul i Emils kontrakt, og mange mente, at OB skulle have mindst det dobbelte for ham. NU...ja, der sidder "vi" og håber, der kan komme et par hurtige millioner i kassen - og der er vel ingen af os, der regner med, at frikøbsklausulen er i nærheden af at kunne blive indløst.
    Ja der er løbet meget vand igennem Odense å siden hans offentlige flirt med Brøndby. Det ændre bare ikke på at jeg pt håber at vi får ham solgt ASAP. Personligt tror jeg både Greve og Lukas J vil kunne kæmpe fint om den plads. Desler kommer jo også tilbage på et tidspunkt.
    Last edited by OleKBH; 26-08-2015, 08:15.

    Comment


      Ny dag, ny luft til nye kampe :-) Altså de der "rygter" fra den "bruger" har jo på intet tidspunkt haft noget seriøst over sig...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Ny dag, ny luft til nye kampe :-) Altså de der "rygter" fra den "bruger" har jo på intet tidspunkt haft noget seriøst over sig...
        guldtilob??

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Der er jo også et lønbudget, ligesom i enhver anden virksomhed, hvem ved måske er det allerede næsten på max. En ting er sikkert, vi kan ikke lige pludselig få flere penge til løn, dette er jo fastsat fra start. Men skuffelsen bliver enorm hvis JH allerede næsten har brugt budgettet. Skaden til Falkesgaard spiller nok også ind, da vi lige pludselig skulle hente erstatning der.
          Ja måske lønbudgettet er/har været overskredet , hvilket igen kommer sig af en række dårlige indkøb . Der har måttet bruges ekstra penge på hb ( Ruud og Skogskied ) - angreb ( Dalsgaard og Zohore ) - målmand ( Tørnes ) alt sammen et resultat af at man prøver at spare penge , hvilket så lykkedes i første omgang udadtil da de første indkøb var billige , men en stor del af det sparede og måske mere til bliver brugt på at hente ekstra spillere ind . Oven i spild af penge dræner det muligheden for at skabe stabilitet og et fundament at bygge videre på .

          Det er en kende svært for vores unge spillere at læne sig op ad de profiler vi henter udefra under kamp , når de profiler er henvist til tribunen eller i bedste fald på bænken . Og de får en ny at læne sig op ad hvert halve år .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Ja der er løbet meget vand igennem Odense å siden hans offentlige flirt med Brøndby. Det ændre bare ikke på at jeg pt håber at vi får ham solgt ASAP. Personligt tror jeg både Greve og Lukas J vil kunne kæmpe fint om den plads. Desler kommer jo også tilbage på et tidspunkt.
            Jeg har så et håb om at Desler kommer ind centralt og derfra kan finde et samspil med Emil , Falk , Fester og AK .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ja måske lønbudgettet er/har været overskredet , hvilket igen kommer sig af en række dårlige indkøb . Der har måttet bruges ekstra penge på hb ( Ruud og Skogskied ) - angreb ( Dalsgaard og Zohore ) - målmand ( Tørnes ) alt sammen et resultat af at man prøver at spare penge , hvilket så lykkedes i første omgang udadtil da de første indkøb var billige , men en stor del af det sparede og måske mere til bliver brugt på at hente ekstra spillere ind . Oven i spild af penge dræner det muligheden for at skabe stabilitet og et fundament at bygge videre på .

              Det er en kende svært for vores unge spillere at læne sig op ad de profiler vi henter udefra under kamp , når de profiler er henvist til tribunen eller i bedste fald på bænken . Og de får en ny at læne sig op ad hvert halve år .
              kunne ikke være mere enig

              Comment


                Jep...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Jeg har så et håb om at Desler kommer ind centralt og derfra kan finde et samspil med Emil , Falk , Fester og AK .
                  Ja Desler og Makrini kunne blive et godt match. Vi må se om Falk bliver. For ellers skal han på kanten

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Ja der er løbet meget vand igennem Odense å siden hans offentlige flirt med Brøndby. Det ændre bare ikke på at jeg pt håber at vi får ham solgt ASAP. Personligt tror jeg både Greve og Lukas J vil kunne kæmpe fint om den plads. Desler kommer jo også tilbage på et tidspunkt.
                    Jamen er det ikke sådan, at hvis han er her til kontraktudløb, får han selv flere penge ud af det og klubben ingen ting?

                    Under forudsætning af at JH, KN og MT sørger for den nødvendige forstærkning nu, kan holdet komme til at spille bedre og dermed Emil bedre og mere attraktiv for en bedre klub og højere salgspris(et enkelt smukt mål mod Aab er næppe nok).
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Uanset hvor flotte kaniner JH henter op af hatten, så skal spillerne sammenspilles, der er muligvis et problem med dagsformen, så der kan snildt gå en halv sæson, før truppen overhovedet er klar.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Uanset hvor flotte kaniner JH henter op af hatten, så skal spillerne sammenspilles, der er muligvis et problem med dagsformen, så der kan snildt gå en halv sæson, før truppen overhovedet er klar.
                        Meget enig. Der er sket det vi har set i de andre vinduer også, vi skal til at have gang i plan c. JH har malet sig op i et hjørne, så nu kommer panik købene. Men det er jo ikke bare JH det er i lige så høj grad bestyrelsen, der ikke kan se hvor ustruktureret det foregår.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Meget enig. Der er sket det vi har set i de andre vinduer også, vi skal til at have gang i plan c. JH har malet sig op i et hjørne, så nu kommer panik købene. Men det er jo ikke bare JH det er i lige så høj grad bestyrelsen, der ikke kan se hvor ustruktureret det foregår.
                          Det er bare så sandt. Men der er sku endnu mere sørgeligt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Meget enig. Der er sket det vi har set i de andre vinduer også, vi skal til at have gang i plan c. JH har malet sig op i et hjørne, så nu kommer panik købene. Men det er jo ikke bare JH det er i lige så høj grad bestyrelsen, der ikke kan se hvor ustruktureret det foregår.
                            Nu er der 5 døgn endnu, men sker der ikke noget fornuftigt, så har du ramt hovedet på sømmet. Endelig har vi fået stablet en anstændig offensiv på benene, men med den defensiv vi har er det tæt på ligegyldigt.

                            Vi kan blive den mest scorende nedrykker nogensinde!

                            Comment


                              Jeg kunne godt acceptere/forstå det sidste år... Det var da godt nok træls at gå og vente på Lado, og den ventetid endte nok også med føltes som ekstra træls da det så endte med vi ikke rigtig fik noget ud af det... men sådan vil det være engang imellem... Jeg må dog stille kraftigt spørgsmålstegn ved den handel, men det har vi været omkring efterhånden, med hans form, fridage, osv...

                              Jeg kunne også til nød acceptere, dog have en del mindre forståelse for, hvis vi igen stod og manglede en vigtig brik i puslespillet her hvor vi går ind i 11 time i år... men, at vi på det nærmeste mangler rygrad fra hale benet og op til midt på ryggen, det bekymrer mig meget, og det er ganske enkelt bare ikke godt nok...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Nu skriver vi den 26 august, og der er ikke skyggen af et rygte. Vi har vel ikke hørt et eneste rygte om spillere ind, siden vi skrev med Tørnæs? Hvordan kan der være så stille?

                                Comment

                                Working...
                                X