Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Ja toppel havde sine drops. Men sys sgu også han havde mange kampe hvor det var hans fortjeneste vi fik point
    For mig at se er det helt vanvittigt at påstå at det var Toppel som var skyld i at vi ikke endte højere i tabellen . Kan absolut kun erindre at han kostede 2 point mod SIF . Droppet mod RFC var ikke det som vendte kampen , den kamp var vi aldrig i nærheden af at være med i .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      For mig at se er det helt vanvittigt at påstå at det var Toppel som var skyld i at vi ikke endte højere i tabellen . Kan absolut kun erindre at han kostede 2 point mod SIF . Droppet mod RFC var ikke det som vendte kampen , den kamp var vi aldrig i nærheden af at være med i .
      enig. Alle målmænd laver fejl. Ligesom angribere der laver fejl med at brænde kæmpe muligheder

      Comment


        Toppel kostede mål eller spillede dårligt i de sidste 5 kampe, så hjælper det ikke han havde spillet godt de foregående tre. God personlighed med god instilling, men bare ikke god nok målmand. Skal vi ikke lukke den der og komme tilbage til rygterne...
        Last edited by René; 04-07-2015, 07:37.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Der er handlet ind til alle kæder nu. Der mangler kun en målmand mere så kan vinduet lukkes. Ved salg skal der en erstatning til. Men vel nærmest kun hvis det er Falk der bliver solgt.
          Vanvid .... Vi har SÅ mange spillere der bare ikke er gode nok og bør sælges og erstattes ... Måske endda 1:2 da truppen er ret stor ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Conor O'Brien kom til Blokhus FC, da Ole Nielsen var sportsdirektør i klubben.
            Ole Nielsen skal have al den kredit han fortjener, men Conor O'Brien blev stadigvæk ikke hentet i udlandet. Han var på et højskoleophold i Nordjylland og kom så via prøvetræninger til Jammerbugt (Blokhus).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Vanvid .... Vi har SÅ mange spillere der bare ikke er gode nok og bør sælges og erstattes ... Måske endda 1:2 da truppen er ret stor ...
              Enig i at der sagtens kunne luges ud. Er du så ham der overtaler f.eks. Lasse Kryger til at rive sin egen kontrakt i stykker?
              Og helst uden kompensation, for det var dyrt dengang Caroll mv.

              Bagefter signer vi så bare en kanon erstatning, for det er jo nemt nok.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Enig i at der sagtens kunne luges ud. Er du så ham der overtaler f.eks. Lasse Kryger til at rive sin egen kontrakt i stykker?
                Og helst uden kompensation, for det var dyrt dengang Caroll mv.

                Bagefter signer vi så bare en kanon erstatning, for det er jo nemt nok.
                Det har vi jo JH til men alt andet lige må der være klubber i 1. Div der vil overtage nogle af vores spillere evt transferfrit og vi undgår dermed lønudgiften ... Med mindre de hellere vil krydre røv på bænken ...
                Som jeg forstår det med TM så gik handlen i vasken da den svenske klub grundet deres sæson kun ville leje ham i en halv dansk sæson ... For mig at se vil det stadig give værdi at have ham ude af truppen i den periode da vi snart er for mange i klubben ...også på angriberpladsen .. Nu har vi jo så,fået en mere der ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Toppel kostede mål eller spillede dårligt i de sidste 5 kampe, så hjælper det ikke han havde spillet godt de foregående tre. God personlighed med god instilling, men bare ikke god nok målmand. Skal vi ikke lukke den der og komme tilbage til rygterne...
                  Vi kan godt lukke den der , med den konstatering at vi er uenige ;-) .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Valget stod mellem AK og Festersen. Kent fik sin vilje. Han valgte Festersen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Valget stod mellem AK og Festersen. Kent fik sin vilje. Han valgte Festersen.
                      Det lyder som noget af et luksusvalg at få. Med hans personlige kendskab til AK, må man gå ud fra at han har valgt rigtigt. Selvom jeg da personligt selv havde valgt at få AK hjem.

                      Comment


                        AK tager vi jo bare gratis fra vinter ;-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Valget stod mellem AK og Festersen. Kent fik sin vilje. Han valgte Festersen.
                          svært valg, men jeg tror det er et godt valg. KN kender AK og hans kompetencer og har så vurderet at Festersen har størst værdi for os 👍🏻...hvordan går det med målmandsituationen 😬
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Valget stod mellem AK og Festersen. Kent fik sin vilje. Han valgte Festersen.
                            Det betyder så også at der ikke kommer flere angribere med mindre vi afhænder TM/Lado...

                            Men kan vi ikke bare skrive med AK fra vinter af når Lado nok smutter næste sommer?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              svært valg, men jeg tror det er et godt valg. KN kender AK og hans kompetencer og har så vurderet at Festersen har størst værdi for os ...hvordan går det med målmandsituationen 
                              +1

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                For mig at se er det helt vanvittigt at påstå at det var Toppel som var skyld i at vi ikke endte højere i tabellen . Kan absolut kun erindre at han kostede 2 point mod SIF . Droppet mod RFC var ikke det som vendte kampen , den kamp var vi aldrig i nærheden af at være med i .
                                Hvis Kent ville have Toppel, så havde Toppel stadig været i OB.....slut prut finale!.
                                Kent har uden tvivl nogle meget kvalificerede kriterier for hvilke kvaliteter han gerne vil have hos sine spillere inkl. målmændene og jeg er helt tryg ved at det er Kent der vælge til og fra her. ;-)
                                Det handler naturligvis ikke blot om nogle drops hist og her men mere om nogle helt basale moderne målmandskvaliteter (teknik, spil med fødderne, fokus, placeringsevne, kommunikation, udstråling både til træning og kamp, træningsdiciplin, vindermentalitet osv, osv.).
                                Da han hentede Nicolai Larsen til AaB fra vist nok Fredericia var der ikke mange der kendte meget til ham. Det er så gået meget godt for ham i Ålborg. Som sagt så er jeg personligt meget tryg ved Kent Nielsens evne til at bygge et hold op med de helt rigtige typer og spillemæssige kvaliteter, hvor hver mand supplerer hinanden. Når Kent åbenbart vurderer at vi har behov for noget andet end Toppel, så vælger jeg sgu at have tillid til at Kent har styr på situationen. Falkesgaard synes jeg eksempelvis er et spændende og friskt pust til vores trup. Radzas tid kan også pludselig komme under den rigtige træning (træner).

                                Comment

                                Working...
                                X