Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Med en ny keeper er der stadig 3 for mange i truppen (Mikkelsen, Kryger og Kirkegaard) dertil er der Diarra, Lado og JBL ... "sælger gerne dem alle 6 for 3 med kvalitet ...
    lige JBL kunne jeg nu godt tænke mig at se lidt mere til - men ellers enig, ville være perfekt hvis vi kunne få afsat nogle fra den liste - og finde et par stykker med lidt mere kvalitet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Med en ny keeper er der stadig 3 for mange i truppen (Mikkelsen, Kryger og Kirkegaard) dertil er der Diarra, Lado og JBL ... "sælger gerne dem alle 6 for 3 med kvalitet ...
      Vi skal vel have to VB til næste sæson, så jeg kan ikke se at både JBL og Kirkeskov bliver solgt samtidig. Med mindre, at du mener, at en af de tre med kvalitet er en VB?

      Comment


        Ja det bliver spændende at se hvad der sker med den VB plads.
        Mon ikke man afventer situationen hvad KN vælger og handler ud fra det sidst i vinduet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja det bliver spændende at se hvad der sker med den VB plads.
          Mon ikke man afventer situationen hvad KN vælger og handler ud fra det sidst i vinduet
          Jo, det tror jeg. Det bliver spændende, når Kent udtager truppen, som skal møde Hobro, så bliver vi en del klogere på det hele

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Vi skal vel have to VB til næste sæson, så jeg kan ikke se at både JBL og Kirkeskov bliver solgt samtidig. Med mindre, at du mener, at en af de tre med kvalitet er en VB?
            fair pointe ... I den oprindelige havde jeg bare Kryger, Mikkelsen og Kirkeskov eller JBL så da jeg ændrede det fik jeg vist ikke helt rettet ind ..

            Med Zohore og Festersen syntes jeg egentligt at det er fint med Greve som backup men en angriber mere med kvalitet vil jeg ikke være ked af .. vi har også Oliver og Magnus til hb men jeg er ikke sikker på om niveauet er så forskelligt eller så højt ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
              Ah, det er jeg ikke enig med dig i. De ligger meget lige.. Men AK var vild i sidste sæson; målene mod Dinamo Zagreb var specielt imponerende..
              AK vild, ligefrem?
              Jeg ser ham som en ret ordinær, dog habil, superligaspiller.
              Og hvis Festersen, som nogen sammenligner ham med, er på samme niveau (kender ikke nok til ham), så synes jeg godt nok, at 3 mio kr er mange penge....og det er i hvert fald ikke en spiller, der får mig til at ryge op af sofaen af begejstring.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Jeg vil mene at Festeren trods alt har mere at byde ind med ind AK. Håber dog at vi signer AK til når hans kontrakt udløber.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jo, det tror jeg. Det bliver spændende, når Kent udtager truppen, som skal møde Hobro, så bliver vi en del klogere på det hele
                  Ja vi har ikke vildt mange træningskampe så vi får nok ikke svaret inden..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    AK vild, ligefrem?
                    Jeg ser ham som en ret ordinær, dog habil, superligaspiller.
                    Og hvis Festersen, som nogen sammenligner ham med, er på samme niveau (kender ikke nok til ham), så synes jeg godt nok, at 3 mio kr er mange penge....og det er i hvert fald ikke en spiller, der får mig til at ryge op af sofaen af begejstring.
                    mon ikke de findes et sted mellem; Thomas Mikkelsen/Lado <-> Vild

                    En direkte "vild" angriber havde jeg nok ikke forventet - men betragter det trods alt som et step up ifht hvad vi havde i angrebet da sidste sæson startede

                    Comment


                      Hmmm.....nu måtte der jo gerne ske et eller andet med en AaB'er, så jeg ikke bare har kastet rundt om mig med et "falsk" rygte :D
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Hmmm.....nu måtte der jo gerne ske et eller andet med en AaB'er, så jeg ikke bare har kastet rundt om mig med et "falsk" rygte :D
                        Altså de fleste "kloge" hoveder mener at vi kun henter en målmand. Og hvis vi sælger igen..
                        Så tror den bliver svær..

                        Eneste mulighed jeg kan se er at man forhandler med IFK om TM og er nød til at få det på plads før man kan hente AK

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Altså de fleste "kloge" hoveder mener at vi kun henter en målmand. Og hvis vi sælger igen..
                          Så tror den bliver svær..

                          Eneste mulighed jeg kan se er at man forhandler med IFK om TM og er nød til at få det på plads før man kan hente AK
                          Eller at man henter Dalsgaard eller AK fra 1. januar, når de er gratis. Så er der alligevel ikke lang tid til fleres kontraktudløb. Så behøves ingen afskibes nu.
                          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                            Eller at man henter Dalsgaard eller AK fra 1. januar, når de er gratis. Så er der alligevel ikke lang tid til fleres kontraktudløb. Så behøves ingen afskibes nu.
                            Korrekt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              AK vild, ligefrem?
                              Jeg ser ham som en ret ordinær, dog habil, superligaspiller.
                              Og hvis Festersen, som nogen sammenligner ham med, er på samme niveau (kender ikke nok til ham), så synes jeg godt nok, at 3 mio kr er mange penge....og det er i hvert fald ikke en spiller, der får mig til at ryge op af sofaen af begejstring.
                              Jeg tror det er dit manglende kendskab både til Festersen og AK, der mudrer dit klarsyn til. AK har et kæmpe potentiale, der også rækker ud over over Festersens.

                              Samtidig tror jeg Festersen er en god mand at have i truppen. Han er en rigtig Kent N-type, der løber solen sort, går forrest og klager aldrig..

                              Jeg ville dog elske at se en ægte odenseaner med et mesterskab på CVet trække i den stribede trøje igen. Det ville være fantastisk at have både Festersen og AK i truppen. Er du gal vi ville have meget speed i de forreste geledder, hvis vi også holder fast i enten Falk eller Emil L.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                                Jeg tror det er dit manglende kendskab både til Festersen og AK, der mudrer dit klarsyn til. AK har et kæmpe potentiale, der også rækker ud over over Festersens.

                                Samtidig tror jeg Festersen er en god mand at have i truppen. Han er en rigtig Kent N-type, der løber solen sort, går forrest og klager aldrig..

                                Jeg ville dog elske at se en ægte odenseaner med et mesterskab på CVet trække i den stribede trøje igen. Det ville være fantastisk at have både Festersen og AK i truppen. Er du gal vi ville have meget speed i de forreste geledder, hvis vi også holder fast i enten Falk eller Emil L.
                                Jeg er så enig med dig her. AK og Festersen som angrebsduo med Zohore som joker vil kunne gøre de fleste forsvar i superligaen rundtosset.

                                Comment

                                Working...
                                X