Hahaha, John Doe, forstår abstinenserne😤😉
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægDet er vel Kahlenberg, der skal spille 6'eren? Og så med Phiri som back-up. Så kan de sagtens overlade Ørnskov til os :D817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet handler om at skabe stabilitet og ro for at det fundament kan holde og bringe os frem fra værende det nuværende bundhold til et midterhold .
Det er som om OB er blevet ved med at
bygge huset oven på den usikre grund, og når så huset synker og slår revner, ja så bygger man bare et nyt, og håber på den usikre undergrund selv har sat sig...
Det har vi nu bevist overfor os selv og alle andre i flere år, det er vi ikke engang blevet midterhold på at gøre...
Så kan vejen til toppen jo føre nok så mange gange over midten, det kommer vi ikke rigtig nogen vegne med...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægIkke flyttet en tomme vil jeg mene er forkert. Vi fik to 10. pladser i streg, hvor det var meget tæt på nedrykning, i år ender vi 7 point fra stregen, dvs. vi var tættere på 6. pladsen end nedrykning. Og hvis vi havde taget holdet videre fra sidste år, var der ikke nødvendigvis mange steder, der skulle forstærkes. Men Toppel ville ikke sige ja til lønnedgang, Skogseid ville hjem igen og Høegh og Spelmann er solgt. Ellers har vi stadig et hold, der umiddelbart godt kan skaffe en midterplacering - og det er da bedre end før. Så jo, vi har rykket os.
Vi er helt enige i, at der er lavet mange fejlindkøb, og det er irriterende at skulle kigge på ny højre back, ny midt og ny angriber igen igen. Men det er for nemt bare at sige, at der skulle være hentet kvalitetsspillere fra starten. Flere af vores 'flops' har rigtig gode cv'er, men er faldet igennem af den ene eller anden grund. Så har flere af nyindkøbene været ramt af skader. Og så ved vi jo i realiteten ikke, om Hansen har forsøgt at hente 'bedre' spillere, men at de har afvist os.
... men nu tog vi ikke holdet videre... hvad med at vi ser den midter placering først..?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBrøndby går over til en midtbane med 2*8'ere. Kan det være vejen til Ørnen i OB. Han er vel rendyrket 6'er
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-til-elmander
1: BIF skal give Ørnskov besked om at han ikke indgår i deres planer
2: OB skal frikøbe ham
3: OB skal op med en større løn end BIF giver ham
4 : Ørnskov skal være villig til at bytte top med bund , større omgivelser og opbakning ud med tarvelige slidte faciliteter og fesen opbakning .
ikke meget taler for .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Ifølge EB overvejer BIF at hente Jesper Hansen istedet for Rønnow, hvis han er for dyr...
http://www.bold.dk/nyt/avis-jesper-h...ken-i-broendbyStop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af majs Se indlægJeg tænker at vi er Rønnows første prioritet, og han måske har højere lønkrav til Brøndby end til os. Ligesom Mikkel Thygesen havde højere lønkrav til os, end han havde til Brøndby da han skiftede til dem i sin tid... Jeg håber endnu på RønnowStop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægKan det ikke godt tænkes at vi får den af de to der er i overskud??
Det skal da nok blive spændende at følge, er heller ikke usandsynligt det kan ende sådan, jeg forstår dog ikke helt hvorfor der ikke sker mere omkring Rønnow, selvom han har været til slutrunden så han har for længst pakket sammen i Horsens, men måske er han bare ikke så interessant som det har virket til, ellers er han for dyr... I det tilfælde at han forlanger for meget i løn, så har han måske nok kørt en forkert taktik, med ikke at kan komme hurtigt nok fra Horsens, og måske klubberne heller ikke har travlt, lader ham stege lidt, hvad ved jeg... Det har bare lydt til at være mere end almindeligt oplagt at han ville være at finde i en ny klub meget hurtigt, (blev der ikke nævnt lægetjek af en eller anden journalist et sted?..) og der er godt nok blevet stille nu... Rønnow kan jo også vente på om BIF sælger Lukaz...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan skulle vidst give Høgh'en kreditten for at have nået så langt i sin karriere....
Jeg ser fordele både ved JH og Rønnow. Så bare vi lander en af dem er jeg tilfreds
Comment
Comment